Anti-wt lasten ulkohaalari
Minkä merkkistä ulkohaalaria suosittelette 5v tytölle ilman että leimautuu wt-kansalaiseksi? Reima tec kiinnostaa mutta en todellakaan osta! Jotain yhtä laadukasta haetaan. Hinnalla ei väliä, otan vaikka pikavipin tarvittaessa.
Äiti 35
Kommentit (82)
Itse olen paininut myös saman ongelman kanssa mutta en ole vastausta löytänyt!
Stadiumista Everest. Polvet& peppu kulutuksen kestävää kangasta. Meillä on jo toista talvea, tykästyin kovasti! Lämmin, hyvä muotoilu, eli mahtuu välikerroksia alle ja kivat raikkaat värit.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:27"]
Paras tapa tehdä selväksi anti-WT-kantasi olisi ostaa suosiolla se Reimatec, MUTTA kirjailla siihen selkään ja/tai rintaan tekstin "KUOLEMA WT:LLE" tai jonkin vastaavan iskulauseen.
[/quote]
:DDD
ihan sama kunhan et osta hienoa ja kallista vedekestävää ja sitten laitat kurahousut siihen päälle, että
haalarin jälleemyyntiarvo säilyy.
En minä ainakaan natiaisten haalareita katsele. Enemmän kiinnitän, jos mihinkään, huomioita siihen vanhempaan joka lasta ohjastaa. Pidä siis huolta enemmän omasta asustuksestasi ja siitä että lapsella on säähän soveltuva vaatetus.
Jos tuollaista on tarpeen kysyä, on jo niin WT ettei poispääsyä ole. Mutton dressed as lamb. Käytöksestä ja ehostuksesta huomaa taustan, vaikka olisi joskus saatu siistit vaatteet päälle.
Eikö lapset tai ainakin niiden hankkiminen ole aika wt?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:44"]Mini rodini
[/quote]
Siis tää on niin WT!
Musta Lassiet on tosi kivoja, eikä pitäisi mennä ko. kategoriaan.
Minä ostan omilleni laadukasta ja kestävää, sekä hyvän mallista haalaria, en tiedä leimataanko meidät sitten haalarien perusteella vaiko ei! Pop ja Ticket on ihan hyvin kestäneet kahdella lapsella ja edelleen lämpimiä, suurimmat kurat lähtee huuhtomalla helposti. Reimatecci on väärän mallinen mun muksuille ja reikä polvessa ekan käyttäjän jälkeen, joten ei kiitos. Lassie ok, mutta tuntuu tahraantuvan se kangas helposti (menee kuluneen näköiseksi ja tahrat siten tarttuu tiukkaan helposti) piharymykäytössä ok ja vedenpitokin ihan jees.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:17"]Aito turkis hupussa.
[/quote]
Eiks tää oo just wt?
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:26"]Minä ostan omilleni laadukasta ja kestävää, sekä hyvän mallista haalaria, en tiedä leimataanko meidät sitten haalarien perusteella vaiko ei! Pop ja Ticket on ihan hyvin kestäneet kahdella lapsella ja edelleen lämpimiä, suurimmat kurat lähtee huuhtomalla helposti. Reimatecci on väärän mallinen mun muksuille ja reikä polvessa ekan käyttäjän jälkeen, joten ei kiitos. Lassie ok, mutta tuntuu tahraantuvan se kangas helposti (menee kuluneen näköiseksi ja tahrat siten tarttuu tiukkaan helposti) piharymykäytössä ok ja vedenpitokin ihan jees.
[/quote]
Saako näitä prismasta? Paljon maksaa?
Ap
Paras tapa tehdä selväksi anti-WT-kantasi olisi ostaa suosiolla se Reimatec, MUTTA kirjailla siihen selkään ja/tai rintaan tekstin "KUOLEMA WT:LLE" tai jonkin vastaavan iskulauseen.