Nainen, onko kuvan mies komea?
Kommentit (73)
Jotenkin liian pienipiirteinen ollakseen klassisen komea.
Tyylikkäät vaatteet mutta ihan tavis-naama. Ehkäpä jopa veemäisen näköinen tyyppi.
Kaunis mies, ei niinkään komeaksi luokiteltava.
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen on
On komea , pidän usein feminiinisistä miehistä. T. Nainen
Kyseessä on hyvin suosittu miesmalli, mutta ap on valinnut hänestä huonoimman mahdollisen kuvan että voi itkeä itsensä uneen kun naiset on niin nirsoja :D.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on hyvin suosittu miesmalli, mutta ap on valinnut hänestä huonoimman mahdollisen kuvan että voi itkeä itsensä uneen kun naiset on niin nirsoja :D.
Minkä niminen?
Relationship status
As of 2021, Sean O’Pry’s is not dating anyone. Sean is 32 years old. According to CelebsCouples, Sean O’Pry had at least 1 relationship previously. He has not been previously engaged.
Lue, on homo :D? Ei tainnut homotutka piipata turhaan...
On komea, mutta mulle väärällä tavalla, vähän niinkuin liian komea, rouheus puuttuu täysin.
On, mutta vähän turhan nätti minun makuuni. Varmasti monia miellyttää kyllä.
Aah, muotikampanjat...
https://dopecanadiantuxedo.files.wordpress.com/2012/06/article-2161176-…
Onkohan näissä vastauksissa sellainen ilmiö, että
"Kyllä joo on kaunis/hyvännäköinen/komea, mutta ei oikein ole minun makuuni" =
"En osaa nähdä itseäni noin kauniin/hyvännäköisen/komean miehen rinnalla" =
"Ei taitaisi olla ns. mahiksia tuollaiseen" =
"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"
Sulkeuden suosioonne.
Vierailija kirjoitti:
Relationship status
As of 2021, Sean O’Pry’s is not dating anyone. Sean is 32 years old. According to CelebsCouples, Sean O’Pry had at least 1 relationship previously. He has not been previously engaged.Lue, on homo :D? Ei tainnut homotutka piipata turhaan...
Kyllä se niin on että jos mies on 32 v eikä julkkisten deittailuja stalkkaava sivusto kykene antamaan yhdenkään ihmisen nimeä, niin tyyppi on gay.
Mitä oma äitisi vastasi, kun kysyit asiasta?
N58
Homotutka piippaa. Kuka mies on? Piippasiko aiheesta?