All I Ever Wanted... lopettaa
Mitäs mammat tähän. Onko av-palstalaisilla tähän osuus? Joku tuolla kommentoi, että bloggailu ollut jo pidemmän aikaa hiipumaan päin...
Kommentit (122)
Meni siis vauva foorumin juoruakoilta mehukkaat hometalo-, avioero-, vakavasairausskenaariot pieleen. On se vain niin käsittämätön tuo naisten susi -mentaliteetti. Heti ollaan kielipitkällä mehustelemassa kaikenmaailman synkkiä skenaarioita. Ja nyt kun taustalla oli "vain" sairastumiseen liittyvä totaalinen uupuminen, niin seuraavaksi aletaankin ruotimaan sitä, saako blogia lopettaa ja että saako sitä aloittaa enää uudestaan. Minäpä kerron teille reikäisissä college housuissa oleville väsähtäneille äideille. Kyllä saa! Blogisti saa bloginsa lopettaa vaikka kymmenen kertaa ja aloittaa uudelleen ihan milloin haluaa. Se on katsokaas kirjoittajan etuoikeus - saa itse päättää kirjoittaako vaiko ei. Samalla lailla on myös lukijoilla oikeus olla enää seuraamatta blogia taikka jatkaa sen seuraamista. Mutta se mikä on mielestäni ala-arvoista on mitä ihmeellisempien skenaarioiden maalailu ja perättömin parisuhdehuhujen yms maalailu.
-Mies, joka seuraa satunnaisesti blogia.
Onkohan tässä taustalla kuitenkin jotain säätöä blogi maailmassa? Voiko olla siirtymässä blogeineen johonkin muualle?
67: Toivottavasti sinunkin lähipiiristäsi joku vaan häviää yhtäkkiä, etkä ikinä saa tietää, mitä hänelle on tapahtunut.
Ja ei, en tarkoita, että tällä bloggaajalla olisi velvollisuus kertoa tekemisistään (en ole ikinä hänestä kuullutkaan), tai että sinullakaan varsinaisesti olisi. Jos kuitenkin lähdetään oletuksesta, että ihminen ei ole robotti, niin on ihan normaalia huolestua toisen hyvinvoinnista. Typerät spekulaatiot tai harmistuminen siitä, ettei voi enää lukea blogia ovat asia erikseen.
ohis
Luulen, että on jo pidempään miettinyt lopettamista ja nyt sairastelujen myötä "raja tuli vastaan". Karla vaikuttaa tyypilliseltä kiltiltä tytöltä, joka haluaa tehdä kaiken oikein ja viimeisen päälle ja nyt ei varmasti vaan jaksanut enää. Selvästi töihin paluu kahden lapsen äitinä on ottanut koville eikä blogille enää riitä aika. Itsekään en jaksaisi työssä käyvänä perheenäitinä kirjoitella monta iltaa viikossa blogia. Tietysti tuo tapa millä blogin lopetti oli vähän "outo". Ehkä läheiset ovat kehoittaneet miettimään omia rajoja. Mielestäni joka tapauksessa fiksu päätös Karlalta ja osoittaa, että hän osaa tehdä vaikeissa tilanteissa nopeita ja järkeviä päätöksiä.
Toisessa poistetussa ketjussa tiedettiin myös Sharonin poistuneen indieltä äkkinäisesti. Karlan blogi ei ainakaan sopinut indien trendikkääseen linjaan, vaikka yksi parhaista aikuisten naisten blogeista onkin.
No nyt sitten ei lopettakaan blogia. Aika noloa. Oliko kysessä vain huomion saaminen uudelle blogille. Eihän noista Indiedays bloggareista kaikki muutkaan päivitä blogiaan joka päivä, joten en ymmärrä syytä. Lieköhän rouva vetänyt herneen neenäänsä jostain muusta syystä. Veikkaan rahaa ja mammonaa.
Ei näin. Ei. Olisi nyt edes kiltisti odottanut tammikuuhun niin juttu vaikuttaisi vähän muulta kuin huomionhaulta ja nopealta keinolta päästä eroon indiedaysista ilman irtisanomisaikaa
Siis mitä? Ei nyt enää ole indiedaysin alla vai?
Todella noloa!!
Voin luvata etten vieraile blogissa kertaakaan.
Aivan käsittämättömän huonosti hoidettu siirtyminen omaan portaaliin..
Boi hyvä ihme. .
Voi hyvä sylvi näitä teidän kommentteja. Mitä noloa tässä nyt on? Ensin voimat on vähissä ja silloin tekee nopean päätöksen, että jostain on luovuttava. Nyt kun vointi on parempi, päättääkin jatkaa rakasta harrastusta? En näe tässä itse mitään huomion hakua, eiköhän Karlan blogiin olisi siirtyneet ne samat lukijat vaikka hän olisi vain (ilman lopettamispäätöstä) ilmoittanut siirtyvänsä pois indiedaysiltä?
Mielestäni hieno päätös ja aion todellakin jatkaa seuraamista.
Huonoin tapa toimia tämä häneltä... olisi nyt parin viikon elänyt ilman blogia! O_o
T. Kanssabloggaaja
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:13"]
Meni siis vauva foorumin juoruakoilta mehukkaat hometalo-, avioero-, vakavasairausskenaariot pieleen. On se vain niin käsittämätön tuo naisten susi -mentaliteetti. Heti ollaan kielipitkällä mehustelemassa kaikenmaailman synkkiä skenaarioita. Ja nyt kun taustalla oli "vain" sairastumiseen liittyvä totaalinen uupuminen, niin seuraavaksi aletaankin ruotimaan sitä, saako blogia lopettaa ja että saako sitä aloittaa enää uudestaan. Minäpä kerron teille reikäisissä college housuissa oleville väsähtäneille äideille. Kyllä saa! Blogisti saa bloginsa lopettaa vaikka kymmenen kertaa ja aloittaa uudelleen ihan milloin haluaa. Se on katsokaas kirjoittajan etuoikeus - saa itse päättää kirjoittaako vaiko ei. Samalla lailla on myös lukijoilla oikeus olla enää seuraamatta blogia taikka jatkaa sen seuraamista. Mutta se mikä on mielestäni ala-arvoista on mitä ihmeellisempien skenaarioiden maalailu ja perättömin parisuhdehuhujen yms maalailu.
[/quote]
Mun mies sai kunnon naurut, kun kuuli, että joku mieheksi itseään tituleeraava lukee tätä blogia.
Mahdat olla ihan miesten mies. Siis kirjaimellisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Mun mies sai kunnon naurut, kun kuuli, että joku mieheksi itseään tituleeraava lukee tätä blogia.
Mahdat olla ihan miesten mies. Siis kirjaimellisesti.
[/quote]
Kyseessä luultavasti mies, jonka itsetunto on kunnossa eikä tarvitse miettiä kuinka mies on.
Mitä tarkoittaa miesten mies? :D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:02"]
Voi kun muutkin blogit vähentäisivät mainosbannereita. Karlan blogi näyttää ilman niitä rauhalliselta.
[/quote]
Itse käytän mainosten poistamiseen selaimeen asennettua sovellusta, joten ei mainokset ole paljoa blogeissa haitanneet. Ehkä kannattaa muidenkin mainoksia inhoavien harkita`?
Juurikin tuon talon takia aikanaan blogiin eksyinkin. Hienosti "modernisoitu" ja mielestäni vielä ajan henkeä kunnioittaen. Monta tuon aikakauden edustajaa saisi nostettua takaisin asuttavien kirjoihin saman tyylin remonteilla. Harmittavan vähälle vain jäänyt blogi kirjoitukset itse talosta. Toivottavasti tulee lisää.
t:mies.
Mä en yhtään ihmettele jos sai potkut. Niin olemattoman oloista juttua viime aikoina. En ole jatkanut lukemista uudessa blogissa, se juna meni jo. Mua naurattaa tosin nämä mainosviestit täällä vauvafoorumilla. Varmaan saatte kohta lukea hienosti modernisoidusta talosta postauksen:D
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:49"]
Mikä tämä bloggaaja on muuten ammatiltaan? Kertoo blogissaan, että hän ja mies ovat samalla alalla ja tässä ketjussa on joku maininnut, että,mies olisi kuulema lääkäri..? Vanhoissa postauksissa on mainitsee, että toimii terveysalalla kouluttajana ja onpa joskus kuvaillut luurankoa opetuskuviin. Eli lääkärikö hänkin on, mutta ilmeisesti myös opettaa tms?
[/quote]
Sairaanhoitaja ja terveystieteen maisteri (?). Opettaa tulevia sairaanhoitajia ammattikorkeakoulussa.
[/quote]Eikä ole vaan röntgenhoitaja ja opettaa rtg-hoitajaopiskelijoita.
[/quote]
kyllä on ihan maisteri amk-tutkinnon lisäksi.