Ihan järkyttävää...
En koskaan uskonut, että näin voisi käydä minulle... En oikeasti koskaan... Olen ihan surun murtama. Olen itkenyt koko päivän, nyt vasta voin kirjoittaa tänne. Pakko avautua... /
Mieheni - jota rakastan ja jonka luulin rakastavan minua - petti minua. On jo pettänyt vuoden ajan jonkun nuoren naisen kanssa! En osannut epäillä mitään, olen niin idiootti! Mieheni tunnusti sen tänään, luulin oikeasti vitsiksi! Kun tajusin, että asia on oikeasti näin, lyhistyin maahan ja purskahdin itkuun. Ei muuten olisi varmaan koskaan tunnustanut, ellei tämä nainen olisi tullut raskaaksi miehelleni ja halunnut pitää lapsen! Siis tämä on niin kamalaa, koko elämäni meni pilalle! Haluan tappaa itseni! /
Minä itsekin olen tällä hetkellä raskaana, kuudennella kuulla (meillä ei ole muita lapsia). Tämä tekee asiasta jopa entistä kauheamman! Tekee mieli vaan kostaa miehelle jollain kamalalla tavalla! Ja sille toiselle naiselle. Haluan kuolla! HALUAN KUOLLA, IHAN KAIKKI ON PILALLA! Koko elämäni!!!!!!
Kommentit (52)
Tuleva lapsesi on kaikkein tärkein asia maailmassa. Pidä itsestäsi ja lapsesta huolta. Sinä kyllä selviät ajan kanssa, siitä ei ole epäilystä. Nyt tuntuu pahalta, mutta joku päivä sinulla on vauva sylissäsi ja se on maailman tärkein asia. Elämäsi ei todellakaan ole pilalla, vaikka nyt oletkin varmaan shokissa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:20"]Voi ei... mikä noita miehiä oikein riivaa. Olisi alunperin lähtenyt pois shteestanne, mutta että tuollainen spektaakkeli. Ja vielä joulun alla. Mistähän me hommattais sulle voimia nyt? Pärjäätkö? [/quote] En tiedä... Minustakin ihan kamalaa vauva tulossa, joulu (kuten itse mainitsitkin), kaiken piti olla hyvin... En ole rupsahtanut, pidän itseni aina huoliteltuna. Seksiäkin mies saa paljon. En "nalkuta", luulin olevani hyvä vaimo. En sitten riittänytkään... ap
[/quote]
Miehesi touhut eivät ole sinusta kiinni, vaan hänestä. Kukaan ei voi olla tarpeeksi hyvä toiselle ihmiselle, jos tuo toinen ei vaan osaa arvostaa. Ja toisaalta ihminen voi olla ihan kamala, ja silti uskollisuuteen ja sitoutumiseen taipuvainen puoliso ei edes kuvittele pettävänsä.
Joten ymmärrä, että tämä ei ole ollut sinun toiminnastasi kiinni.
Kiitos kannustavista viesteistä.. Minulle tämä kuitenkin tuntuu siltä, että maailma olisi hajonnut palasiksi. Itken tässä samalla kun kirjoittelen täältä... En olisi koskaan arvannut mieheni olevan tuollainen KUSIPÄÄ! ap
Ajattele positiivisesti; ainakin lapsellasi on seuraa samanikäisestä puolisisaruksestaan.
Vuoden pettänyt, onpa tunnoton ja kaksinaamainen ukko! Yritä kerätä itsetuntosi rippeet, sinussa ei ole mitään vikaa ap. Tulet selviämään kyllä vaikka nyt tuntuu että koko maailma hajoaa. Miehesi saa vielä kaikki eteensä mitä on sinulle ja tulevalle lapsellesi tehnyt. Karma pitää siitä huolen. Lähde pois kodistanne jonkun ystävän luokse heti, tarvitset nyt olkapäätä. Kaikki sympatiat ovat puolellasi. Pidäthän huolta itsesäsi ja tulevasta vauvastasi.
Jos tämä on totta niin on kyllä kauheaa. Minutkin mies jätti kun tulin vahingossa raskaaksi ja haukkui kyllä ihan kunnolla. Mutta ei sentään ollut toista naista, se olisi ollut vielä kauheampaa :( Mutta kyllä tuosta selviää!
Miehen pettäminen ei johdu kumppanista. Se on miehen oma valinta.
Jotenkin tuttu teksti av-palstalla
voimia, sinä selviät ajan kanssa. heti maanantaina yhteys neuvolaan että saat sieltä kautta tukea, esim saat jollekin käydä juttelemassa ja purkaa omaa oloasi. koska se on nyt erittäin tärkeää sinun itsesi ja tulevan lapsen kannalta. elä anna sille pettäjä paskiaiselle sitä tyydytystä että hän näkisi sinun elämän alkavan luisua alaspäin. ja kuvittelisi tehneensä oikean ratkaisun.
Miten miehet voivat olla noin kamalia?!
Valtavasti voimia sinulle!!
Nyt tarvitset muita ihmisiä lähellesi. Huomaat, että olet hyvä ihminen ja sinusta välitetään aidosti. ♡
Uskomatonta minkä sopan mies saanut aikaiseksi. Tärkeintä nyt, että puhut tuosta jossain, vaikka neuvolassa ja hankit itsellesi kaiken mahdollisen avun ja tukiverkon. Äläkä syytä itseäsi, et olisi voinut tehdä mitään toisin. Jos ihmisellä on taipumuksia pettää, se pettää vaikka puoliso olisi miten hyvä ja ihana tahansa.
Sinä selviät ja pärjäät, usko pois. Miehellä onkin sitten vähän veemäisemmät oltavat.
Moni vaimo on joutunut petetyksi, jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin minäkin. Seksiäkin meillä oli pääivittäin. Kukaan ei meidän keississä kuitenkaan tullut raskaaksi. On tosi surku sun puolesta.