Mika Salminen: Jos et ota rokotetta, tulet saamaan koronaviruksen – ihan varmasti
Kommentit (57)
Voi voi hikoilevaa, punottavaa, rasvatukkaista Mika Salmista. Valehtele paremmin.
Täh? Eikö THL:n kantana enää olekaan se, että Suomessa ei ole merkittävää vaaraa Kiinassa havaitun koronavitusepidemian leviämisestä tänne asti?
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tulette saamaan viruksen" on tympeä olkiukko.
Olen liikkunut Helsingin ydinkeskustassa nyt päivittäin kohta kaksi vuotta rokottamattomana.
Olen hyvin todennäköisesti saanut koronaviruksen jo kymmeniä kertoja.
Sairastuminen on eri asia kuin tartunnan saaminen.
Minä olen ollut kohta 2 vuotta aspatyössä. Alussa ilman mitään suojia. Eiköhän se korona ole saatu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaan ottaa se rokote niin päästäisiin tästä.
Laajempi rokotekattavuus vähentäisi myös viruksen kykyä muuntua mutta eihän nämä asiantuntijoiksi itsensä nimenneet ymmärrä
☆On olemassa sellainenkin vaihtoehto, että rokotetut saavat koronaviruksen , joka muuntautuu nyt paljon liikkeellä oleviksi rino- ja muiksi viruksiksi.
Rokotevastaisuus on ulkoisten voimien propagandaa jolla syödään pikkuhiljaa luottamusta omaan järjestelmään. Tekijä on helppo arvata. Hänellä on paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisuus on ulkoisten voimien propagandaa jolla syödään pikkuhiljaa luottamusta omaan järjestelmään. Tekijä on helppo arvata. Hänellä on paljon rahaa.
Harva koronarokotevastainen on rokotevastainen. Kaikki perusrokotteet löytyy itseltänikin.
Tämän äidin poika sai rokotteesta sivuvaikutuksen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaan ottaa se rokote niin päästäisiin tästä.
Ja vitut
Oikeasti nauroin kun luin otsikon! :) Kunnon koronapsykoosia.
t. Onnellinen rokottamaton
Onhan tämä nyt ihan hiton outoa. Rokote saatiin jakeluun poikkeusluvalla. Sitä tutkitaan yhä. Mm. näistä seikoista johtuen sitä ei voi laittaa pakolliseksi hoitohenkilökunnalle.
Mutta vaikka rokotetta pitäisi tutkia, niin rokotettujen testaaminen on lopetettu. Eli ei saada dataa rokotteen tehokkuudesta. Millaista tieteen tekemistä se tämmöinen oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siellä oikeasti on tämän sairaalloisen painostuksen takana? Tuskin huoli kansalaisten terveydestä.
Maksetut piikit täytyy saada käytettyä.
Niitähän jo lahjoitettiin jonnekin kehitysmaihin parin-kolmen miljoonan edestä, kun olivat menossa vanhaksi. Eli syy on jossain muualla.
Tulette samaan viruksen -ihan varmasti. Kuulitteko? Ihan varmasti, ihan satavarmasti, ihan aikuisten oikeesti, vannon - iiihan varmasti. Sinä. Sinä.Sinä ja sinä saatte viruksen. Jos ei nyt, niin parin vuoden kuluessa ainakin. Ihan varmasti. Niin varmasti kuin olen Mika Salminen.
Söpöä, kun rokotevastustajat yrittävät leikkiä niin fiksua ja nokkelaa.
Tulette saamaan koronan jossain vaiheessa. Jollakin on niin huono tuuri, että hengityskone odottaa teholla. Joku toinen saa long covidin. Joku tartuttaa isovanhempansa.
Mutta alapeukuttakaa ihan rauhassa. Eipä teidän elämä minua liikuta tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siellä oikeasti on tämän sairaalloisen painostuksen takana? Tuskin huoli kansalaisten terveydestä.
Maksetut piikit täytyy saada käytettyä.
Tilaivat massiivisen määrän rokotteita ja pelkäävät, että ne menevät vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tulette saamaan viruksen" on tympeä olkiukko.
Olen liikkunut Helsingin ydinkeskustassa nyt päivittäin kohta kaksi vuotta rokottamattomana.
Olen hyvin todennäköisesti saanut koronaviruksen jo kymmeniä kertoja.
Sairastuminen on eri asia kuin tartunnan saaminen.
En saanut koronaa edes silloin kun harrastin seksiä koronaa sairastavan kanssa. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä että se tarttuisi.
Eipä tässä nykyisessä vinksallaan olevassa maailmassa paljon menetettävää ole, vaikka koronaan kuolisikin.
Mika laittoi kyllä nyt luun jokaisen rokotteiden vastustajan kurkkuun.
Minusta alkaa vaikuttaa, että koronarokote aiheuttaa ainakin aggressiivisuutta.
Mitä siitä sikainfluennsasta jankutat, tämä on korona ja ihan eri asia ja rokote