Mitä ovat nämä 040 92 alkuiset numerot?
Eli mulle soittelee 3-4 kertaa viikossa 040 92 alkuinen numero ja loppuosa on aina hieman erilainen. En koskaan vastaa tuntemattomaan numeroon ellen etukäteen tiedä, että joku on soittamassa mulle sellasesta. Yrittävät soittaa aina n. 30 sekunnin ajan ja sen jälkeen katkeaa. Onko ne niitä puhelinmyyjiä? Ärsyttävää... Miten tämän saa loppumaan?
Kommentit (34)
Vierailija wrote:
Kannattaa laittaa puhelinmyynti-kielto päälle, loppui rinkutukset kuin seinään 🙏
Ei tarvitse estoa, niillä näyttäisi olevan joku estolista itselläänkin. Mulle eivät ole soitelleet aikoihin. Vastasin vaan kun joutoaikaa ja jututin kaupustelijoita kaikesta mahdollisesta... kalastuksesta, veneilystä, moottorikelkkaikusta, säistä...
Taas soittelee...sama-alkuiset numerot.
Joku ihme hiippari on soitellut viimeisen kuukauden harvakseltaan 0409217 alkuisista numeroista, loppu vaihtelee. Jos vastaa niin puhelu katkeaa joka kerta siihen. Liekö joku "tein ite softan ja säästin" puhelinmyyjä.
Edelleen samat 040921 alkuiset numerosoitot häiriköivät. Tein jo kuukausia sitten eston, jossa estyy +358 40921**** numerot. Se toimi yllättävän hyvin. Tänään tuli 040921alkuinen soitto läpi. Oli muuttanut maatunnuksen pois, joten tein uuden eston. Nyt estyy koko nippu +3584092***** ja sama ilman maatunnusta eli 04092*****
Mikä firma on vuokrannut nuo niout häirikkökäyttöön? Jos nyt jollain viattomalla on 04092-alkuinen nro, niin se on voivoi. Tänne ei soita.
Minä en vaan vastaa, kyllä ne lopettaa soittelun. Tätä on ehkä pari kertaa vuodessa, että ovat viikon, ehkä pari, aktiivisia ja sitten se loppuu. Ei häiritse mua.
Renoan remonttimyyjät soittelevat jatkuvasti 040 940-alkuisista numeroista. Loppuosa numerosta vaihtuu aina kun edellisen estää. Varmaan hyvää mainosta yritykselle ja ihmiset innostuvat tilaamaan siltä sähkösaneerauksia sekä kylpyhuone- ym remontteja pää märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaan vastaa, kyllä ne lopettaa soittelun. Tätä on ehkä pari kertaa vuodessa, että ovat viikon, ehkä pari, aktiivisia ja sitten se loppuu. Ei häiritse mua.
Renoa ei ainakaan lopeta kovin helposti jos ei vastaa. Mulle on soitellut nyt jo yli vuoden putkeen vähintään kerran - pari viikossa vaihtelevilla loppunumeroilla.
040 925 trendannut vahvasti tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Numero muuttuu, alku pysyy samana. Puhelinmyyntiä. En vastaa.
Viimeinen numero vaihtui, viimein ehdin vastaamaan. Sähköä yritti kaupata, puhelu kesti ehkä 15 sek kun heti kerroin mikä sopimus on nyt. (Pörssi, ilman kk maksua). Toivotti hyvää syksyn jatkoa.
Mun äidille oli tullut puheluita Hollannista ja Iso--Britanniasta. Ei mitään kontakteja sinnepäin ikinä ollut. Ei vastannut, mutta ihmetteli.
Taitaakin olla samaa puljua nämä numerot kuin tämä palsta kun aiheesta ei saa keskustella. Melkoinen viirus tämä ysikaks
En vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Voisivat lähettää textarin, mitä asia koskee?
Lopettakaa jo jankutus, kuinka kannattaa googlata. Totta kai jokainen täysijärkinen ihminen ensin googlaa, mutta kas kummaa - kaiken maailman huijareilla kun sattuu olemaan ties mistä hankitut feikkinumerot. Ei löydy, vaikka googlaisi viikon putkeen.