Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ovat nämä 040 92 alkuiset numerot?

Vierailija
14.10.2021 |

Eli mulle soittelee 3-4 kertaa viikossa 040 92 alkuinen numero ja loppuosa on aina hieman erilainen. En koskaan vastaa tuntemattomaan numeroon ellen etukäteen tiedä, että joku on soittamassa mulle sellasesta. Yrittävät soittaa aina n. 30 sekunnin ajan ja sen jälkeen katkeaa. Onko ne niitä puhelinmyyjiä? Ärsyttävää... Miten tämän saa loppumaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo jankutus, kuinka kannattaa googlata. Totta kai jokainen täysijärkinen ihminen ensin googlaa, mutta kas kummaa - kaiken maailman huijareilla kun sattuu olemaan ties mistä hankitut feikkinumerot. Ei löydy, vaikka googlaisi viikon putkeen. 

Vierailija
22/34 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa laittaa puhelinmyynti-kielto päälle, loppui rinkutukset kuin seinään 🙏

Ei tarvitse estoa, niillä näyttäisi olevan joku estolista itselläänkin.  Mulle eivät ole soitelleet aikoihin.  Vastasin vaan kun joutoaikaa ja jututin kaupustelijoita kaikesta mahdollisesta... kalastuksesta, veneilystä, moottorikelkkaikusta, säistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta

Vierailija
24/34 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas soittelee...sama-alkuiset numerot.

Vierailija
25/34 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme hiippari on soitellut viimeisen kuukauden harvakseltaan 0409217 alkuisista numeroista, loppu vaihtelee. Jos vastaa niin puhelu katkeaa joka kerta siihen. Liekö joku "tein ite softan ja säästin" puhelinmyyjä.

Vierailija
26/34 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen samat 040921 alkuiset  numerosoitot häiriköivät. Tein jo kuukausia sitten eston, jossa estyy +358 40921**** numerot. Se toimi yllättävän hyvin. Tänään tuli 040921alkuinen soitto läpi. Oli muuttanut maatunnuksen pois, joten tein uuden eston. Nyt estyy koko nippu +3584092***** ja sama ilman maatunnusta eli 04092*****

Mikä firma on vuokrannut nuo niout häirikkökäyttöön? Jos nyt jollain viattomalla on 04092-alkuinen nro, niin se on voivoi. Tänne ei soita.

Vierailija
27/34 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan vastaa, kyllä ne lopettaa soittelun. Tätä on ehkä pari kertaa vuodessa, että ovat viikon, ehkä pari, aktiivisia ja sitten se loppuu. Ei häiritse mua. 

Vierailija
28/34 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renoan remonttimyyjät soittelevat jatkuvasti 040 940-alkuisista numeroista. Loppuosa numerosta vaihtuu aina kun edellisen estää. Varmaan hyvää mainosta yritykselle ja ihmiset innostuvat tilaamaan siltä sähkösaneerauksia sekä kylpyhuone- ym remontteja pää märkänä.

Vierailija
29/34 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan vastaa, kyllä ne lopettaa soittelun. Tätä on ehkä pari kertaa vuodessa, että ovat viikon, ehkä pari, aktiivisia ja sitten se loppuu. Ei häiritse mua. 

Renoa ei ainakaan lopeta kovin helposti jos ei vastaa. Mulle on soitellut nyt jo yli vuoden putkeen vähintään kerran - pari viikossa vaihtelevilla loppunumeroilla.

Vierailija
30/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

040 925 trendannut vahvasti tänä vuonna

Vierailija
31/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numero muuttuu, alku pysyy samana. Puhelinmyyntiä. En vastaa.

Viimeinen numero vaihtui, viimein ehdin vastaamaan.  Sähköä yritti kaupata, puhelu kesti ehkä 15 sek kun heti kerroin mikä sopimus on nyt.  (Pörssi, ilman kk maksua). Toivotti hyvää syksyn jatkoa.

Vierailija
32/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille oli tullut puheluita Hollannista ja Iso--Britanniasta. Ei mitään kontakteja sinnepäin ikinä ollut. Ei vastannut, mutta ihmetteli. 

Vierailija
33/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin olla samaa puljua nämä numerot kuin tämä palsta kun aiheesta ei saa keskustella. Melkoinen viirus tämä  ysikaks

Vierailija
34/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Voisivat lähettää textarin, mitä asia koskee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi