Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rokotevastainen, mitä muita juttuja teet tai jätät tekemättä jotka eivät ole valtavirtaa?
Kommentit (83)
"En ota hopeateetä sisältävää rokotetta. Rokote on myrkkypiikki. Ikinä en sitä tule ottamaan"
Tällaiset kommentit ovat rokotteita hysteerisesti kannattavien epätoivoisia yrityksiä saada huono maine rokotteisiin maltillisesti suhtautuville ihmisille, ei kannata ottaa kovin vakavasti. Ainakaan itse en ole vielä yhtään rokottamatonta tavannut, jolla olisi tuollaisia ajatuksia rokotteesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En koe olevani mitenkään erikoinen, mutta ryhmäpaine ei ole ikinä toiminut minuun. Viihdyn hyvin yksin enkä kauheasti välitä mitä mieltä muut ovat minusta.
Alue: Aihe vapaa
Samat minulla.
Ja ravitsemussuosituksista poiketen en käytä rypsiöljyä, en syö mitään viljoja enkä maitotuotteita. Kahta viimeistä siksi että ne eivät sovi minulle, todettu lukuisin testein ja kuuntelemalla omaa oloa. Varmasti laadukkaat ja vähän prosessoidut vilja- ja maitotuotteet ovat hyvää ravintoa niille, joille ne sopii.
Olen myös ottanut muut suositellut rokotteet mutta en influenssaan enkä koronaan.