Uusi mies, joka on helkutin nuuka!
Tässä tapauksessa ei ole rahasta kiinni. Pätäkkää löytyy enemmän kuin tarpeeksi, mutta hän ei käytä sitä. Ymmärrän että kohtuudella eläminen on ihan hyveellistä, mutta onko pakko vetää ihan överiksi? Mies on jumittunut 90-luvulle. On 90-luvulla ostettu auto, vuonna 1997 ostettu takki jota on käyttänyt siitä saakka, ei muuta takkia. On kengät, jotka ovat auki pohjasta monin osin - ei voi ostaa uusia kun "nämähän on ostettu vasta neljä vuotta sitten ja olivat kalliit, eihän niiden vielä kuuluisi hajota." Riekaleisia kalsareita, joita paikkaa, venähtäneitä t-paitoja, venähtäneitä housuja. Koti on kuin suoraan 90-luvulta. Mies lukee tarkkaan Lidlin mainokset ja kulkee tarjouksien perässä, homeisista appelsiineista kuoritaan vaan homeiset kuoret pois, mitään ruokaa ei saa heittää pois vaan ne pakataan kelmun alle pikkukippoihin.
No, itse katson mitä päälleni laitan ja olen aina hyvin pukeutunut. Haluan myös ulkoasullani miellyttää tätä uutta kumppaniani. Sehän on kai luonnollista? Kotona on asia erikseen, siellä voikin olla niissä pieruverkkareissa joskus. Mua suoraan sanottuna hävettää liikkua miehen kanssa. Harmittaa, kun hän on oikeasti muuten mitä mukavin ihminen. En tuon asian takia haluaisi laittaa poikki. Olen tässä ehdotellut että lähdettäisiin yhdessä vaateostoksille, mutta mies vaan vähän naureskelee asialle.
Mites te arvon mammat tähän suhtautuisitte?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:00"]Oikeasti ainut ruoka, josta voi kuoria näkyvän homeen pois ja syödä sen jälkeen turvallisesti, on juusto. Kaikki muu, missä on näkyvää hometta, on sisältä täynnä homeitiöitä.
[/quote]
Ja homemyrkkyjä. Aiheuttavat maksasyöpää mm.
Googlaa: Kaj Davidkin, kateus niin pääset alkulähteille.Lue. Juokse!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:35"]
Heh, kuulostaa eräältä exältäni. Mahtaakohan vaikuttaa Pirkanmaan alueella...
[/quote]
Kuulostaa just mun pirkanmaalaiselta mieheltä...
[/quote]
Ja mun!!! :-D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:39"]
Ei 90-luvusta ole kauaa; )
[/quote]
No jos se osti sen takin vuonna 1994 niin sillä on nyt ollut sama takki päällä kymmenen vuotta! Kyllähän se käytössä kuluu vaik siitä pitäiskin huolta ja olis ollut kuinka kallis silloin ysärillä! Ja kyl musta aikuisella miehellä vois olla enemmän kun yks takki... Ainakin kesäks ja talveks. Ja T-paidat ei oo kalliita..
Mullakin on muuten samanlainen eksä. Lasken rahoja tarkkaan, ostan halvinta yms., mutta tämän miehen kanssa laitettiin ravintolassa kaikki erikseen ja jos annan hänelle vaikka 1,60e, että ostaisi mulle purkkaa ja se maksaakin 1,75e niin kysyi, että laitatko sen pari senttiä tililleni. Säästeli myös ruokakuluissa olemalla nälissään ja odottamalla, että sukulaiset tulee kylään ja pyytämällä heitä käymään kaupassa.
Joo, tuo kikka oli minunkin exällä käytössä, että kun oli kutsunut luokseen niin sitten laittoi viestiä kun olin matkalla, että tuotko samalla kun tulet siitä kaupan ohi sitä ja tätä. Tähän liittyi epärehellisyyskin, koska aina mainosti maksavansa sitten minulle ostoksensa, vaikkei koskaan maksanut. Tai sitten pihin ihmisen mieli toimii niin, että muistaa selvästi jo maksaneensa, vaikka ei ole.
44, 1994 -2014, eiks se tee 20 -vuotta?
Mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi. Ja next, mun uusi....Milloin loppuu, ei koskaan.
Sun täytyy pitä mut niin rakastuneena suhun! Vikaa sussa, vaan ei Mussa!
Seuraava Legenda, pliis!
U