Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elän toimeentulotuella. Minulla on 700 euron talvitakki.

Vierailija
12.12.2014 |

Mitä haluaisit tiedustella?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:28"]

Jos sulla ei oo lapsii, niin ihan ok.

[/quote]

Ei ole lapsia. :) ap 

Vierailija
82/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko sossu mitään? Vai maksoitko käteisellä ettei näkynyt tiliotteessa? Entäs noi matkat ym., niitähän ei voi maksaa käteisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:27"]Musta rahoillansa voi tehdä mitä tahansa. Tästä maailmasata puuttuu juuri AP:n kaltaisia ihmisiä, jotka elävät tulojensa mukaan toisinkuin nämä, jotka kitisevät asuntolainanmäärästä. [/quote] Ap on sossupummi, eli hänellähän ei edes ole tuloja :D

[/quote]

Mutta sossupummi parhaimmasta päästä.

Vierailija
84/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Sossussa käyvillä kavereilla on varaa sellaisiin asioihin, joihin en itse voi työssäkäyvänää rahojani laittaa. Toimeentulotuki ei ole sitä varten, että ostetaan tonnin takkeja.

Vierailija
85/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti takista on iloa pitkään, elämässä kuuluu olla välillä hieman ylenpalttisuutta tuloista riippumatta. Itselläni on ollut aina liian huoleton suhtautuminen rahaan. Alkoi jo lapsuudessa, vanhemmat tienasivat ihan kivasti mutta rahat kuluivat aika lailla sitä tahtia kun tulikin, lainat ja laskut tietenkin maksettiin mutta säästäminen ei ollut tärkeää. Sama on jatkunut itsellänikin, kaupoissa en mieti hintoja ja se näkyy sitten vararahaston pienuudessa. Pienistä tuloista suuren summan nipistäminen on mielestäni arvostettava saavutus. 

Vierailija
86/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:46"]

Sanoiko sossu mitään? Vai maksoitko käteisellä ettei näkynyt tiliotteessa? Entäs noi matkat ym., niitähän ei voi maksaa käteisenä?

[/quote]

Takin maksoin käteisellä, myyjä oli kyllä vähän huuli pyöreänä rullatessaan viiskymppisiä siitä tarkistuslaitteen läpi. Matkojen + läppärin maksussa joutuu vähän kikkailemaan paypalilla tms. Tosin tämähän on täysin laillista, kyseessä ei ole mitkään pimeät tulot, mutta en silti halua että sossu näkee kaikkia ostoksiani. ap

Vierailija
87/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti takki, ihana huppu. Itse olen jäänyt koukkuun säästämiseen joten en raskisi takista maksaa noin paljoa. Oletko muuten itse kuvassa? Jos olet niin kaunis iho:)

Vierailija
88/88 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. tälle sherlokille tuli olo, että aloittaja on se vakiotrolli, joka satuilee milloin mitäkin. tyyli on juuri sama. hän on milloin pedofiili, milloin lihava, nyt sitten sossupummi... oikeasti aika reppana ilmeisesti?