Vihaan Raisiota!
En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:08"]
yh-mammat pyörittää samoja miehiä.säälittävää.
[/quote]
Ketä nyt on kierroksessa?!
[/quote]
No samat narkkarit.Sitten mammat itkee kun heitä taas kohdellaan huonosti.Oh wonder why.....
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:03"]
Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...
[/quote]
Raision kirjasto on hyvä <3 ja rakas ystäväni perheineen asuu Raisiossa.
[/quote]
No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.
Niitä narkkareita on siellä PALJON. Eipä tuo oo ihme että pitää rännittää kun on niin masentava paikka asua.
Raisio on kyllä kamala. Itekin asun Turussa ja Raisio on kyl täysi no no, kun etsin asuntoa.
Kirjasto ja uimahalli on parasta Raisiossa.Mitään muuta siellä ei ole.
Raisio on pieni paikka ja todella paljon narkomaaneja.Mistähän johtuu?
Raisiohan on äänestetty monta kertaa Suomen rumimmaksi kaupungiksi. Eikä ihme.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:37"]
Raisiohan on äänestetty monta kertaa Suomen rumimmaksi kaupungiksi. Eikä ihme.
[/quote]
Ei se Raisio kaunis ole, mutta kyllä Kouvola pistää paremmaksi. Huomatkaa myös Kouvolan yhdennäköisyys Tshernobylin kanssa: http://www.riemurasia.net/kuva/Kouvostoliitto/134764
Hei Raisiosta duunipaikan löysin, löysin vihdoin duunin vakituisen. Mä vaikka Turun seudun läpi möyrin, oma kuntakin pätkitti sen.
Tunne outo rinnassani on pois paino poveltani, mä vaikka perushommeleissa oon. Hei Raisiosta duunipaikan löysin, kiitollisempi olisi en!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:43"]
Hei Raisiosta duunipaikan löysin, löysin vihdoin duunin vakituisen. Mä vaikka Turun seudun läpi möyrin, oma kuntakin pätkitti sen.
Tunne outo rinnassani on pois paino poveltani, mä vaikka perushommeleissa oon. Hei Raisiosta duunipaikan löysin, kiitollisempi olisi en!
[/quote]
Raisiossa voisi ehkä just ja just käydä töissä, mutta ei ikinä asua.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:47"]
[/quote]
Raisiossa voisi ehkä just ja just käydä töissä, mutta ei ikinä asua.
[/quote]
Enhän mä asukaan, vaan naapurin puolella. Lyhyt työmatka ja upeat maisemat himassa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:30"]
Niitä narkkareita on siellä PALJON. Eipä tuo oo ihme että pitää rännittää kun on niin masentava paikka asua.
[/quote]
Samoin Kaarinassa, ja silti se on Suomen himotuin paikka? Kai siihen lasketaan Piikkiön maalaismaisemat ym. Ja lyhyt matka Turkuun (siitä minäkin siellä pidin, on kai palvelut kehittyneet muutenkin).
[/quote]
Hei ihanaa! Minä en tätä paikkaa kestä enää hetkeäkään =D
Voi. Mä muuttaisin mielelläni Raisioon
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:17"]
Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...
[/quote]
[/quote]
No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.
[/quote]
Mun mielestä sopivamman kokoinen ja selkeä, parkkipaikka lähellä. Tykkään myös henkilökunnasta. Turun pääkirjasto ei ole mielestäni hieno, vaan omituinen hukkatilalabyrintti. Lukusali ok ja vanha puoli upea, mutta siinä se.
Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:30"]
[/quote]
Samoin Kaarinassa, ja silti se on Suomen himotuin paikka? Kai siihen lasketaan Piikkiön maalaismaisemat ym. Ja lyhyt matka Turkuun (siitä minäkin siellä pidin, on kai palvelut kehittyneet muutenkin).
[/quote] Kaarinaa kyllä ihmettelen minäkin, huhhuh!
Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut.
T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja.
Mä oon käynyt kerran Raision Bike worldissa sovittamassa nahkahousuja.
[/quote]