Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anti-wt lasten ulkohaalari

Vierailija
12.12.2014 |

Minkä merkkistä ulkohaalaria suosittelette 5v tytölle ilman että leimautuu wt-kansalaiseksi? Reima tec kiinnostaa mutta en todellakaan osta! Jotain yhtä laadukasta haetaan. Hinnalla ei väliä, otan vaikka pikavipin tarvittaessa.

Äiti 35

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molo!

Vipit kehiin jos ei muuten irtoa.

Vierailija
62/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanu torilta ja huutikselta ulkovaatteet, satkulla saa jo ihan kivoja merkkikamoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanu huutiksest ja torilt ulkovaatteet. Satkulla saa jo ihan kivoja merkkivaatteita!

Vierailija
64/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halti

Vierailija
65/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Reimatec on turvallinen tavispulliaisen valinta, ja ne kaikki muka trendikkäät sitten wt. :( Entäs Luhta, onko sekin wt?

Vierailija
66/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molo

Vierailija
67/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ikä yms gallupeissa av:lla olen kyllä huomannut, että täällä käy niin paljon alle 25-vuotiaina esikoisensa saaneita kouluttamattomia (amista tai amkia ei lasketa...) nuoria äitejä, etten tiedä, onko tämä oikea paikka kysellä anti-wt juttujen perään.

Vierailija
68/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tohtorisperheen lapset käyttävät Ciraffin haalareita :) Olemmekohan me nyt sitten ihan alinta wt-luokkaa...:D

Vierailija
69/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:21"]

Onko porukka nyt ihan tosissaan? Että joku haalarimerkki kertoo siitä että perhe on valkoista roskasakkia. Jos kamppeet ovat säänmukaiset, niitä pestään joskus eikä niissä ole huomattavia reikiä, ne ovat hemmetin paljon paremmat kuteet kuin suurin osa maailman ihmisistä omistaa. Tämä on taas tällainen kliseinen first world problem...

[/quote]

Taidat juuri kuulua tähän ryhmään jos pysty ymmärtämään.

Vierailija
70/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:33"]

Tän tohtorisperheen lapset käyttävät Ciraffin haalareita :) Olemmekohan me nyt sitten ihan alinta wt-luokkaa...:D

[/quote]

No av:n mukaan joo, kun teillä ei ole Popia tai Molokidsiä tai Ticketiä... ;) Täällä DI pariskunta, jonka lapsi pukeutuu jatkossakin Reimatecin ulkovaatteisiin.

Vierailija
71/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitaloalueella, jossa ei ole kuin pari vuokrarivaria eikä nekään kaupungin. Talot kalliita kaupungin yleiseen hintatasoon verrattuna. Täällä kaikki lapset näyttää olevan Remateceissä. Läheisen  huonomaineisen vuokrakasarmin (se alue, jolle uutiset viikonlopulta keskittyy) leikkipuistossa näkyy Ticketia, Moloa ja noita mulle oudompia kuten Mini Rodini, osa jää tunnistamatta. Että sanoisin täälläpäin Reimatecin olevan imagoltaan turvallisen keskiluokkainen-varakas.

Vierailija
72/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:55"]

Me asutaan omakotitaloalueella, jossa ei ole kuin pari vuokrarivaria eikä nekään kaupungin. Talot kalliita kaupungin yleiseen hintatasoon verrattuna. Täällä kaikki lapset näyttää olevan Remateceissä. Läheisen  huonomaineisen vuokrakasarmin (se alue, jolle uutiset viikonlopulta keskittyy) leikkipuistossa näkyy Ticketia, Moloa ja noita mulle oudompia kuten Mini Rodini, osa jää tunnistamatta. Että sanoisin täälläpäin Reimatecin olevan imagoltaan turvallisen keskiluokkainen-varakas.

[/quote]

Onneksi lapseni ei kasva teidän kanssa samalla alueella. 

T. Eräs äiti Hgin kantakaupungista, jolle on aivan sama mitä merkkiä naapurin lapsilla on päällä. 

Vierailija
73/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ihmiset, jotka eniten yrittävät niillä lastenvaatteilla näyttää varakkailta tai menestyviltä, eivät ole niitä menestyviä ja varakkaita.

Vierailija
74/82 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Onneksi lapseni ei kasva teidän kanssa samalla alueella. 

T. Eräs äiti Hgin kantakaupungista, jolle on aivan sama mitä merkkiä naapurin lapsilla on päällä. 

[/quote]

No sanoinkos, että minua liikauttaa naapurin lapsen haalari. Olen vain yrittänyt etsiä kivaa unisex-väristä haalaria lapsille niin niitä selatessä netistä on tullut opittua monia merkkejä. Olenpahan vaan ihmetellyt, kun av:lta ja kaksplussalta sain vaikutelman, että Ticket tai Molo "pitää" olla ja Reima on nolo. Kaikkea sitä esikoisen äitinä mietti. Ja silti ostin sen nolon Reimatecin ja menin taaperoni kanssa leikkipuistoon ihmettelemään, että onko se joku alueen pukukoodi. Minusta on mielenkiintoinen ilmiö, miten kilometrin päässä toisistaan asuvat lapset on puettu niin eri tavalla. Kuitenkin esim Reimatec+ ei ole paljon Ticketia halvempi. Jos yhtään lohduttaa niin näiden alueiden lapset menee samaan päiväkotiin, eskariin ja kouluun, että oppivat sitten kyllä suvaitsevaisuutta niin Moloja kuin vastaavasti Reimoja kohtaan ;) 

Vierailija
75/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
76/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan mukaan wt-äidillä on guessin laukku, ripsenpidennykset, rakennekynnet ja lapsella molon tai ticketin haalarit. 

yleisemmän käsityksen mukaan white trash asuu huonomainessa kerrostalolähiössä vuokralla, yh äiti ryyppää, lapsia on viidelle eri miehelle, lapset on puettu 90-luvun reikäisiin ja likaisiin kirppisvaatteisiin. Sossun asiakkaita. 

Vierailija
77/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helly Hansen olisi neutraali ja hyvä merkki.

Vierailija
78/82 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec ei mun mielestä kyllä ole wt kun ei sillä tavalla ole"muodissa". Itse suosin ko. merkkiä :)

Vierailija
79/82 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:20"]

Av-palstan mukaan wt-äidillä on guessin laukku, ripsenpidennykset, rakennekynnet ja lapsella molon tai ticketin haalarit. 

yleisemmän käsityksen mukaan white trash asuu huonomainessa kerrostalolähiössä vuokralla, yh äiti ryyppää, lapsia on viidelle eri miehelle, lapset on puettu 90-luvun reikäisiin ja likaisiin kirppisvaatteisiin. Sossun asiakkaita. 

[/quote]

Näinpä, av:lla on mennyt käsitteet white trash ja huono maku vähän sekaisin. :)

Vierailija
80/82 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuon WT-termin jo unohtaa..