Päätettiin yllättää perhe jouluna lentämällä kotiin!
Asutaan miehen ja vauvan kanssa ulkomailla ja aluksi vaikutti siltä että ei tulla Suomeen viettämään joulua aikatauluongelmien vuoksi. Eilen sitten tajuttiin että se onnistuukin ja tänään varattiin liput! Ja ajateltiin miehen kanssa että ilmestytään ihan yllätyksenä vaan oven taakse (mikä on helppoa kun meidän vanhemmat asuu toistensa naapureina ja viettävät muutenki joulua yhessä) En malta oottaa! Viimeksi on nähty kesällä ja meidän neiti oli sillon vasta kuukauden. Sori, pakko oli jonnekki hehkuttaa! :D
Kommentit (174)
Ootteko tavannu miehen kans jo lapsina jos kerta vanhemmat on nyt naapureita? :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:19"]Ootteko tavannu miehen kans jo lapsina jos kerta vanhemmat on nyt naapureita? :)
[/quote]
Joo ollaan kasvettu naapureina, aiottiin jo 3 veenä mennä naimisiin. Mutta kuitenki päädyttiin sitten oottamaan reilu 20 vuotta :D ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap
[/quote]
Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :)
[/quote]
Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap
[/quote]
No eihän tuo ole pysyvästi? Opettele suomea!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap
[/quote]
Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :)
[/quote]
Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap
[/quote]
No eihän tuo ole pysyvästi? Opettele suomea!
[/quote]
Siis enemmänki tarkotin sitä että ollaan varauduttu asumaan täällä vielä vuosiakin... Mutta mitä luultavemmin ei loppuelämää :) Se on vaan aivan miehen firmasta (ja meistä) kiinni. ap
Olen ihan täpinöissäni ja ap on niin positiivinen ja taitaa olla äiti samaa maata. Kaikki ei asun niin pienesti ja toisilla on tilaa aivan liikaakin. Mulla tulee ihan kyynel silmään jos mun poika tekisi noin. kunhan se serkkusinkatsoobet ruokaa on tarpeeksi ja vie sinne vaikka hiukan lisääkin. Ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap [/quote] Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :) [/quote] Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap
[/quote]
ONiko teidän muut asuinmaat siellä lähellä? Meinaatteko jäädä sinne pallonpuoliskolle lopullisesti vaikka lapsen isovanhemmat on täällä? Ootko Kainuusta kotoisin?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:25"]Olen ihan täpinöissäni ja ap on niin positiivinen ja taitaa olla äiti samaa maata. Kaikki ei asun niin pienesti ja toisilla on tilaa aivan liikaakin. Mulla tulee ihan kyynel silmään jos mun poika tekisi noin. kunhan se serkkusinkatsoobet ruokaa on tarpeeksi ja vie sinne vaikka hiukan lisääkin. Ihanaa!
[/quote]
Ai ku kiva kuulla :) Ja serkku kyllä huolehtii! ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap [/quote] Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :) [/quote] Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap
[/quote]
ONiko teidän muut asuinmaat siellä lähellä? Meinaatteko jäädä sinne pallonpuoliskolle lopullisesti vaikka lapsen isovanhemmat on täällä? Ootko Kainuusta kotoisin?
[/quote]
Muut maat Euroopassa. Ei tiedetä vielä yhtään! Mutta yhteen maahan halutaan asettua ennen kun lapsi lähtee kouluun. Ja mieluusti tietty vähintäänki Eurooppaan, lähemmäksi vanhempia. Mutta saa nähdä! En ole Kainuusta, pohjosesta :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:28"]Siellä ilmeisesti aamu?
[/quote]
Joo, oon aamuvirkku joten tässä on ehtiny aika paljon jo touhuta. Lapsi vielä nukkuu :) ap
En menisi ilmoittamatta oven taakse. Siellä saattaa olla ties mitkä parinvaihtoleikit menossa ja koko joulu menisi kiusallisissa tunnelmissa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:33"]En menisi ilmoittamatta oven taakse. Siellä saattaa olla ties mitkä parinvaihtoleikit menossa ja koko joulu menisi kiusallisissa tunnelmissa.
