Päätettiin yllättää perhe jouluna lentämällä kotiin!
Asutaan miehen ja vauvan kanssa ulkomailla ja aluksi vaikutti siltä että ei tulla Suomeen viettämään joulua aikatauluongelmien vuoksi. Eilen sitten tajuttiin että se onnistuukin ja tänään varattiin liput! Ja ajateltiin miehen kanssa että ilmestytään ihan yllätyksenä vaan oven taakse (mikä on helppoa kun meidän vanhemmat asuu toistensa naapureina ja viettävät muutenki joulua yhessä) En malta oottaa! Viimeksi on nähty kesällä ja meidän neiti oli sillon vasta kuukauden. Sori, pakko oli jonnekki hehkuttaa! :D
Kommentit (174)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:41"]Vanhemmat varppina ilahtuu! Vaikutatte hurjan kivalle perheelle!
[/quote]
Kiitos! Ja saavat kyllä luvan ilahtua :D ap
Missä firmassa mies on töissä? Mun miehelle kans tarjottu paikkaa ausseista, harkinnassa päätös vielä...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:41"]Vanhemmat varppina ilahtuu! Vaikutatte hurjan kivalle perheelle!
[/quote]
Kiitos! Ja saavat kyllä luvan ilahtua :D ap
[/quote]
Usko pois, aivan varmasti ilahtuu!! :)
Kyyneleitä varmasti tulee virtaamaan, mutta muista että ne on ilon ja onnen kyyneleitä!! :)
Kai pukeudutte joulupukiksi, muoriksi ja tontuksi?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:45"]Missä firmassa mies on töissä? Mun miehelle kans tarjottu paikkaa ausseista, harkinnassa päätös vielä...
[/quote]
Ikeassa :D Ja kyllä kannattaa tulla tänne. Toki sää on alkuun aika hurja :D ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:48"]Kai pukeudutte joulupukiksi, muoriksi ja tontuksi?
[/quote]
Hei ehkä paras idea ikinä! Varastan sen! ap
siis että ku näkevät ikkunasta että taksi pysähtyy pihaan ja tuutte ulos ni ei heti tunnisteta! -94
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:45"]
Missä firmassa mies on töissä? Mun miehelle kans tarjottu paikkaa ausseista, harkinnassa päätös vielä...
[/quote]
Lähtekää!! Kaikki on tyhmiä ketkä ei käytä tälläistä tilaisuutta hyväksi. Aina pääsee kotiin jos oli virhe, mutta matkustaminen rikastuttaa elämää niin paljon. En ole ap, mutta olen asunut eri maissa ja aina vaikeatkin ajat on opettanut enemmän kuin mikään ja sekuntiakaan en vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:50"]siis että ku näkevät ikkunasta että taksi pysähtyy pihaan ja tuutte ulos ni ei heti tunnisteta! -94
[/quote]
Joo, vois kyllä tehdä noin! Pitää vaan serkkua pyytää hommaamaan asut. Täältä ei viitsi niitä raahata :D ap
En tienny että ausseissa on Ikea :DD
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:57"]En tienny että ausseissa on Ikea :DD
[/quote]
Joka päivä oppii jotain uutta! :D
Ihanan kuuloinen yllätys! Sukulaiset ilahtuvat varmasti :) kerrothan sitten reaktioista joulun jälkeen?! Olisi hauskaa lukea tekstejäsi lisää, olet iloisen oloinen ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:57"]En tienny että ausseissa on Ikea :DD
[/quote]
En minäkään tietäny ennen miehen työtarjousta :D Mutta eiköhän niitä ole kaikkialla jo, valtaavat maailman! ap
Kuulostaa ihan mahtavalta! Vietin itse viime joulun Australiassa ja haaveissa vielä palata takaisin pysyvämmin kunhan valmistun. Toivoisin, että sekä joulun henki että rento aussimeininki tarttuisi useampaankin täällä ketjussa... Ihanaa matkaa ja tervetuloa kotiin AP :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:59"]Ihanan kuuloinen yllätys! Sukulaiset ilahtuvat varmasti :) kerrothan sitten reaktioista joulun jälkeen?! Olisi hauskaa lukea tekstejäsi lisää, olet iloisen oloinen ihminen :)
[/quote]
Joo kerron jos muistan :) Ja ei mulla ole lisää tekstejä missään :D
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:00"]Kuulostaa ihan mahtavalta! Vietin itse viime joulun Australiassa ja haaveissa vielä palata takaisin pysyvämmin kunhan valmistun. Toivoisin, että sekä joulun henki että rento aussimeininki tarttuisi useampaankin täällä ketjussa... Ihanaa matkaa ja tervetuloa kotiin AP :)
[/quote]
Ihana tuo tervetuloa kotiin! Koska Kotiin mää oonki tulossa, ihan semmonen fiilis! ap
Onko teidän kämppä täynnä Ikeaa? :-D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:33"]En menisi ilmoittamatta oven taakse. Siellä saattaa olla ties mitkä parinvaihtoleikit menossa ja koko joulu menisi kiusallisissa tunnelmissa. [/quote] Ehkä sun suvullas on tapana joulusin paneskella ristiin rastiin toistensa kanssa, muista kuitenki ettei teidän jouluperinteet ole muiden perinteita.
[/quote]
Ahaha :DDD
Ap on niin positiivinen ja ihana ihminen että tulee itsekin hyvälle tuulelle! Tervetuloa suomeen! :-)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:41"]Voi ap, miten tulet kyllä antamaan ikimuistoisen joulun suvullesi! :)
Ihan tippa linssissä täällä tätä ketjua lueskelen ja toivon vain teille mitä ihaninta ja rakkauden täyteisintä joulua!! :)
Olet niin ihanan pirteän ja iloisen oloinen persoona, et sääli ettet ole mun sukulainen. Pidä kiinni tuosta ja muista, jouluna tärkeintä on perheen kanssa yhdessä olo, ei joululahjat. Tosin, sinä tulet antamaan parhaimman lahjan ikinä suvullesi!!! :)
[/quote]
Hei mää en kestä näitä kehuviestejä! Kiitti!