Päätettiin yllättää perhe jouluna lentämällä kotiin!
Asutaan miehen ja vauvan kanssa ulkomailla ja aluksi vaikutti siltä että ei tulla Suomeen viettämään joulua aikatauluongelmien vuoksi. Eilen sitten tajuttiin että se onnistuukin ja tänään varattiin liput! Ja ajateltiin miehen kanssa että ilmestytään ihan yllätyksenä vaan oven taakse (mikä on helppoa kun meidän vanhemmat asuu toistensa naapureina ja viettävät muutenki joulua yhessä) En malta oottaa! Viimeksi on nähty kesällä ja meidän neiti oli sillon vasta kuukauden. Sori, pakko oli jonnekki hehkuttaa! :D
Kommentit (174)
Siis teillä on koko suku ja vielä naapurista miehesi vanhemmat ja makuupaikkoja riittää. Vanhempasi asuvat entisessä hotellissa vai miten niitä makuuhuoneita on reilusti yli 20?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:27"]Siis teillä on koko suku ja vielä naapurista miehesi vanhemmat ja makuupaikkoja riittää. Vanhempasi asuvat entisessä hotellissa vai miten niitä makuuhuoneita on reilusti yli 20?
[/quote]
Jos siinä on 2 omakotitaloa vierekkäin? Toisessa asuu minun vanhemmat ja toisessa miehen. Ja minun lähisuku + miehen vanhemmat on siellä joulua viettämässä. Niin eiköhän me jompaan kumpaan taloon yöksi mahduta? :D Tai ehkä tallissa on tilaa... ap
Toivottavasti ei käy niin kuin veljelleni muutama vuosi sitten. Matkaa ei ollut kuin Lissabonista Jyväskylään ja hän sai siihen kulutettua 28 tuntia enemmän kuin pitikään. Veli ajatteli yllättää meidät saapumalla jouluaattona iltapäivällä, mutta olikin paikalla vasta joulupäivän iltana ja paluu oli jo seuraavana päivänä.
Hmm.. Mä taidan tietää sun äidin :D Ja jos tosiaan on tämä sama, niin voin vaan kuvitella miten ilahtuu! Ja siis joko hyvin samanlainen tapaus tai sitten eri henkilöt :D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:14"]Oletko varma, että ovat kotona, eivätkä esim. ole varanneet reissua, kun tekin olette muualla? [/quote] Olen varma! Kuten oon jo sanonu, serkku on mukana juonessa, hänen kautta oon kuullu suunnitelmat. Siellä on iso perhejoulu meidän luona, koko lähisuku paikalla. Helppo mennä yllättämään :) ap
[/quote]
No hyvä, sitten ehkä uskallan päästää teidät matkaan. ;D
[/quote]
:DD
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:27"]Siis teillä on koko suku ja vielä naapurista miehesi vanhemmat ja makuupaikkoja riittää. Vanhempasi asuvat entisessä hotellissa vai miten niitä makuuhuoneita on reilusti yli 20? [/quote] Jos siinä on 2 omakotitaloa vierekkäin? Toisessa asuu minun vanhemmat ja toisessa miehen. Ja minun lähisuku + miehen vanhemmat on siellä joulua viettämässä. Niin eiköhän me jompaan kumpaan taloon yöksi mahduta? :D Tai ehkä tallissa on tilaa... ap
[/quote]
Tietty joo sun miehen vanhemmat majoittaa itäsiipeen setäsi perheineen ja vierastaloonhan mahtuu yksinhuoltajaserkku. Kaikissa suomalaisissa omakotitaloissa on 10 makuuhuonetta.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:31"]Hmm.. Mä taidan tietää sun äidin :D Ja jos tosiaan on tämä sama, niin voin vaan kuvitella miten ilahtuu! Ja siis joko hyvin samanlainen tapaus tai sitten eri henkilöt :D
[/quote]
Et ainakaa kerro sille!!!!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:30"]Toivottavasti ei käy niin kuin veljelleni muutama vuosi sitten. Matkaa ei ollut kuin Lissabonista Jyväskylään ja hän sai siihen kulutettua 28 tuntia enemmän kuin pitikään. Veli ajatteli yllättää meidät saapumalla jouluaattona iltapäivällä, mutta olikin paikalla vasta joulupäivän iltana ja paluu oli jo seuraavana päivänä.
