Mika Salminen: Jos et ota rokotetta, tulet saamaan koronaviruksen – ihan varmasti
Kommentit (57)
Jaahas, taisi taas Pfizeriltä tulla huomautusta, ettei ole 80% tulostavoitetta saavutettu ajallaan.
Entäpä sinä siellä jonka buusteri loppuu parin kk päästä? Aina seuraavas pyttyyn.
Oliko sama sikaflunssalla? Sanoivatko silloin että tulemme sairastamaan tämän tappavan taudin kaikki? Sitten piti piikit lopettaa, ollaan varmaan saatukin kaikki se sikavirus, mutta moniko kuoli?
Mikähän siellä oikeasti on tämän sairaalloisen painostuksen takana? Tuskin huoli kansalaisten terveydestä.
Kannattaisi vaan ottaa se rokote niin päästäisiin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään ihmeellinen avain onneen. Vai oliki kohdallasi?
Vierailija kirjoitti:
Älä sinäkin viitsi kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Laajempi rokotekattavuus vähentäisi myös viruksen kykyä muuntua mutta eihän nämä asiantuntijoiksi itsensä nimenneet ymmärrä
Onneksi otin jo lapsena rokotteen (jäykkäkouristus)
Suurin osa ei reagoi siihen mitenkään! Mikä tällaisen pelottelupaskan tarkoitus on? Saada kortisolitasot koholle?
https://pur-kauppa.fi/stressihormoni-kortisoli/
”Vilustut ja saat muita tauteja helpommin
Liiallinen kortisoli häiritsee immuunijärjestelmääsi, jonka tarkoitus on suojella sinua erilaisilta taudeilta ja pitää sinut terveenä. Kun immuunijärjestelmä ei toimi, myös taudit tarttuvat helpommin.”
Suositellut rokotteet kyllä kannattaa ottaa ellei sulla ole parempaa tieteellistä näyttöä asiasta?
Samaa mietin, järjetön painostus, onko thl ja lääkärit saamassa isot rahat , kun tarpeeksi rokotuksia otettu. Koronapassista senverran, sitä voidaan baarien ovella kysyä muttei esiintyjät eikä henkilökunta tarvi passia näyttää , kun obat työskentelemässä. Tietenkin asia muuttuu, kun henkilökunta menee asiakkaana baareihin.
Niinhän ne sanoo, mutta ei kuitenkaan kaikki kaikkiin muihinkaan tauteihin sairastu. Ajatellan esim vesirokko, vihurirokko sikotauti ja lukuisat muut virusperäiset taudit. Kaikki ei niihinkään sairastu koskaan. Sama on koronan kanssa. Siihen ei ehkä kaikki sairastu, mutta ihminen ei ole suojassa koronalta, niinkuin ei monilta muiltakaan virusperäisiltä taudeilta, joihin ei ole saanut rokotetta, tai siitä huolimatta.
Itse olen otan aina kaikki tarvittavat rokotukset.
Mika olen jo sairastanut koronan ja meitä on paljon.Turhaa pelottelua.
Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä sairastaneensa koronan, elleivät käy testeissä. Niin vakavasta taudista on kyse.
Otan mielummin koronan kuin rokotuksen. Niin kova piikkikammo löytyy täältä. Koronaa en pelkää, piikkiä ja sen sivuvaikutuksia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siellä oikeasti on tämän sairaalloisen painostuksen takana? Tuskin huoli kansalaisten terveydestä.
Maksetut piikit täytyy saada käytettyä.
Tuo "tulette saamaan viruksen" on tympeä olkiukko.
Olen liikkunut Helsingin ydinkeskustassa nyt päivittäin kohta kaksi vuotta rokottamattomana.
Olen hyvin todennäköisesti saanut koronaviruksen jo kymmeniä kertoja.
Sairastuminen on eri asia kuin tartunnan saaminen.
Ei kiinnosta.