Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?

Vierailija
12.12.2014 |

Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

396 kr

Vierailija
42/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:27"]

Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...

[/quote]

Miksi noin paljon alapeukkuja? Koska kirjoitin yhdyssanan väärin? ;)

Minulla ei ollut ennestään juuri mitään joulukoristeita :)

Vierailija
44/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:12"]

Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.

[/quote]

Eikö kynttilät olet vähän kulunut lahja?

Vierailija
45/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:18"]

Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.

[/quote]

Minulla on kyllä Ikean tavarat ja huonekalut ihan hyvin kestäneet.

Vierailija
46/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut noin 350 e. Olohuoneeseen hyllykkö lapsen leluille ja uusi lipasto. Pari kattilaa, kynttilöitä, nättejä lasipurkkeja, keittiöveitsiä ja muuta sisustustavaraa iso kasa. Nyt ei tarvii käydä taas pariin vuoteen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän