Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?

Vierailija
12.12.2014 |

Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/46 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua, mutta ainakaan 8 vuoteen en ole käynyt Ikeassa. Asun Helsingissä ilman autoa ja käytän muiden huonekaluliikkeiden palveluita. Kun muutin ekaan omaan kotiin noin 20 v sitten, ostinkin jotain  Ikeasta. 

Ja siis viimeisen 8v aikana olen ollut lapsen kanssa yksin ja tehnyt paljon uusia sisutushankintoja kohtuullisella budjetilla, Ikeaa ei siihen tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:12"]

Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.

[/quote]

Eikö kynttilät olet vähän kulunut lahja?

[/quote]

 

Kyllähän ne on, mutta meidän äiti on aika hankala tapaus lahjojen suhteen ja niitä se ainakin polttaa. Ja aateltiin että ikean kynttilät olis vähän vaihtelua perus markettikynttilöille, siellä oli ainakin erikoisia tuoksuja.

Vierailija
4/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...

Vierailija
5/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, ei ole varaa ostaa halpaa.

Vierailija
6/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:27"]

Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...

[/quote]

Tosin olen jo työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10€, käytiin perheen kanssa syömässä hodarit ja jäätelöt välipalaksi.

Vierailija
8/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1045€. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 €. Ostin teräksisiä kulhoja, pari kattilaa, lahjapaperia ja hodarin.

Vierailija
10/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

156,50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käynyt ikinä Ikeassa.

Vierailija
12/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:52"]

Enpä ole käynyt ikinä Ikeassa.

[/quote]

Mä oon käynyt mutta ikinä en ole ostanut mitään. Ostin kerran kyllä kirpparilta kahvimukeja ja kotona huomasin että niiden pohjassa lukea Ikea :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30e varmasti. Jotain pikkusälää ostin ja tietysti hodareita itselle ja lapsille :)

Vierailija
14/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolmekymppiä lähinnä pikkutavaroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

103€

Vierailija
16/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 euroa vai mitä se yksi joustinpatja maksoi. Alle satanen kuitenkin.

Vierailija
17/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meni 1596 euroa. Tosin kävin ihan varta vasten (kuljetuksen hommattuani) hakemassa sohvan, pari nojatuolia ja maton. Oltiin juuri muutettu pienestä kaksiosta isompaan asuntoon ja saatiin viimein kunnon sohva mahtumaan olohuoneeseen.

Vierailija
18/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70e

Vierailija
19/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

160e

Vierailija
20/46 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi