All I Ever Wanted... lopettaa
Mitäs mammat tähän. Onko av-palstalaisilla tähän osuus? Joku tuolla kommentoi, että bloggailu ollut jo pidemmän aikaa hiipumaan päin...
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:03"]olen TODELLA MONTA KERTAA hänen blogiaan lukiessani miettinyt, että asuvat varmasti hometalossa. Vai onko tuo lapsiperheen elämä normaalistikin tuollaista 20 kertaa vuodessa flunssan sairastamista? Lapset kun eivät ole edes päiväkodissa vaan kotihoidossa, joten ihan varmasti säästyvät altistumasta kaikille mahdollisille "kulkutaudeille". Ikävä juttu jos noin on, itselläkin kokemusta talosta jossa oli sisäilmaongelmia.
[/quote]
Eikös heidän talonsa ole uusi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:46"]Modernisti kodikkaan muistokirjoitus karlalle kommentteineen on tässä tapauksessa mielenkiintoinen sivujuonne.
[/quote]
eihän siinä mitään ihmeellistä sanottu.
Aivan hirveitä spekulaatioita täällä! Suorastaan pöyristyttävää, miten vieraat ihmiset jaksavat juoruilla ihmisestä, jonka ajatuksia on mahdoton tietää.
Itselläni on eräänlainen aikaavievä harrastus, jossa ollaan tiiviisti tekemisissä muiden kanssa, ei bloggaaminen. Olen varma, että muut luulevat minun nauttivan tästä aktiivisesta harrastuksestani. Tosiasiassa olen jo mielessäni päättänyt, milloin lopetan, ja se tulee tapahtumaan kuin seinään. Kyseessä on pitkän harkinnan tulos, ei mikään yksittäisen syyn takia tehty nopea päätös. En vain jaksa mitään pitkäaikaisia kyselyjä ja takaisin maanitteluja. Kerrasta poikki vaan. Olisi ihan järkyttävää, että syiksi epäiltäisiin avioeroa, hometaloa, sairastumista ta muuta vastaavaa! Ihminen muuttuu ja haluaa tehdä muutoksia sen mukaan, ei sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:06"]Aivan hirveitä spekulaatioita täällä! Suorastaan pöyristyttävää, miten vieraat ihmiset jaksavat juoruilla ihmisestä, jonka ajatuksia on mahdoton tietää.
Itselläni on eräänlainen aikaavievä harrastus, jossa ollaan tiiviisti tekemisissä muiden kanssa, ei bloggaaminen. Olen varma, että muut luulevat minun nauttivan tästä aktiivisesta harrastuksestani. Tosiasiassa olen jo mielessäni päättänyt, milloin lopetan, ja se tulee tapahtumaan kuin seinään. Kyseessä on pitkän harkinnan tulos, ei mikään yksittäisen syyn takia tehty nopea päätös. En vain jaksa mitään pitkäaikaisia kyselyjä ja takaisin maanitteluja. Kerrasta poikki vaan. Olisi ihan järkyttävää, että syiksi epäiltäisiin avioeroa, hometaloa, sairastumista ta muuta vastaavaa! Ihminen muuttuu ja haluaa tehdä muutoksia sen mukaan, ei sen kummempaa.
[/quote]
Tuo on pelkästään hölmöä käytöstä, eikä istu Karlan profiiliin. Kyllä tuolle hänen (ja perheensä) sairasteluilleen on varmasti jokin selitys.
Tapa se tuokin saada blogilleen lisää lukijoita, bloggaaja Kerttu vaikuttaa siipeilijältä.
Ja tuli taas takaisin. Kiva niille, jotka jäivät kaipaamaan :)
Vai että näin. Ihan ok, mutta no - en taida kauheasti enää lukea... Tulevaisuus näyttää miten käy blogin.
Hahaa- hihi - ei vaitiskaan. Hauskaa?
Olihan siinä uuden blogin ensimmäisessä postauksessa selvästi rivien välistä luettavissa, että "lopettamispäätkösen" taustalla olivat Indiedaysin sopimusehdot. Ihan fiksua sanoa itsensä irti, jos ei terveydentilansa vuoksi pysty portaalin vaatimaa postaustahtia noudattamaan. En tiedä, millainen sopimus Karlalla on ollut, mutta voisin kuvitella, että tuolla "lopetan blogini, mutta muutanpa viikon päästä mieleni ja alan bloggaamaan itsenäisesti"- kuviolla on jotain tekemistä sopimusehtojen rikkomisen kiertämisellä.
Pelkäsi lukijoiden kaikkoavat jos pitää parin viikon tauon. Uskon, että on sen verran perfektionisti ettei uskaltanut ottaa riskiä lukijoiden menettämisestä tai vähenemisestä.
Mut eihän itsenäisellä bloggaajalla lukijoiden määrästä ole mitään hyötyä? 10 tai 1000 lukijaa, ei kukaan maksa mitään. En ymmärrä mitä järkeä tuossa hänen siirtymisessään oli.
Kun blogin viimeisimpiä kommentteja lukee, ei ole vaaraa lukijoiden menettämisestä. Itse jatkan blogin lukemista ihan vain siitä syystä, että tykkään siitä.
Elämä heittelee ja kaikkea on vaikea ennustaa etukäteen. Mieleatäni ihan ok, että muutti mielensä, eikä se vaikuta blogin lukemiseeni millään lailla.
Ehkä lopettamis- ja aloutispäätöksellä tosiaan oli jotain tekemistä blogiportaalin ehtojen ja sääntöjen kanssa.
En mä kyllä uskonut hetkeäkään siihen lopettamiseen. Vaikuttaa just sellaselta ihmiseltä jonka elämä on tyhjää ellei saa osakseen ihmisten ihastuneita huokauksia asukuviensa myötä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:26"]Mut eihän itsenäisellä bloggaajalla lukijoiden määrästä ole mitään hyötyä? 10 tai 1000 lukijaa, ei kukaan maksa mitään. En ymmärrä mitä järkeä tuossa hänen siirtymisessään oli.
[/quote]
Ei siinä olekaan järkeä, hän sai potkut.
Seuraatteko sitä uutta blogia? Minä en. Meni jotenkin maku. Tuli kusetettu olo. Tiesi varmasti jo "lopettaessaan", että tulee jatkamaan portaalin ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 10:14"]
Seuraatteko sitä uutta blogia? Minä en. Meni jotenkin maku. Tuli kusetettu olo. Tiesi varmasti jo "lopettaessaan", että tulee jatkamaan portaalin ulkopuolella.
[/quote]
Mä varmasti alan seurata, eikä mulla ole kusetettu olo, mutta HIEMAN kyllä ihmetteln Karlan nopeaa liikehdintää. Lopettamispäätöksen ja uuden blogin aloituksen välissä oli alle viikko, ja siinä ajassa oli jo blogipohja luotu ja kaikki postauksetkin jo ehditty siirtämään uuteen paikkaan. Aika kummallista mun mielestä, toivoin että Karla olisi nyt osannut pitää edes muutaman viikon taukoa. Vaikka tosiaan olisi ohjannut ihmiset vanhasta blogistaan uuteen osoitteeseen jo nyt, olisi ilmoittanut vaikka että aloittaa tammikuussa tms. ja kirjoittanut niitä postauksia vähitellen vaikka muutaman valmiiksi. Jotenkin tuo dramaattinen totaalinen lopettaminen ja sitten sen päätöksen pyörtäminen muutamassa päivässä vaikuttaa aika kummalliselta ja hassulta. Toivoin että olisi osannut nyt ottaa rennosti ja olla ihan rauhassa, kun on edelleen toipilas ja joulunaikaan varmasti riittää muutakin puuhaa.
Modernisti kodikkaan muistokirjoitus karlalle kommentteineen on tässä tapauksessa mielenkiintoinen sivujuonne.