Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?
Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...
Kommentit (46)
Tänään juuri pitkästä aikaa kävin, meni kolmekymppiä. Ostin kakkulapion, paistinpannun ja kaksi valokuvakehystä.
Noin 130 e ja ruotsissa oltiin. Tulee paaaljon halvemmaksi, mitä suomen ikeassa käyminen!
Käyn erittäin harvoin Ikeassa. Nyt tänä syksynä se oli kuitenkin ainoa liike, josta löysin tarvitsemani, eli kenkätelineen ja morttelin. Maksoi yhteensä varmaan jotain alle 40 euroa.
Itse kävin Ikeassa melko paljon, silloin kun ensimmäinen Ikea tuli Suomeen. Jostain syystä sen viehätys on vuosien saatossa karissut. Edellisestä Ikea-käynnistä on jo vuosia, silloin taisin ostaa jotain työpaikalle...
Niin ap minäkin olen köyhä opiskelija, joa muutti juuri omilleen. En edes ole nostanut vielä opintolainaa. Hankin melkein kaikki huonekaluni käytettyinä netistä. Kannattaa käydä myös kierrätyskeskuksessa. Älä missään nimessä osta jotain rumia huonolaatuisia Ikean kalusteita. Netistä voi löytää persoonallisia huonekaluja halvalla. -22
80 sentillä ostin pahan kasvisrasvapehmiksen. Yleensä menee enemmän, mutta nyt ei ole tarvetta millekään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:38"]
1045€. :D
[/quote]
Kiitämme sinua Suomen ja Ruotsin talouden elvyttämispyrkimyksistä.
N. 40e olis menny enemmänkin mut Espoon ikea on niin remontissa että ei siellä jouluosastolla ollu oikein mitään ja muutenkin kaikki tavarat eri paikoissa. Tohon mahtui patjansuojus, suklaamuotteja, piparimuotteja , pattereita, iso joulutarjotin ja kynttilöitä.
Arvatkaa mitä, Ikea maksaa mulle joka kuukausi n. 1600 euroa! :)
Noin 250€, ostimme ison lipaston tulevan vauvan kamppeille. Nyt olisi lahjaksi saatu 50€ lahjakortti odottelemassa, josko sieltä jossakin vaiheessa tarvitsisi taas jotain.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:18"]
Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.
[/quote]
Miksei? Kyllä mun vanhimmatkin Ikea-kamat porskuttaa yhä, vaikka ikää on jo 8 vuotta ja muuttojakin 3. En ymmärrä, miten te ihmiset kohtelette tavaroitanne, jos ne noin heppoisesti hajoaa...
On mullä kyllä myös käytettynä ostettuja täyspuisia kalusteita, mutta aina ei löydä mieleisiään asioita käytettynä tai autottomana ei saa niille kyytiä. Ikea on helppo, kun voi muuten ohessa vuokrapakulla hakea sieltä tarvimansa jutut.
Käytiin tänään hakemassa kaikille neljälle mukelolle sängyt, ja masuasukille pinnis ja muita lastenhuone juttuja:P Käytiin siinä syömässä ja jäätelöllä samalla :) Kuitin mukaan meni 2879,80:)
Ensinnäkin kiitos vastauksista, toisekseen, ikean huonekaluista mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia! Eli huonoa laatua en allekirjoita, mutta eiväthän nuo mitän huippulaadukkaita välttämättä olekaan, eikä tarvitsekaan niillä hinnoilla! Mustakin tuntuu että ostin koko ikean tyhjäksi eikä kuitenkaan sen enempää rahaa palanut. :) AP
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:23"]Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...
[/quote] moi
Taisi mennä 20€ viime käynnillä. Hain äidilleni joulukoristeita ohi mennessäni.
12,40 tänään, syötiin kaikki kolme hyvänpuoleisesti. Tosin nyt on maha niin pallo että kivistää, kun söin sen perunamuusimöhkäleen. Samaa ei ole tapahtunut kotimuusista, tai sitten määrä on ollut ratkaisevasti pienempi - oli aika paksua tavaraa. Pakko tässä on vissiiin alkaa miettiä tuota ruokavaliota.
Teki mieli törsätä hiukan lisääkin, mutta jono oli sellainen että haaveeksi jäi.