Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätettiin yllättää perhe jouluna lentämällä kotiin!

Vierailija
11.12.2014 |

Asutaan miehen ja vauvan kanssa ulkomailla ja aluksi vaikutti siltä että ei tulla Suomeen viettämään joulua aikatauluongelmien vuoksi. Eilen sitten tajuttiin että se onnistuukin ja tänään varattiin liput! Ja ajateltiin miehen kanssa että ilmestytään ihan yllätyksenä vaan oven taakse (mikä on helppoa kun meidän vanhemmat asuu toistensa naapureina ja viettävät muutenki joulua yhessä) En malta oottaa! Viimeksi on nähty kesällä ja meidän neiti oli sillon vasta kuukauden. Sori, pakko oli jonnekki hehkuttaa! :D

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:34"]Kuulostaa ihanalle, hyvää joulua!
[/quote]

Kiitos samoin! :) ap

Vierailija
2/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:35"]Puhutteko lapselle vaan suomea? Vai opetatteko enkunkin?
[/quote]

Suomea puhutaan tällä hetkellä. Mutta kaikki aussitutut puhuu enkkua vauvalle. Myös meidän naapurit jotka satunnaisesti hoitaa neitiä. Tulevaisuudessa englanti tietty sitten vahvistuu jos jäädään maailmalle asumaan sillon kun koulunalotus tulee ajankohtaseksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:20"]

IHMISET RAKKAAT! Ei me tyhmiä olla. Minun serkku on juonessa mukana. Hänen kautta kuultiin suunnitelmat ennen kun reissu varattiin. Siellä on koko lähisuku minun vanhempien luona joulua viettämässä. Ruokaa ja petipaikkoja riittää. Ja ovat varmasti kotona. Se ei ole ongelma :) ap

[/quote]

Suomessa asuva ulkomaalainen ystäväni yllätti kerran äitinsä vastaavalla tavalla. Hänen veljensä oli juonessa mukana. Suku oli kokoontunut äidin luo joulun viettoon kun ystäväni käveli ihan muina naisina huoneeseen ja alkoi puhua jostain arkipäiväisestä asiasta. Äiti oli yllätyksestä ikionnellinen, niin varmasti sinunkin vanhempasi :)
[/quote]

Ihana! ap

Vierailija
4/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylläri vanhemmillesi. Australiasta ei tosiaan ihan joka viikko lennellä, matka on niin pitkä eikä lentoliput Australian ja Suomen välillä ole halvimmasta päästä.

Vierailija
5/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:18"]Onko ap sun mieski noin ihana ja positiivinen ku sää? Olisko sillä veljeä? :-D
[/quote]

On se ainakin mun mielestä :D Ja on veli, harmi vaan se on aika vakavassa suhteessa, kolme lasta ja silleen... ap
[/quote]

Niin velikö ei sitte tuu teidän kans jouluna?

Vierailija
6/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo, hienoo! <3

Vierailija
7/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alottajan pitäis alkaa teille asuinpaikkaansa todisteleen?! :-D Jos hän vaan halus jakaa meille hyvän uutisen niin sitten täällä ihmiset haluaa että ap todistaa kotimaansa ja alottaa blogin...

Vierailija
8/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:47"]Miksi ihmeessä alottajan pitäis alkaa teille asuinpaikkaansa todisteleen?! :-D Jos hän vaan halus jakaa meille hyvän uutisen niin sitten täällä ihmiset haluaa että ap todistaa kotimaansa ja alottaa blogin...
[/quote]

Av-mammat osaa olla hiukka yli-innokkaita :DD Joo, ei tarvi mun puolesta alkaa kuvia laittaan tai blogia pitämään, mutta joulun jälkeen olisi kiva kuulla miten suku reagoi!

Vierailija
9/174 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei ole yhtään yli-innokasta laittaa kuvaa tai paria paikasta missä asustaa. Etenkin kun kyse on ulkomailla asumisesta.

