Nainen, onko kuvan mies komea?
Kommentit (73)
On kuvan mies objektiivisesti ottaen komea. Se että onko hän jonkun naisen mielestä kiinnostavan näköinen ja vetoaa ko naiseen, on yksilökohtaista. Vetovoima ei perustu pelkkään komeuteen. Esimerkiksi itse en olisi kiinnostunut ko miehestä, vaikka nähdäkseni hän on todella komea. Ei vaan ole minun tyyppiäni.
Jotenkin silmien takana näyttää tyhjältä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin silmien takana näyttää tyhjältä.
TÄMÄ. Toki voi olla se että poseeraa kaikissa kuvissaan niin kliseisesti. Ehkä se kuuluu mallien työnkuvaan olla aivoton tyhjä kangas.
On komea, mutta ei makuuni. Tosin se voi olla myös mainoksen vika. Sama mies voisi olla ihan hyvinkin kiinnostava, jos hänellä olisi päivän-parin sänki, tukka hieman sekaisin, farkut ja valkoinen t-paita.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3042820/Taylor-Swift-s-mu…
Kerkeekö noi ees normaaliin seurusteluun? Kuvien perusteella saa juosta kaikissa pippaloissa. Ei taida paljon vapaapäiviä olla.
Tuolla musiikkivideolla se näyttää ihan kreikkalaiselta jumalalta.
Ei ole minun makuuni, mutta pystyn silti tiedostamaan että on ihan komea.
:DDD miespuolinen malli ei mammojen mielestä ole komea. Seeeeeeelvä.
ps, nyt ei kysytty sitä onko ko. mies juuri sinun makuusi sopiva. Komeahan tuo on, vaikkei minun tyyppiä oikein olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näissä vastauksissa sellainen ilmiö, että
"Kyllä joo on kaunis/hyvännäköinen/komea, mutta ei oikein ole minun makuuni" =
"En osaa nähdä itseäni noin kauniin/hyvännäköisen/komean miehen rinnalla" =
"Ei taitaisi olla ns. mahiksia tuollaiseen" =
"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"
Sulkeuden suosioonne.
Nojaa, ei minulla ole mitään ongelmaa myöntää jos joku mies saa sukat pyörimään jaloissa vaikka olisikin ylempää liigaa. Objektiivisesti katsottuna kuvan mies on komea, mutta
se tietty jokin puuttuu, eli jos vaikka hypoteettisesti olisinkin ”tuolla tasolla” hän ei olisi se mies ketä olisin ollenkaan halukas tavoittelemaan ulkonäkö/habitusperustein
onko kukaan summannut tulosta? 50/60%
Liian feminiininen. Kaunis mies on, mutta ei viehätä seksuaalisessa mielessä.
Mies on kolmiulotteisena komeampi kuin kuvissa.