Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?

Vierailija
12.12.2014 |

Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,40 tänään, syötiin kaikki kolme hyvänpuoleisesti. Tosin nyt on maha niin pallo että kivistää, kun söin sen perunamuusimöhkäleen. Samaa ei ole tapahtunut kotimuusista, tai sitten määrä on ollut ratkaisevasti pienempi - oli aika paksua tavaraa. Pakko tässä on vissiiin alkaa miettiä tuota ruokavaliota.

Teki mieli törsätä hiukan lisääkin, mutta jono oli sellainen että haaveeksi jäi.

Vierailija
22/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri pitkästä aikaa kävin, meni kolmekymppiä. Ostin kakkulapion, paistinpannun ja kaksi valokuvakehystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 130 e ja ruotsissa oltiin. Tulee paaaljon halvemmaksi, mitä suomen ikeassa käyminen!

Vierailija
24/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn erittäin harvoin Ikeassa. Nyt tänä syksynä se oli kuitenkin ainoa liike, josta löysin tarvitsemani, eli kenkätelineen ja morttelin. Maksoi yhteensä varmaan jotain alle 40 euroa.

Vierailija
25/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Ikeassa melko paljon, silloin kun ensimmäinen Ikea tuli Suomeen. Jostain syystä sen viehätys on vuosien saatossa karissut. Edellisestä Ikea-käynnistä on jo vuosia, silloin taisin ostaa jotain työpaikalle...

Vierailija
26/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap minäkin olen köyhä opiskelija, joa muutti juuri omilleen. En edes ole nostanut vielä opintolainaa. Hankin melkein kaikki huonekaluni käytettyinä netistä. Kannattaa käydä myös kierrätyskeskuksessa. Älä missään nimessä osta jotain rumia huonolaatuisia Ikean kalusteita. Netistä voi löytää persoonallisia huonekaluja halvalla. -22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/46 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 sentillä ostin pahan kasvisrasvapehmiksen. Yleensä menee enemmän, mutta nyt ei ole tarvetta millekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

400

Vierailija
30/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:38"]

1045€. :D

[/quote]

Kiitämme sinua Suomen ja Ruotsin talouden elvyttämispyrkimyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

never been there

Vierailija
32/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40e olis menny enemmänkin mut Espoon ikea on niin remontissa että ei siellä jouluosastolla ollu oikein mitään ja muutenkin kaikki tavarat eri paikoissa. Tohon mahtui patjansuojus, suklaamuotteja, piparimuotteja , pattereita, iso joulutarjotin ja kynttilöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mitä, Ikea maksaa mulle joka kuukausi n. 1600 euroa! :)

Vierailija
34/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 250€, ostimme ison lipaston tulevan vauvan kamppeille. Nyt olisi lahjaksi saatu 50€ lahjakortti odottelemassa, josko sieltä jossakin vaiheessa tarvitsisi taas jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:18"]

Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.

[/quote]

Miksei? Kyllä mun vanhimmatkin Ikea-kamat porskuttaa yhä, vaikka ikää on jo 8 vuotta ja muuttojakin 3. En ymmärrä, miten te ihmiset kohtelette tavaroitanne, jos ne noin heppoisesti hajoaa...

On mullä kyllä myös käytettynä ostettuja täyspuisia kalusteita, mutta aina ei löydä mieleisiään asioita käytettynä tai autottomana ei saa niille kyytiä. Ikea on helppo, kun voi muuten ohessa vuokrapakulla hakea sieltä tarvimansa jutut.

Vierailija
36/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35e

Vierailija
37/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään hakemassa kaikille neljälle mukelolle sängyt, ja masuasukille pinnis ja muita lastenhuone juttuja:P Käytiin siinä syömässä ja jäätelöllä samalla :) Kuitin mukaan meni 2879,80:)

Vierailija
38/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos vastauksista, toisekseen, ikean huonekaluista mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia! Eli huonoa laatua en allekirjoita, mutta eiväthän nuo mitän huippulaadukkaita välttämättä olekaan, eikä tarvitsekaan niillä hinnoilla! Mustakin tuntuu että ostin koko ikean tyhjäksi eikä kuitenkaan sen enempää rahaa palanut. :) AP

Vierailija
39/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:23"]Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...
[/quote] moi

Vierailija
40/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä 20€ viime käynnillä. Hain äidilleni joulukoristeita ohi mennessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi