Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?
Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...
Kommentit (46)
Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:27"]
Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...
[/quote]
Miksi noin paljon alapeukkuja? Koska kirjoitin yhdyssanan väärin? ;)
Minulla ei ollut ennestään juuri mitään joulukoristeita :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:12"]
Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.
[/quote]
Eikö kynttilät olet vähän kulunut lahja?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:18"]
Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.
[/quote]
Minulla on kyllä Ikean tavarat ja huonekalut ihan hyvin kestäneet.
Olisko ollut noin 350 e. Olohuoneeseen hyllykkö lapsen leluille ja uusi lipasto. Pari kattilaa, kynttilöitä, nättejä lasipurkkeja, keittiöveitsiä ja muuta sisustustavaraa iso kasa. Nyt ei tarvii käydä taas pariin vuoteen ;)
396 kr