Oon menossa illanviettoon, jossa kaikki muut on pariskuntia
Itse ainoa sinkku. Tuleeko mulla olemaan vaivaannuttavaa vai tosi vaivaannuttavaa? Pitäisikö perua kokonaan meno, niin saisivat rauhassa pitää pariskuntien illan?
Kommentit (9)
No et peru jos sinut on kerran kutsuttu. :) Ei kai se mikään kuherteluilta ole? Siellähän on vain ystäviä, jotka tapaavat ja juttelevat keskenään, mitä väliä siinä tapauksessa on, onko kukanenkin pariskunta vai sinkku? Ja voihan jollakin olla jäänyt kumppani poiskin, esteitä tulee.
Mä olisin otettu että on kutsuttu sinkkuna. Pariskunnat harvemmin kutsuvat henkilöitä jolla ei ole puolisoa, tämä tuli ihan käytännössä huomattua eron jälkeeen.
Olisipa kamalaa, jos parisuhteessa ollessa saisi viettää iltaa vain toisten parisuhteessa olevien kanssa! :0 Itse valitsen seuraani mukavia ihmisiä, olipa parisuhdestatus mikä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:35"]
En menisi. En missään tapauksessa!!!
[/quote]
Tuntuu, että tuo olisi viisain ratkaisu.
Tavallaan tekisi mieli mennä, koska a) tarkoitus on illan mittaan vielä suunnata baariin ja en ole käynyt ulkona pitkään aikaan b) Lupasin kaverille jo aikoja sitten tulla illanviettoon. Nyt vasta kuulin, keitä muita on tulossa.
Ahdistaa kyllä ajatus, että a) mun sinkkuutta säälitään tai päivitellään, miksei mulla ole ketään b) tyttöporukassa kaikki muut puhuvat kumppaineistaan tai parisuhteestaan c) parit päätyvät kiehnäämään toisissaan ja minä tökötän siellä ylimääräisenä. Tai pahinta kaikista: pelataan jotain saatanan pariskunnat vastaan toisiaan - lautapeliä ja tökötän jälleen siellä ylimääräisenä.
Jos on hyviä kavereitasi, ei kai se sitten oe vaivaannuttavaa? Jos jotain ei niin läheisiä tuttavia, sitten voi olla tylsää.
Riippuu ihmisestä, miten asiat ottaa. Itse en menisi, kokiskn alemmuutta ja hävettäisi ja harmittaisii olla yksin.
Tarkoittaako parisuhteessa eläminen, että on onnistunut elämässään paremmin kuin sinkku? Nämä tuttavapariskunnathan, tai osa heistä, voivat olla miten onnettomia tahansa. Itse olen usein seurassa ainoa sinkku, mutta ikinä se ei ole ollut mikään ongelma. Ensinnäkään ystäväni eivät näe pariutumista minään ihmisarvon mittarina eivätkä siis voivottele sinkkuuttani, ja toisekseen sinkkuna eläessä on monia sellaisia ilonaiheita, joita parisuhteessa olevilla ei ole. Ihan samalla tavalla kuin ystäväni kertovat illanistujaisissa, mitä ovat tehneet pariskuntina, minä kerron omia kuulumisiani, vaikkapa millaisilla treffeillä olen ollut.
Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa tosi oudolta jos parisuhde on ainoa puheenaihe. Ei kai aikuiset ihmiset rupea kiehnäämään illanistujaisissa!? Vai ootteko jotain teinejä?
En menisi. En missään tapauksessa!!!