[/quote]
Ai kauhea paikka, unohin kokonaan mun suvun orgia-taipumuksen, olipa hyvä että muistutit! Ois voinu olla hiukkasen awkward.. ap.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:33"]Onko sulla blogia? :)
[/quote]
Ei tosiaan ole :D En osaa kirjoittaa semmosta! ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap [/quote] Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :) [/quote] Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap [/quote] ONiko teidän muut asuinmaat siellä lähellä? Meinaatteko jäädä sinne pallonpuoliskolle lopullisesti vaikka lapsen isovanhemmat on täällä? Ootko Kainuusta kotoisin? [/quote] Muut maat Euroopassa. Ei tiedetä vielä yhtään! Mutta yhteen maahan halutaan asettua ennen kun lapsi lähtee kouluun. Ja mieluusti tietty vähintäänki Eurooppaan, lähemmäksi vanhempia. Mutta saa nähdä! En ole Kainuusta, pohjosesta :) ap
[/quote]
Okei no ihanaa että teillä on mahdollisuus vaihtaa maata ja kokea nyt kun lapsi on pieni! Onhan se lapselle rikkaus asua monessa eri maassa ja kulttuurissa ja ala-aste ikäinen sopeutuu nopeasti, mutta sitä vanhemmalle se on jo rankempaa. Ihanaa joulua teille ja teidän yllätys on varmana ihana! Kamalasti negatiivisia kommetteja täällä, mutta älä kuuntele niitä! Ei mikään voi niin pahasti mennä pieleen etteikö joulu oman perheen kanssa olisi onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:33"]En menisi ilmoittamatta oven taakse. Siellä saattaa olla ties mitkä parinvaihtoleikit menossa ja koko joulu menisi kiusallisissa tunnelmissa.
[/quote]
Ehkä sun suvullas on tapana joulusin paneskella ristiin rastiin toistensa kanssa, muista kuitenki ettei teidän jouluperinteet ole muiden perinteita.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Kuulostaa ihanalta! Oon aina halunnut toteuttaa tälläisen omalle perheelleni! Paljon maksoi viime tipan lentoliput Ausseista? Ei voi olla halpaa! [/quote] No sanotaanko näin että eletään vähän niukemmin sitten alkuvuosi kun kotiin palataan :D Mutta on se sen arvosta! ap [/quote] Asutteko siellä pysyvästi vai työkomennuksella? Suomalainen vai australialainen firma? Meinaatko itse tehdä siellä töitä vai olla vaan lapsen kanssa? Kiinnostaa Australia :) [/quote] Pysyvästi... toistaiseksi. Kansainvälinen firma jossa mies on töissä. Tää on nyt kolmas asuinmaa viiden vuoden sisään. Helppo nyt asua missä vaan kun on vielä pieni lapsi. Pian pitää asettua aloilleen :) Minä nyt lapsen kanssa kotona, aiemmin olin töissä. ap [/quote] ONiko teidän muut asuinmaat siellä lähellä? Meinaatteko jäädä sinne pallonpuoliskolle lopullisesti vaikka lapsen isovanhemmat on täällä? Ootko Kainuusta kotoisin? [/quote] Muut maat Euroopassa. Ei tiedetä vielä yhtään! Mutta yhteen maahan halutaan asettua ennen kun lapsi lähtee kouluun. Ja mieluusti tietty vähintäänki Eurooppaan, lähemmäksi vanhempia. Mutta saa nähdä! En ole Kainuusta, pohjosesta :) ap
[/quote]
Okei no ihanaa että teillä on mahdollisuus vaihtaa maata ja kokea nyt kun lapsi on pieni! Onhan se lapselle rikkaus asua monessa eri maassa ja kulttuurissa ja ala-aste ikäinen sopeutuu nopeasti, mutta sitä vanhemmalle se on jo rankempaa. Ihanaa joulua teille ja teidän yllätys on varmana ihana! Kamalasti negatiivisia kommetteja täällä, mutta älä kuuntele niitä! Ei mikään voi niin pahasti mennä pieleen etteikö joulu oman perheen kanssa olisi onnistunut.
[/quote]
On kyllä ollu mahtava reissata! Mutta mahtavaa on lähivuosina kans asettua aloilleen :) ap
Voi ap, miten tulet kyllä antamaan ikimuistoisen joulun suvullesi! :)
Ihan tippa linssissä täällä tätä ketjua lueskelen ja toivon vain teille mitä ihaninta ja rakkauden täyteisintä joulua!! :)
Olet niin ihanan pirteän ja iloisen oloinen persoona, et sääli ettet ole mun sukulainen. Pidä kiinni tuosta ja muista, jouluna tärkeintä on perheen kanssa yhdessä olo, ei joululahjat. Tosin, sinä tulet antamaan parhaimman lahjan ikinä suvullesi!!! :)
Vanhemmat varppina ilahtuu! Vaikutatte hurjan kivalle perheelle!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]