Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun teet lasagnea, käytätkö siihen valmiita ateria-aineksia?

Vierailija
12.12.2014 |

(Siis niitä knorrin yms) Jos käytät - peukku ylös, jos et - peukku alas. Kumpi on parempaa? :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nuo valmiit maistuu vain sille oudolle mausteseokselle. Lasagnelevyt ostan kyllä valmiina, vaikka varmasti nekään ei mitään parasta A-luokkaa ole.

Vierailija
2/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota peukutuseleikkiä, ärh. Mutta joo, käytän Knorrin valmiita pakkauksia. Lisään itse vielä mausteita ja purkillisen tomaattimurskaa. Mausta en tiedä, kun en itse syö lihaa ollenkaan, en edes maistele ruokiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä mihinkään ruokaan mitään valmispaketteja. Aika usein teen lasagnelevytkin itse.

Vierailija
4/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barillan levyjen väliin laitan omatekemät kastikkeet. Tomaattikastike tosin on keitelty Lidlin tomaattimurskasta eikä oikeista tomaateista. Haluan, että ruokani maistuu lasagnelta eikä "äitien tekemältä".

Vierailija
5/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:33"]

En käytä ikinä mihinkään ruokaan mitään valmispaketteja. Aika usein teen lasagnelevytkin itse.

[/quote]

PILLIMEHU; PILLIMEHU! SUPERMAMMA ON LÖYTYNYT!

Vierailija
6/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt valmiskastikkeita lasagneen. Ne on niin helppo tehdä itsekin.

Vierailija
7/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:33"]

[/quote]

[/quote] ei nyt hei viitsittäis mitään ilkeilyä tähän ketjuun! Kukin tekee tavallaan, kunnoittakaamme sitä :) ap

Vierailija
8/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta ei ole todellakaan supermamma vaan mahdollisesti malttamaton kypsentään kuten minä. Koneella ei lasagnelevyjen tekeminen ole yhtä iso homma kuin kuivien levyjen lasagnen pitäminen uunissa kauan jolloin siitä ei tule mielestäni yhtä herkullista ja mehevää. Sitten mennää supermamman puolelle jos teurastaa itse vasikan, jauhaa lihat ja kasvattaa tomaatit.

Vierailija
9/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vaikka ne olisivat käteviä. Ärsyttävää keitellä niitä kastikkeita. En tee kovin usein lasagnea koska on niin työlästä

Vierailija
10/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lasagnea tehdään aina seuraavana päivänä siitä kun on syöty bolognese-kastiketta. Käytetään kyllä valmiita lasagne-levyjä.

Vierailija
11/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valmiskastikeaineksia. Teen itse tomaattimurskasta. Valmislevyjä käytän. Ei lasagne ole sen työläämpi tehdä kuin esim makaronilaatikko.

Vierailija
12/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut mitään valmiskastikkeita. Ehkä olen turhaan ennakkoluuloinen, mutta luulen, että itse tehdyt maistuvat paremmalta. Lasagnelevyt kyllä ostan kaupasta, pastaa en viitsi vääntää itse.

Vierailija
13/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tänään lasagnea aineksista: jauheliha, valmis tomaattimurska, valmiit lasagnelevyt, dolmion valmis valkokastike. Sipulit sentään pilkotaan ite :D Ollaan 23-vuotiaita lapsettomia opiskelijoita.

Vierailija
14/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Béchamelin ostan valmiina (Dolmio) koska inhoon keitellä maitoja ja jauhoja, eikä mulla ikinä edes ole kaapissa vehnäjauhoja. Ei ole järkeä ostaa vehnäjauhopussia jos tekee pari kertaa vuodessa lasagnen, mihinkään muuhunkaan en tarvitse niitä.

Vierailija
15/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolmio valkokastikkeen ostan valmiina ja tomaattimurskan.

Vierailija
16/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta ei ole todellakaan supermamma vaan mahdollisesti malttamaton kypsentään kuten minä. Koneella ei lasagnelevyjen tekeminen ole yhtä iso homma kuin kuivien levyjen lasagnen pitäminen uunissa kauan jolloin siitä ei tule mielestäni yhtä herkullista ja mehevää. Sitten mennää supermamman puolelle jos teurastaa itse vasikan, jauhaa lihat ja kasvattaa tomaatit.
[/quote]

Siis ei, kyllä vähintään pitää viiniloraus punkkua tulla omalta tilalta

Vierailija
17/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnen teko itse alusta loppuun on varmasti lähes yhtä vaivatonta, kuin valmispakkauksen käyttö. Kokeillu en ole valmiita, mutta joskus olen kaupassa lukenut pakkauksesta. Itse tehden täytyy extrana tehdä vain juustokastike, joka on aika helppo ja nopea valmistaa.

Vierailija
18/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown lasagneainekset parhaat! Eli joo teen valmisaineksista.

Vierailija
19/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt pusseista lasagnea (ainoastaan valmis lasagnelevyt käytössä). Tulee tosi hyvää itse tehtynä! Olen syönyt kaverin tekemää lasagnea noista valmisjutuista ja hajusta jo huomaa eron. Maistuu aivan erilaiselle ja haisee. Valmisruokamaiselle.

Vierailija
20/58 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän noita valmisaterioita, tykkään niiden mausta enemmän kuin itsetehdystä, kivittäkää :)