[/quote]
Pitää toivoa parasta! Lento tulee meillä aatonaaton aamuna, onneksi siinä on vähän peliaikaa :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:27"]Siis teillä on koko suku ja vielä naapurista miehesi vanhemmat ja makuupaikkoja riittää. Vanhempasi asuvat entisessä hotellissa vai miten niitä makuuhuoneita on reilusti yli 20? [/quote] Jos siinä on 2 omakotitaloa vierekkäin? Toisessa asuu minun vanhemmat ja toisessa miehen. Ja minun lähisuku + miehen vanhemmat on siellä joulua viettämässä. Niin eiköhän me jompaan kumpaan taloon yöksi mahduta? :D Tai ehkä tallissa on tilaa... ap
[/quote]
Älkää säikähtäkö enkelin ilmestymistä, jos talliin joudutte!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:31"]Hmm.. Mä taidan tietää sun äidin :D Ja jos tosiaan on tämä sama, niin voin vaan kuvitella miten ilahtuu! Ja siis joko hyvin samanlainen tapaus tai sitten eri henkilöt :D
[/quote]
Iik eikä! :D No sen varalta jos sattuu olemaan sama ihminen niin ethän kerro mitään hälle? ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Tietty joo sun miehen vanhemmat majoittaa itäsiipeen setäsi perheineen ja vierastaloonhan mahtuu yksinhuoltajaserkku. Kaikissa suomalaisissa omakotitaloissa on 10 makuuhuonetta.
[/quote]
Sinne on tulossa minun vanhemmat, miehen vanhemmat ja lisäksi minun kaksi tätiä perheineen ja yksi eno. Eiköhän 14 ihmistä kahteen normaalikokoiseen omakotitaloon mahdu? Varsinkin kun ottaa huomioon että vain yksi täti perheineen jää yökylään. ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Älkää säikähtäkö enkelin ilmestymistä, jos talliin joudutte!
[/quote]
Mulla enemmän hirvittää se Pyhä Henki. Ei ois vielä hyvä sauma toiselle lapselle... ap
Hei onpa kyynisiä ilonpilausvastauksia! Mahtava idea, ap, ja varmasti aivan ihana yllätys vanhemmillenne! Tietenkin teille nyt riittää ruokaa ja nukkumapaikkoja, haloo ihmiset. Vaikutat muuen ap ihanalta ja hauskalta ihmiseltä!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:39"]Hei onpa kyynisiä ilonpilausvastauksia! Mahtava idea, ap, ja varmasti aivan ihana yllätys vanhemmillenne! Tietenkin teille nyt riittää ruokaa ja nukkumapaikkoja, haloo ihmiset. Vaikutat muuen ap ihanalta ja hauskalta ihmiseltä!
[/quote]
Oon vaan niin hyvällä tuulella ku päästänki Suomeen :D Kiitti! ap
Ihana juttu! Teihin on siis tarttunut australialainen "pölähdetään paikalle" -meininki. Kunnassamme oli aikanaan paljon australialaisia vaihto-oppilaita (siis joka vuosi joku), ja heillä oli hauska tapa ilmaantua vuosien päästä yllättäen oven taakse. =) Omat vaihtariaikaiset tuttunikin ovat tätä tehneet.
Hyvää matkaa!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:41"]Ihana juttu! Teihin on siis tarttunut australialainen "pölähdetään paikalle" -meininki. Kunnassamme oli aikanaan paljon australialaisia vaihto-oppilaita (siis joka vuosi joku), ja heillä oli hauska tapa ilmaantua vuosien päästä yllättäen oven taakse. =) Omat vaihtariaikaiset tuttunikin ovat tätä tehneet.
Hyvää matkaa!
[/quote]
Joo näköjään ollaan ihan ausseiksi muututtu! :D Kiitos! ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:24"]Onpa kiva yllätys. Toisille ilmeisesti sukulaissuhteet eivät ole niin mutkattomia, koska epäileviä viestejä on sen verran. Meillä tiivistettäisiin ja nukuttaisiin vuorotellen jos mikään muu ei auttaisi. Ruokaa riittä aina vieraille. Tuo on oikea ihana jouluyllätys.
[/quote]
Juurikin näin! :) Tuskin he meitä pihalle nakkaavat vaikka olisikin just kinkku loppunu tai kaikki sängyt varattuja. ap