Päätettiin yllättää perhe jouluna lentämällä kotiin!
Asutaan miehen ja vauvan kanssa ulkomailla ja aluksi vaikutti siltä että ei tulla Suomeen viettämään joulua aikatauluongelmien vuoksi. Eilen sitten tajuttiin että se onnistuukin ja tänään varattiin liput! Ja ajateltiin miehen kanssa että ilmestytään ihan yllätyksenä vaan oven taakse (mikä on helppoa kun meidän vanhemmat asuu toistensa naapureina ja viettävät muutenki joulua yhessä) En malta oottaa! Viimeksi on nähty kesällä ja meidän neiti oli sillon vasta kuukauden. Sori, pakko oli jonnekki hehkuttaa! :D
Kommentit (174)
ootko ikinä käyny bondi beachilla? oliko siellä niitä rantavahteja?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:17"]Oon kyllä iloinen teidän puolestanne ja uskon että perheenne ilahtuvat :) Rakastan tuollaisia yllätyksiä ja juuri viikko sitten järjestinkin miehelleni pienet yllätysjuhlat. Oli todella onnellinen ja tyytyväinen :)
Ihanaa joulua ap!
[/quote]
Ai ihana! Kiitos, teille kans :) ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:18"]Onko ap sun mieski noin ihana ja positiivinen ku sää? Olisko sillä veljeä? :-D
[/quote]
On se ainakin mun mielestä :D Ja on veli, harmi vaan se on aika vakavassa suhteessa, kolme lasta ja silleen... ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:20"]ootko ikinä käyny bondi beachilla? oliko siellä niitä rantavahteja?
[/quote]
Oon käyny muutaman kerran, oli tupaten täynnä koko paikka. Ja siellähän ne rantavahdit oli :D Yhdeltä oli ilmeisesti just loppunu työvuoro kun sen kanssa ihmiset otti just yhteiskuvia. Tai toivon mukaan oli loppunu työvuoro, se ei nimittäin kyllä sitä merta tarkkaillu :D ap
Osaatko puhua aussi aksentilla enkkua?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:26"]Osaatko puhua aussi aksentilla enkkua?
[/quote]
En sujuvasti, mutta kyllä kieltämättä se aksentti meinaa tarttua :D ap
Kuulostaa ihanalle, hyvää joulua!
Puhutteko lapselle vaan suomea? Vai opetatteko enkunkin?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:20"]
IHMISET RAKKAAT! Ei me tyhmiä olla. Minun serkku on juonessa mukana. Hänen kautta kuultiin suunnitelmat ennen kun reissu varattiin. Siellä on koko lähisuku minun vanhempien luona joulua viettämässä. Ruokaa ja petipaikkoja riittää. Ja ovat varmasti kotona. Se ei ole ongelma :) ap
[/quote]
Suomessa asuva ulkomaalainen ystäväni yllätti kerran äitinsä vastaavalla tavalla. Hänen veljensä oli juonessa mukana. Suku oli kokoontunut äidin luo joulun viettoon kun ystäväni käveli ihan muina naisina huoneeseen ja alkoi puhua jostain arkipäiväisestä asiasta. Äiti oli yllätyksestä ikionnellinen, niin varmasti sinunkin vanhempasi :)
Laitahan ap meille jokin ottamasi kuva/kuvia ausseista! :) Täällä varmaan moni kaipaa aurinkoa/lämpöä. Ja aivan mahtava yllätys tulla isovanhempien luo jouluksi.
Jokohan tämä ylläri on konkretisoitunut?
Huhuu ap, vaadimme tilannekartoitusta! :)
Viekää kengurunlihaa lahjaksi! Ottakaa myös aboriginaali ystävänne mukaan. Kaikille lierihatut päähän ja pölyiset, hiekkaiset beiget puuvillavaatteet päälle. Juokaa nahkaisesta juomapullosta vettä. Vuolkaa isolla sahateräisellä veitsellä lihaa.
Asutte varmaan sitte tosi kaukana jos ette oo kesän jälkeen nähneet? Tai sitten et vaan viitsi kyläillä.
Ihana! Voin vaan kuvitella kuinka vanhemmat ilahtuu!
Vähän kivaa!
Oma äitini ilahtuisi ikihyviksi ja sen jälkeen luultavasti kuolisi stressiin, kun tajuaisi että ei ole "tarpeeksi" ruokaa ja juomaa kaikille :D
Onko ap sun mieski noin ihana ja positiivinen ku sää? Olisko sillä veljeä? :-D