Rokotevastainen, mitä muita juttuja teet tai jätät tekemättä jotka eivät ole valtavirtaa?
Kommentit (83)
Sijoitan osakkeisiin Saksassa ja käyn töissä
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan sellainen juttu, minkä vasta ymmärtää, kun itse omakohtaisesti joutunut kokemaan sen tunteen itsessään tai perhepiirissä, että tässä nykyisessä maailmankuvassamme on jokin pahasti vialla. Ei saa apua johonkin asiaan "perinteisin" keinoin tai joku kokemus, mikä havahduttaa ihan täydellisesti.
Se lähtee siitä. Se tulee eri aikaan ihmisillä, joillakin ei välttämättä koskaan tämän elämän aikana, mutta sen jälkeen oikeastaan mikään ei enää ole totta vanhasta maailmasta.
Olen kuullut samaa.
Ja kertojat ovat olleet helluntailaisia, jotka ovat kuulleet papin pitämän, vainoharhaa ja maailmanlopun pelkoa lietsovan puheen. Näitä pelkoja pyörii uskovaisten piireissä.
Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan sellainen juttu, minkä vasta ymmärtää, kun itse omakohtaisesti joutunut kokemaan sen tunteen itsessään tai perhepiirissä, että tässä nykyisessä maailmankuvassamme on jokin pahasti vialla. Ei saa apua johonkin asiaan "perinteisin" keinoin tai joku kokemus, mikä havahduttaa ihan täydellisesti.
Se lähtee siitä. Se tulee eri aikaan ihmisillä, joillakin ei välttämättä koskaan tämän elämän aikana, mutta sen jälkeen oikeastaan mikään ei enää ole totta vanhasta maailmasta.
Olen kuullut samaa.
Ja kertojat ovat olleet helluntailaisia, jotka ovat kuulleet papin pitämän, vainoharhaa ja maailmanlopun pelkoa lietsovan puheen. Näitä pelkoja pyörii uskovaisten piireissä.
Sääliksi käy.
Pääasia kai että itse on onnellinen <3
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vahvistaa sen käsityksen, että osalla ainoa syy on ettei halua olla osa kuvitteellista "valtavirtaa".
Lapsellista kuin mikä.
Lapsellista on kun ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vahvistaa sen käsityksen, että osalla ainoa syy on ettei halua olla osa kuvitteellista "valtavirtaa".
Lapsellista kuin mikä.
Lapsellista on kun ei ymmärrä.
Eipäs kun itse olet. Ja äitis on. Ja isäsi.
Katso nyt, osaan keskustella ihan yhtä kypsästi kuin rokotevastaiset.
Vierailija kirjoitti:
Suositusruoassa epäterveellistä on lähinnä:
- Itä-meren kala - se on saastunutta, eikä sitä voi sanoa terveelliseksi.
- Kotimaiset viljatuotteet eivät ole terveellisiä, koska niiden sisältämä kuitu ja gluteeni vaurioittaa suoliston nukkaa, jota kautta ravintoaineet imeytyvät elimistöön.
- Maitotuotteista terveellisiä on voi, sekä täysrasvaiset kerma-tuotteet. Maitoproteiini, kaseiini on epäterveellistä, koska se vaurioittaa suolistoa.
Tässä esimerkkejä. T: eri
😄
Tuo ensimmäinen kommentti oli hyvä. Sivusta seuraajana rokottamaton oletettavasti tekee juuri noin.
Hän myös etuilee härskisti, istuu bussissa nopeasti viimeiseen vapaaseen penkkiin ennenkuin hitaasti liikkuva vanhus ehtii siihen. Henkilöautolla liikkuessaan hän ajaa ylinopeutta ja pysäköi mihin haluaa. On sitä mieltä että säännöt ovat muita varten.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensimmäinen kommentti oli hyvä. Sivusta seuraajana rokottamaton oletettavasti tekee juuri noin.
Hän myös etuilee härskisti, istuu bussissa nopeasti viimeiseen vapaaseen penkkiin ennenkuin hitaasti liikkuva vanhus ehtii siihen. Henkilöautolla liikkuessaan hän ajaa ylinopeutta ja pysäköi mihin haluaa. On sitä mieltä että säännöt ovat muita varten.
Höpön löpön. Moni koronarokotetta karsastava haluaa vain ensin katsoa että mitä rokotteista seuraa. Itselläni on ainakin ajatuksena että jos rokote havaitaan turvalliseksi vielä muutaman vuoden päästä eli mitään merkittäviä haittoja ei ole näytetty toteen ja se vähentää tartuntoja oleellisesti niin voin sen ottaa. Nyt se on kuitenkin saanut jo muutamassa kuukaudessa valtavasti haittailmoituksia ja tuottanut pysyviä vaurioita. Samaan aikaan tartuntaluvut ovat korkeammat kuin koskaan. Ei vaikuta sellaiselta vastuulliselta terveysvalinnalta mikä kannattaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositusruoassa epäterveellistä on lähinnä:
- Itä-meren kala - se on saastunutta, eikä sitä voi sanoa terveelliseksi.
