Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävää...

Vierailija
12.12.2014 |

En koskaan uskonut, että näin voisi käydä minulle... En oikeasti koskaan... Olen ihan surun murtama. Olen itkenyt koko päivän, nyt vasta voin kirjoittaa tänne. Pakko avautua... /

Mieheni - jota rakastan ja jonka luulin rakastavan minua - petti minua. On jo pettänyt vuoden ajan jonkun nuoren naisen kanssa! En osannut epäillä mitään, olen niin idiootti! Mieheni tunnusti sen tänään, luulin oikeasti vitsiksi! Kun tajusin, että asia on oikeasti näin, lyhistyin maahan ja purskahdin itkuun. Ei muuten olisi varmaan koskaan tunnustanut, ellei tämä nainen olisi tullut raskaaksi miehelleni ja halunnut pitää lapsen! Siis tämä on niin kamalaa, koko elämäni meni pilalle! Haluan tappaa itseni! /

Minä itsekin olen tällä hetkellä raskaana, kuudennella kuulla (meillä ei ole muita lapsia). Tämä tekee asiasta jopa entistä kauheamman! Tekee mieli vaan kostaa miehelle jollain kamalalla tavalla! Ja sille toiselle naiselle. Haluan kuolla! HALUAN KUOLLA, IHAN KAIKKI ON PILALLA! Koko elämäni!!!!!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
2/52 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei halua sinun eikä lapsesi kuolevan. Hae apua. Sinulla on nyt vaikeaa, tosi vaikeaa, mutta ajan ja avun kanssa sinä selviät siitä. Minä olen varma siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että Tervemenoa ja mukavaa elämää, saat lapsen mukaasi 3kk päästä kun hän syntyy. Minä olen sitten vain viikonloppuäiti.

Vierailija
4/52 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 04:55"]Sanoisin miehelle että Tervemenoa ja mukavaa elämää, saat lapsen mukaasi 3kk päästä kun hän syntyy. Minä olen sitten vain viikonloppuäiti.
[/quote]

Kuulostat oikein hyvältä äidiltä.

Vierailija
5/52 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
6/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
7/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:30"]

Ajattele positiivisesti; ainakin lapsellasi on seuraa samanikäisestä puolisisaruksestaan. 

[/quote]

Positiivisuus on nyt tässä tapauksessa aivan perseestä. Kuvitteletko tosissasi, että ap ryhtyisi aktiiviseen kanssakäymiseen ja yhteydenpitoon tuon toisen naisen ja hänen lapsensa kanssa?! Olisiko sinusta itsestäsi sellaiseen?

Vierailija
9/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap, voimia sulle vaikeaan tilanteeseen!! Olen todella pahoillani. Tuli niin mieleen omat muistot muutaman vuoden takaa jolloin mulla oli myös vastaavanlainen limanuljaska "miehenä". Hän lähti mun ollessa 9.kuukaudella raskaana, lapsi syntyi kaksi päivää myöhemmin. Ei kuulemma ollut pystynyt aiemmin lähtemään/kertomaan aikeistaan "kun ei halunnut satuttaa mua". Ovelta vielä huikkasi lähtiessään pettäneensä mua ties kuinka monta kertaa. Olihan siinä aika romuna jonkin aikaa mutta lapsen takia oli jaksettava. "Mies" ei löytänyt itselleen uutta kotia ja olisi halunnut tulla nurkkiin vielä loisimaan mutten päästänyt. Koita nyt keskittyä itsekin siihen mikä on kaikkein tärkeintä: omaan ja lapsesi hyvinvointiin. "Miehen" jätät ihan omaan arvoonsa, heivaat pihalle etkä paasta takaisin vaikka kuinka kerjaisi myöhemmin. Älä edes tapaa hanta jos ei ole pakko niin paaset helpommin  aloittelemaan uutta parempaa elamaa ilman hanta.

Mulla on nyt uusi ihana mies ja perhekkin on kasvanut, esikoinen on jo iso ja reipas eikä tunne biologista isäänsä. Tuosta tilanteesta ei onneksi voi kuin nousta ylöspäin! :) Tsemppiä ap!

Vierailija
12/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, toka. Vaikkei varmaan oo kuin kakkosia...

Vierailija
15/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! En voi muulla lohduttaa kuin sillä, että onneksi selvisi ennenkuin lapsi on syntynyt.

Itselleni selvisi miehen pettäminen aikoinaan kun lapsi oli 1v. Hirveää kun lapsikin joutui kärsimään tilanteesta. Nyt tuosta jo aikaa melkein kymmenen vuotta ja elämäni on ihanaa nykyisen miehen ja lisälapsien kera <3

Nokka ylös ja eteenpäin nainen ! Ansaitset parempaa!

Vierailija
18/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hulluus siitä kun noi ämmähormonit palaa loppuun. Tottahan toki mies pettää jos voi valita persejalkaisen suomalaisen ja tiukkapilluisen teinin väliltä. Lapsiakin ehtinyt muljauttaa.

Vierailija
19/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/52 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän