Tänään viim pv joulupostimerkeillä. Moneen asti kortteja voi..
Moneen asti kortteja voi toimittaa suoraan postiin halvemmilla merekeillöä? niin kauan kuin posti auki?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:19"]
Jos viet suoraan postiin niin yleensä se on klo 17 mennessä, ei niin kauan kuin posti on auki. Jos viet kirjelaatikkoon niin siinä lukee monelta tyhjennetään.
[/quote]
Eiku joulukorttien kanssa onkin poikkeus, eli klo 24 mennessä. Normaalisti on tuon klo 17 mennessä että ehtii saman päivän postiin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:13"]Tänään klo24 saakka. Mutta eihän postilaatikoita tyhjennetä viikonloppuna? Eli voikohan asiaa venyttää pitkin viikonloppua? [/quote] Kyllä, tänään klo 24 mennessä. Pitää vaan huomioida, että pitää olla postissa tuohon mennessä, jos tiputat tänään laatikkoon joka tyhjennetään seuraavan kerran maanantaina 09 olet auttamatta myöhässä.
[/quote]
Ihan sama mihin laatikkoon tänään tiputtaa, ne normaalit tyhjennysajat ei päde joulupostin aikaan.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 08:59"]Muakin kiinnostaisi, että kumpaan laatikkoon se punainen pussi laitetaan, 1lk vai 2lk? [/quote] Eikö pussin päällä lukisi vinkkiä?
[/quote]
No mulla ei ole sitä pussia, ihan yksittäin postitan. Että jos joku tietää kumpaan luukkuun ne pitää laittaa niin nyt saa kyllä neuvoa..
[/quote]
No minä vien oranssiin kirjelaatikkoon jossa on vain yksi luukku, samaan menee kaikki posti. Eli eiköhän ole ihan sama kumpaan laitat. Olen laittanut 2.luokan postia 1.luokan luukkuun ja hyvin on perille mennyt.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:13"]Tänään klo24 saakka. Mutta eihän postilaatikoita tyhjennetä viikonloppuna? Eli voikohan asiaa venyttää pitkin viikonloppua? [/quote] Kyllä, tänään klo 24 mennessä. Pitää vaan huomioida, että pitää olla postissa tuohon mennessä, jos tiputat tänään laatikkoon joka tyhjennetään seuraavan kerran maanantaina 09 olet auttamatta myöhässä.
[/quote]
Ihan sama mihin laatikkoon tänään tiputtaa, ne normaalit tyhjennysajat ei päde joulupostin aikaan.
[/quote]
Mistä tiedät? Ja mistä sitä sitten voi tietää milloin laatikko tyhjennetään jos ei silloin kun siinä lukee?
Mulle ainakin on merkitystä että saan tänään postiin. Ostin merkit jo hyvissä ajoin ja kuvittelin että tänä jouluna teen kortit ajoissa, mutta niin ne vaan jäivät taas viime tippaan. Jos en vie niitä tänään niin menee merkit hukkaan tai joudun ostamaan jokaisen rinnalle toisen halvemman merkin että tulee yhteensä oikea hinta. En jaksais.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:22"]
Jouluaikaan laatikot tyhjennetään viikonloppunakin, muuten ne pursuilisivat yli varsinkin nyt kun on viimeinen lähetyspäivä joulumerkeillä.
[/quote]
Esim. tänään laatikoita tyhjennetään jopa kerran tunnissa.