- Kotimaiset viljatuotteet eivät ole terveellisiä, koska niiden sisältämä kuitu ja gluteeni vaurioittaa suoliston nukkaa, jota kautta ravintoaineet imeytyvät elimistöön.
- Maitotuotteista terveellisiä on voi, sekä täysrasvaiset kerma-tuotteet. Maitoproteiini, kaseiini on epäterveellistä, koska se vaurioittaa suolistoa.
Tässä esimerkkejä. T: eri
😄
Et pysty muuhun kuin hymynaamaan.
Ei rokotetta kirjoitti:
En ota hopeateetä sisältävää rokotetta. Rokote on myrkkypiikki. Ikinä en sitä tule ottamaan
Aina paranee nuo rokotevastaisten lausumat... hopeateetä ? !!!
Piäisi viedä tuollaiset ihmiset terapiaan vähintään
BMW kirjoitti:
Ei rokotetta kirjoitti:
En ota hopeateetä sisältävää rokotetta. Rokote on myrkkypiikki. Ikinä en sitä tule ottamaan
Oletko tyhmä? Ilmiselvästi tuo oli jonkun jo rokotteen ottaneen päästään repimä vastaus. Näköjään rokotettuja pelottaa kovasti jo otettu rokote :DDDDDD
Syön kans hyvin, oman maan antimia. Puhdasta ja tiedän mitä suuhuni pistän. Liikun ja pidän itsestäni huolta, sekä henkisesti että fyysisesti. Lepään tarpeeksi, teen mahdollisimman vähän töitä ja elän yhteiskunnan reunamilla muutenkin. Uskon Jumalaan ja tarkoitukseen.
Myös ystäväni ovat läsnäolevia, elämäniloisia ja rakkaudessa eläviä.
En kaipaa mitään virallisen tahon terveysohjeita niin kauan kun ruokavaliosuositukset ovat mitä ovat, masennukseen määrätään pillereitä ja alkoholi on laillista. Jos vielä lähdetään pakkolääkitsemiseen (rokotus) niin sen sairaampaa en tiedäkään.
Minä otin rokotteen. En siksi, että uskoisin siitä olevan erityisempää hyötyä, vaan vanhempieni mielenrauhan takia.
Minä nimittäin olen niin kova vastarannankiiski, että mielestäni rokotehysteerikot kumpaankin suuntaan on väärässä. Rokote ei meitä pelasta, mutta ei myöskään tapa. Luultavasti siitä on merkittävästi vähemmän hyötyä kuin useimmista muista rokotteista ja jonkin verran enemmän haittaa -joskin jälkimmäistä on vaikea määritellä, nyt on niin erikoistilanne päällä, että haittailmoituksia tulee siksi niin paljon. Erittäin voimakas ilmoitusharha meneillään sekä rokotteiden, että koronan, että long covidin suhteen.
Samoin suhtaudun suurin piirtein kaikkeen. Minusta näyttää siltä, että jos on kaksi erittäin polarisoitunutta ääripäätä, molemmat on yleensä väärässä. Totuus on yleensä jotain ihan muuta. Yleensä myös ne asiat, mistä ihmiset ottavat kovin tunteisiin käyvän äärimielipiteen omakseen, eivät ole ensinkään tärkeitä.
Ruoka on tästä hyvä esimerkki. Ravitsemustiede on ekkoni, on ollut 20 vuotta, joten tiedän siitä hieman enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Voin kertoa, että oikeastaan emme tiedä ravitsemuksesta hevon vittua, koska tutkimus on niin heikkolaatuista. Se, mitä tiedetään, on, että ihminen lajina voi syödä mitä vaan, koska olemme käytännössä opportunistisia kaikensyöjiä kuten rotat. Mutta eri ihmisyksilöillä sitten toimii eri ratkaisut - ja kaikkein hurjinta on, että ravitsemuksen merkitys terveydelle on merkittävästi vähäisempi kuin luullaan. On parempi vetää täytekakkua rentona kuin "terveysruokaa" stressaantuneena. Toisaalta taas se, että ihminen kokee itsensä terveystietoiseksi, korreloi pidemmän eliniän ja vähäisemmän sairastuvuuden kansa -vaikka ihminen söisi pieniä kiviä uskoen ne terveellisiksi.