Vierailija
10/174 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun minä tyhmä en osannu tätä löytää niin ehin tehdä jo uuden! Ap

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4351909/tultiin_australiasta_suomeen_yllattamaan_perheen_eilen

Vierailija
11/174 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa..

olipas taas tylsä juttu.

itse en kyllä ilahtuisi jos joku kaukainen perheenjäsen ilmestyisi oventaakse ilmoittamatta mitään. Ja vielä tehden siitä numeron et täältä tullaan. Huomiohuora? 

Vierailija
12/174 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:02"]

Hohhoijjaa..

olipas taas tylsä juttu.

itse en kyllä ilahtuisi jos joku kaukainen perheenjäsen ilmestyisi oventaakse ilmoittamatta mitään. Ja vielä tehden siitä numeron et täältä tullaan. Huomiohuora? 

[/quote]

Kaukainen perheenjäsen = oma lapsi ja lapsenlapsi

:)

Vierailija
13/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:43"]

Laitahan ap meille jokin ottamasi kuva/kuvia ausseista! :) Täällä varmaan moni kaipaa aurinkoa/lämpöä. Ja aivan mahtava yllätys tulla isovanhempien luo jouluksi.

[/quote]

Isovanhempien? Taisi Ap perheineen tulla ihan omien vanhempiensa luokse joulua viettämään.

[/quote]

Ainakin täällä perheet puhuu menevänsä isovanhempiensa luokse jos on lapsia.

Vierailija
14/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:52"]Hei enpä olis uskonu sillon kun tän alotuksen tein että saan näin kivoja vastauksia! Ja kehuja, aivan punastutti! Nyt pitää vaan palata tuon NEIDIN kanssa takas normimaailmaan ja lähtä vähän merta kurkkaamaan :) Hyviä unia Suomeen! ap
[/quote]

Ooo, meettekö Bondi Beachille?! :D Toivottavasti kuullaan vielä lisää teidän kuulumisia!
[/quote]

Ei menty Bondille, Australiasta löytyy muutama muukin ranta :D ap

Vierailija
15/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:57"]Ai harmi, alottaja lähti, mulla ois ollu kysymyksiä. Tuuthan vielä joskus takas, niin pääsen kysymään (:
[/quote]

Laitahan vaan kysymykset tänne, kyllä vastaan kunhan ne hoksaan :) ap

Vierailija
16/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:23"]Miksi IHMEESSÄ 17 ihmistä on alapeukuttanu apn alotusta?! Niitten mielestä ei oo hyvä että ap on noin ihana ja yllättää perheensä vai?
[/quote]

Aluksi ei ollut selvää, että perheen luo voi noin vain mennä. Toiset eivät tee ruokaa yllin kyllin, ja saattavat vaikka lähteä jouluksi pois. Eikä serkustakaan aluksi tiedetty. Pahoittelen alapeukkuani, teillä on ap erilainen perhe kuin meillä. Kaikkea hyvää teille!
[/quote]

Ai anteeksi, minun moka! Pidin vaan nuita juttuja niin itsestäänselvyytenä. Olisi pitänyt kyllä laittaa ne heti alotukseen. ap

Vierailija
17/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset yllätykset on ihan parhaita :)

Vierailija
18/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun vanhemmat ole välttämättä edes kotona! Ette voi odottaa että siellä ne vaan istuu itkemässä. Niillä on omakin elämä!

Vierailija
19/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:05"]Eihän sun vanhemmat ole välttämättä edes kotona! Ette voi odottaa että siellä ne vaan istuu itkemässä. Niillä on omakin elämä!
[/quote]

Luetko tuolta eka sivulta nuita viestejä? Siellä selitetään aika hyvin koko homma :) ap

Vierailija
20/174 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä iloinen teidän puolestanne ja uskon että perheenne ilahtuvat :) Rakastan tuollaisia yllätyksiä ja juuri viikko sitten järjestinkin miehelleni pienet yllätysjuhlat. Oli todella onnellinen ja tyytyväinen :) 

Ihanaa joulua ap!