Paljon kulutit viimeksi rahaa IKEAan?
Hirveä morkkis itsellä kun meni muutama satanen tämään uutta asuntoa varten.. Ei siinä muuten, mutta olen oikeasti köyhä opiskelija joka päätti vähän nostella opintolainoja...
Kommentit (46)
Pakko avautua, mutta ainakaan 8 vuoteen en ole käynyt Ikeassa. Asun Helsingissä ilman autoa ja käytän muiden huonekaluliikkeiden palveluita. Kun muutin ekaan omaan kotiin noin 20 v sitten, ostinkin jotain Ikeasta.
Ja siis viimeisen 8v aikana olen ollut lapsen kanssa yksin ja tehnyt paljon uusia sisutushankintoja kohtuullisella budjetilla, Ikeaa ei siihen tarvita.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:12"]
Joku 25e muistaakseni. Ostin 3-packin pieniä kaktuksia ja aimo kasan kynttilöitä, osa menee joululahjaksi.
[/quote]
Eikö kynttilät olet vähän kulunut lahja?
[/quote]
Kyllähän ne on, mutta meidän äiti on aika hankala tapaus lahjojen suhteen ja niitä se ainakin polttaa. Ja aateltiin että ikean kynttilät olis vähän vaihtelua perus markettikynttilöille, siellä oli ainakin erikoisia tuoksuja.
Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...
Olen köyhä, ei ole varaa ostaa halpaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:27"]
Tänään just ostin joulukoristeita melkein kuudella kympillä...
[/quote]
Tosin olen jo työelämässä.
Alle 10€, käytiin perheen kanssa syömässä hodarit ja jäätelöt välipalaksi.
32 €. Ostin teräksisiä kulhoja, pari kattilaa, lahjapaperia ja hodarin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:52"]
Enpä ole käynyt ikinä Ikeassa.
[/quote]
Mä oon käynyt mutta ikinä en ole ostanut mitään. Ostin kerran kyllä kirpparilta kahvimukeja ja kotona huomasin että niiden pohjassa lukea Ikea :D
Alle 30e varmasti. Jotain pikkusälää ostin ja tietysti hodareita itselle ja lapsille :)
Vajaa kolmekymppiä lähinnä pikkutavaroihin.
89 euroa vai mitä se yksi joustinpatja maksoi. Alle satanen kuitenkin.
Viimeksi meni 1596 euroa. Tosin kävin ihan varta vasten (kuljetuksen hommattuani) hakemassa sohvan, pari nojatuolia ja maton. Oltiin juuri muutettu pienestä kaksiosta isompaan asuntoon ja saatiin viimein kunnon sohva mahtumaan olohuoneeseen.
Köyhän ei tosiaan kannata Ikeaan rahojaan kantaa. Ennemmin ostaa vaikka käytettynä jotain laadukasta ja kestävää.
2