Samoin suhtaudun ilmastonmuutokseen. Epäilemättä se muuttuu. Minusta on täysin irrelevanttia, onko muutos ihmisen aiheuttamaa vai ei. Järkevimpänä pitäisin, että varaudutaan worst case scenarioon, sen sijaan että yritetään pysäyttää pysäyttämätöntä. Eli lisää rahaa tutkimukseen, erityisesti kestävämpien ravintokasvien jalostukseen jne. Tätä mielipidettä en ole nähnyt mediassa kenenkään muun viljelevän, että hysterian tai kieltämisen asemasta voisi ihan vaan rauhallisesti varautua. Ei se muutos nyt kumminkaan NIIN nopeaa ole edes pahimmissa ennusteissa. Jos halutaan, voidaan vaikka jokaista merenrantakaupunkia siirtää tai rakentaa penkereitä -Hollannistakin on iso osa maasta merenpinnan alapuolella ja Ruotsissa koko Kiirunan kaupunki siirretään pelkän kaivoksen takia. Nämä on kaikki pelkkiä teknisiä ja logistisia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Ei rokotetta kirjoitti:
Oletko tyhmä? Ilmiselvästi tuo oli jonkun jo rokotteen ottaneen päästään repimä vastaus. Näköjään rokotettuja pelottaa kovasti jo otettu rokote :DDDDDD
Joillakin ei todellakaan järki riitä tajuamaan että nämä Qanon ja hopeavesi ym tyypit on rokotemyönteisiä trollaajia. Vanhimpia keinoja manipuloida ihmisiä on laittaa asiallisten kyseenalaistajien joukkoon joku syömään kaikkien eri mieltä olevien ja kyseenalaistavien uskottavuuden.
En koskaan ota mitään influenssa rokotteita muutenkaan tai mitään muita turhia. Syön vähän miten sattuu eli voin syödä esim nyhtökauraa tai härkistä, mutta myös kalaa. Muuten en lihaa syö. Maitotuotteita käytän. Tämä voi olla jollekin jo valtavirran noudattamista, mutta mielestäni teen omalla tavallani ja en kuulu kumpaankaan leiriin. Mietin itsekin aina omalla tavallani asiat ja en mene muiden mukaan. Olen vähän outo ihminen muutenkin. Musiikkimakuni hyvin laaja ja tykkään monesta mitä veikkaan muiden inhoavan esim deathcore. Minulle sekin on hyvin rentouttavaa musiikkia jotenkin :) Vaatteista en välitä jos muilla erilaista ja tykkään kaikesta erilaisesta. Muuten on täysin tavallinen alle 30-vuotias. Ja en eroa mitenkään muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön oikeaa ruokaa, en suositusruokaa.
En tiedä mitä tässä taas rokotevastaisella tarkoitetaan, olen kyllä kaikki normaalit rokotteet ottanut itselle ja lapsille myös, mutta en halua osallistua ihmiskokeeseen tämän koronapiikin kanssa.
Mutta itsellä myös ainakin tuo ruoka-asia. Pyrin syömään ns. puhdasta ruokaa ja oikeaa ruokaa. Siis vältän kevyttuotteita, makeutusaineita jne.
Välttelen myös turhaa kemikaalialtiatusta, katson millaista kosmetiikkaa käytän, millaisia puhdistusaineita, millaisia paistovälineitä (PFAS jne)
Nämä nyt ekana tuli mieleen.
Oletko kysynyt tai miettinyt, mitä ne ottamasi rokotteet sisältää?
Koronarokotteen resepti löytyy netistä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kevyt tuotteita, en kannata fanaattisia ideologioita ja tapahtumia (vege, pride, sukupuolettomuus jne) .
Kaikki muut rokotteet olen ottanut mutta en yhtään punkki-, influenssa- tai koronarokotetta. Nämä on mielestäni tarpeettomia.
Harkitsen koronarokotetta sitten jos sitä tulee versio joka on tehty heikennetystä viruksesta ja antaa suojaa pidempään kuin 2 kk .
Minulla oli kova influenssa v2003 syksyllä ja sen jälkeen ei ensimmäistäkään sairastumista mihinkään
Nykyään rokotteet tehdään toisella tavalla, eivätkä nekään ole uusia vaan niitä on kehitetty ja testattu vuosikymmeniä.
En käytä somea. En katso tv:tä. En fanita ketään enkä mitään. En kuuntele pop musiikkia.
Luen ja kirjoitan paljon. Liikun paljon luonnossa. Uskon Jumalaan.
Olen kulkenut ihan huoletta ilman yhtäkään maskia ja mitään turvavälejä koko pandemian ajan, koko ajan terveenä kuin pukki ja niin on läheisetkin olleet.