Mika Salminen: Jos et ota rokotetta, tulet saamaan koronaviruksen – ihan varmasti
Kommentit (57)
Ja Taneli Puumalainen kurkkii selän takaa ja huikkii ”niin”, ”ettäs tiedätte!”.
Jos et käytä kondomia, ennen pitkää saat Mika Salmisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos et käytä kondomia, ennen pitkää saat Mika Salmisen.
Hyi helvetti!
Koronavirusta on lähes kaikkialla. Jokaisella on mahdollisuus löytää koronavirus itselleen.
On ihme jos ei jo pelota. Minua pelottaa kyllä, vaikka on kohta kolme rokotetta.. toivon mukaan itseeni ja rokotettuihin läheisiini iskee vain lieväoireinen tauti.
Oli jo, ihan normaalina jatkan elämää, eikä rokotettakaan tarvitse.
Pitkään aikaan ei ole tullut asiallista tutkittua tietoa koronasta. Tutkiiko ne sitä ollenkaan. Sehän vaan muuntuu ja leviää vaan. Onko niitä lääkkeitäkään kehitetty yhtään, jos sairastuu, niin saisi edes hoitoa siihen.
Kuin myös rokotetutkin. Mm. Sauli Niinistö.
Järkipuhe ei auta näihin oman elämänsä anoturtiaisiin.
Ei kannata pelätä etukäteen,kun ei tiedä miten potee ,sen voi oireetonnakin potee..Peskää käsiä,desiä,maski!!! Pysykää pois ihmismassoista.Pinnoilta jne tarttuu ja joku yskii..Onko testit tehty oikein?! En itse ole käynyt kertaakaan.Tutut kertoneet välillä sattuu,välillä ei.Mihin ottaja työntää tikun..hyi.
mun miehellä korona parhaillaan, 2 rokotetta ottanut ja oireet niin lievät, että ei tiedä edes olevansa sairas. hieman väsyttää ja pää kipeä. erittäin helppo sairaus tämä korona rokotteiden kanssa, rokotteet toimii. suosittelen ottamaan rokotteet, pääsee helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Koronavirusta on lähes kaikkialla. Jokaisella on mahdollisuus löytää koronavirus itselleen.
Olisinkin sitten ensimmäinen, joka maailmassa löytää koronaviruksen! Sitähän ei ole vielä löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt ihan hiton outoa. Rokote saatiin jakeluun poikkeusluvalla. Sitä tutkitaan yhä. Mm. näistä seikoista johtuen sitä ei voi laittaa pakolliseksi hoitohenkilökunnalle.
Mutta vaikka rokotetta pitäisi tutkia, niin rokotettujen testaaminen on lopetettu. Eli ei saada dataa rokotteen tehokkuudesta. Millaista tieteen tekemistä se tämmöinen oikein on?
Pääasia, että Kirsi Varhila perui tänään koronapassin.
"STM:n kansliapäällikkö Kirsi Varhilan mukaan pääsyy siihen, ettei hoitajien rokotevaatimusta nyt valmistella on se, että koronarokotteiden myyntiluvat ovat vielä ehdollisia.
– Riittävän pitkäaikaista seurantaa rokotteista ei ole vielä saatavilla, Varhila sanoo."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f9dd5f6-cd7c-4889-96fc-a240ce5c259e…
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tulette saamaan viruksen" on tympeä olkiukko.
Olen liikkunut Helsingin ydinkeskustassa nyt päivittäin kohta kaksi vuotta rokottamattomana.
Olen hyvin todennäköisesti saanut koronaviruksen jo kymmeniä kertoja.
Sairastuminen on eri asia kuin tartunnan saaminen.
On erittäin epätodennäköistä että olisit saanut koronaviruksen jo kymmeniä kertoja. Pöpöhän ei ole täällä päässyt kunnolla roihahtamaan missään vaiheessa ja sairastuneita on vain joitakin prosentteja koko väestöstä.
Lopulta sen tietenkin saat kun tuo endeemiseksi jää, mutta lapsellista kuvitella että olisit sen vielä saanut, varsinkaan kymmeniä kertoja :-)
Niinhän rokotetutkin ovat sen saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä, kun rokotevastustajat yrittävät leikkiä niin fiksua ja nokkelaa.
Tulette saamaan koronan jossain vaiheessa. Jollakin on niin huono tuuri, että hengityskone odottaa teholla. Joku toinen saa long covidin. Joku tartuttaa isovanhempansa.
Mutta alapeukuttakaa ihan rauhassa. Eipä teidän elämä minua liikuta tämän enempää.
Sit korona on kyl supertehokas pöpö jos sen mun isovanhempiin tarttuu. Toisen puolen isovanhemmat on kuolleet yli 50v sitten ja toisenkin muutama vuosi sitten. Jos heihin siis korona nyt tarttuu, en ole hirvittävän huolissani.
Sanon sen nyt suoraan. Ihan jokainen teistä tulee saamaan koronan. Jos ei nyt niin sitten viidenkymmenen vuoden kuluttua. Vielä haudassakin se voi iskeä. Terveisin asiantuntija.