Rumat naiset
Miksi olette niin ilkeitä ja tympeitä meitä kauniita kohtaan? Miehiä on maailmassa yhtä paljon kuin naisia, joten kyllä teillekkin joku löytyy. Se, että olette fyysisesti ruma, ei oikeuta henkiseen rumuuteen. Fyysinen rumuus tässä yhteydessä sisältää myös siis myös vanhat ja lihavat.
-kaunis nuori nainen-
Kommentit (6)
Tuo ei muuten pidä edes paikkaansa. Itse olen aina ollut hyvännäköinen ja tottunut siihen, että ihmiset ovat minulle pääsääntöisesti ystävällisiä. Nyt olen sairauden takia lihonut aika paljon ja on oikeasti ihan järkyttävää huomata, miten erilailla ihmiset minua kohtelevat, vaikka itse hymyilen ja olen hyväntuulinen enkä aina edes muista etten näytä samalta kuin ennen. Kaupassa saa huonompaa palvelua, ihmiset ovat tympeitä ja hymyilvät minulle vähemmän kuin ennen. Pakko sanoa, että kyllä kauniilla ihmisillä on helpompaa!
Nauti niin kauan kuin voit... Aika on ihmeellinen asia ja se kuluu yhtä nopeasti niin rumilla kuin kauniillakin ja lopputuloskin on sama.
Mä olen todella ruma nainen. En ole koskaan ollut kateellinen kauniille naisille, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Olen mikä olen, elän ja nautin elämästäni huolimatta ulkonäöstäni. Toivon samaa sinulle kaunotar, koska loppujen lopuksi kauneus on katoavaista. Loppupeleissä ulkonäkö ei merkitse mitään. Kaikkea hyvää sinulle.
Kyllä , kauniilla ihmisillä helpompaa. Itse olin nuorempana kaunis ja hoikka, mutta kun aloin lihoamaan niin ihniset kohteli erilailla. Nyt taas kun olen saanut itseni kondiksee, ehkä parhaimman näköisenä kuin ikinä, niin saa hyvää kohtelua ja katseita. Toki näitä naisia löytyy jotka on myös katkeria. Mutta pitää muistaa myös oma asenne!
Tuohon ei voi reagoida muuten kuin toteamalla kuten äitivainaja: Luulet vaan. Sillä kuit6attiin monet turhanpäiväiset puheet ja siihen sarjaan lasken myös ap:n vuodatuksen. Onko sulla heikko itsetunto?