Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anti-wt lasten ulkohaalari

Vierailija
12.12.2014 |

Minkä merkkistä ulkohaalaria suosittelette 5v tytölle ilman että leimautuu wt-kansalaiseksi? Reima tec kiinnostaa mutta en todellakaan osta! Jotain yhtä laadukasta haetaan. Hinnalla ei väliä, otan vaikka pikavipin tarvittaessa.

Äiti 35

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:36"]

Sehän on nyt niin että Reima on ehkä vähiten wt.  Eniten Ticket (ennen) ja Mini Rodini (nyt), on liikaa yritystä joka näkyy kilometrin päähän. Pop on hölmöjen lestojen merkki. Didriksons taitaa olla melko neutraali. Ainakin täällä Oulussa.

[/quote]

Ei ole kokemusta nykyhaalareista, mutta tämän perusteella ostaisin POP:n haalarin, koska on ainakin kestävä. Lestat nimittäin ostavat kestävää laatua ja pukevat lapsensa kalliisiinkin vaatteisiin, koska ne vaatteet käytetään todellakin loppuun. Vaikka kymmenellä tenavalla.

Vierailija
42/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kaikilla on POPin tai Didrikssonin haalarit, paitsi meidän lapsilla Suomesta ostetut Lassiet joita katsellaan pitkin nenän vartta. Mutta kyllä vaan on helppo löytää omat muksut niiden kaikkien kloonien joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan päätöntä touhua...Ihan hullua.

Vierailija
44/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomp de Lux

Vierailija
45/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla jo tätä sivusikin, mutta vahtaatteko te todella toisten kakaroiden pukeutumisia ja teette sen perusteella jotain päätelmiä? Ei oo todellista! Minä en todellakaan tunnista haalarin ulkonäöstä onko pop, molo vai ticket vai mikä. Oonko wt vai anti wt?

Vierailija
46/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kummilapsella on mm fendin saappaat, ugg:it, hugo bossin takki, baby diorin lapasia&pipoja. Mitäs raati tähän sanoo? Oma lapsukaiseni kulkee pitkälti h&m:ssä ja name it:ssä.

Vierailija
47/82 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:17"]Aito turkis hupussa.
[/quote]
Eiks tää oo just wt?

Ap

[/quote]

No ei. Wt:lle usein turhan kallista, sellaiset haalarit maksavat paljon eikä niitä ole monia. Itse olen huomannut, että wt-vanhempien lapsilla on usein tosi kuluneet ja paskaiset haalarit, merkistä viis. Kannattaa pestä ne vaatteet joskus...

Vierailija
48/82 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit on wt

Vierailija
49/82 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:31"]

Itse olen paininut myös saman ongelman kanssa mutta en ole vastausta löytänyt!

[/quote]

Vierailija
50/82 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon kaikenlaista jaksamattomuutta ja elämäm koulu

Vierailija
51/82 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari tuntia poissa ja nyt täällä on vaikka kuinka monta wt-alotusta o.o

Vierailija
52/82 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeämpää on se, että haalari on kestävä eikä päästä vettä läpi, ja että lapsi viihtyy siinä. Meidän tytöllä on Reiman haalari, joka on tosi kiva ja toiminut hyvin. Ihan sama, onko se jonkun mielestä joku wt tai ei. Aika huvittavaa oikeastaan! Lapsi on kuitenkin alle 2v ja kasvaa kovaa vauhtia. Kyllä hän elämänsä aikana tulee pitämään kaikenlaisia erilaisia vaatteita ja merkkejä. Ei nyt yhdellä haalarilla ja sen "wt:mäisyydellä" ole yhtään mitään väliä.

Vierailija
53/82 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariississa oltiin shoppaamassa pari viikkoa sitten ja löysin chanelilta aivan ihanan lasten haalarin, musta ja tikattu, chanelin logo hupussa, jota kiertää minkkiturkis. Toisaalta epäkäytännölinen, koska meidän Jeanette- Christel ei oikein pidä ulkoilusta, koska niin paljon kuraa ja likaa on ulkona. Mutta ihan kätevä vetää päälle kun käydäön solariumissa äiti ja tytär kortilla. Pakko kertoa, että ne lasten pienet solariumlasit on niin söpöjä! On muuten huhupuhetta, että lasten hiustenpidennykset kärsisivät solariumista, hyvin on ainakin meidä Jeanette-Christelillä kestänyt, rakennekynnet ovat ehkä vähän menettäneet kìltoaan.Mutta miten eksytin aiheesta, eli chanelilta löytyy kauniita lasten haalareita, en osaa sanoa löytuvätkö kaikki mallit googlettamalla. Lämpöistä anti-wt Joulunodotusta kaikille!

Vierailija
55/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukka nyt ihan tosissaan? Että joku haalarimerkki kertoo siitä että perhe on valkoista roskasakkia. Jos kamppeet ovat säänmukaiset, niitä pestään joskus eikä niissä ole huomattavia reikiä, ne ovat hemmetin paljon paremmat kuteet kuin suurin osa maailman ihmisistä omistaa. Tämä on taas tällainen kliseinen first world problem...

Vierailija
57/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollanko wt, kun lapset kulkee Jonathanin haalareissa?

Vierailija
58/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä wt tarkoittaa?

Vierailija
60/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on ymmärtänyt ihan väärin wt-termin. Täällä sillä termillä pilkataan varakkaampia ihmisiä jotka ostavat laatua. Varmasn joutsenen takitkin ovat wt usean palstalaisen mielestä. Meillä vanhemmilla siis joutsenen ulkovaatteet ja lapsilla molot. Todella wt :D