Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteesta uusi sairaus

Vierailija
14.10.2021 |

Kävin ottamassa ensimmäisen rokotteen elokuun alussa ja siitä eteenpäin olen kärsinyt refluksitaudin oireista. Ennen rokotusta olen voinut syödä mitä vain ja hyvin harvoin körsinyt edes närästyksestä. Nyt olo on ollut tukala yli kaksi kk ja vähän väliä vatsasta nousee ylösvirtauksia suuhun asti ja olen jättänyt kaiken ylimääräisen pois. Myös lääkekuureja joutunut syömään. Seuraavaksi edessä gastroskopia.
Seuraava rokotusaika olisi kohta, mutta alan kallistua siihen että pärjään tällä yhdellä.
Ap.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli rokotteen jälkeen peräpukamat.

Ilmoitin niistä fimealle.

Refluksitauti puhkeaa yleensä vuosien saatossa eikä hetkessä mutta mistä näitä ikinä tietää, kun refluksinkaan syntymekanismia ei tiedetä.

Itselläni todettiin 2010 refluksitauti tähystyksessä ja minulla oli rajut oireet (oksentelua).

2017 minulla todettiin tähystyksessä, että minulla oli helikobakteeri mutta se refluksitauti todettiin paranneeksi, että ruokatorven portti oli ruvennut taas toimimaan normaalisti mikä oli minulle yllätys, koska luulin, että se olisi elinikäinen vaiva. Helikobakteeri kuurin jälkeen ei ole kyllä refluksitaudin oireet palanneet, kuin vain jos syön hernekeittoa.

Toki myöhemmin selvisi, että refluksitauti tosiaan voi "parantua" mutta ruokavalion perusteella herkästi aktivoituu uudelleen.

Vierailija
102/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keliakia on autoimmuunisairaus, ja nämä mRNA piikit aiheuttavat 50% autoimmuunisairauden. Testasivat kudostyyppejä rokotteen luomalle ja vasta-aineella ja 28/56 tuli ristireaktio, eli tulevat sairastumaan autoimmuunitautiin.

Siinä tapauksessa myös koronan sairastaminen aiheuttaa melko varmasti autoimmuunisairauksia, sillä eikö niissäkin ole rnaata kun rna-virus tunkeutuu soluihin ja alkaa käyttää niitä rna-koodin valmistukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on ollut kaksi kuukautta flunssassa ja oireet alkoivat ensimmäisestä rokotuksesta kolmen päivän kuluttua. Aivastelee tauotta ja on väsynyt. On kuitenkin ollut aina perusterve ja urheilullinen. Voi olla sattumaa, mutta aika kauan on oireet olleet päällä.

Korona rokote ohjelmoi solut tuottamaan covid-19 piikkiproteiinia.

Etukäteen varoiteltiin, että joillekin rokotetuille tämä prosessi voi jäädä jatkuvaksi. Toisin sanoen elimistössä on koko ajan tulehdustila päällä, jota immuunipuolustus yrittää tuhota.

Vierailija
104/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis ole rokotevastainen, mutta itselleni tämä nyt on aiheuttanut merkittävää heikennystä elämänlaatuun. Suurimmalla osalla tutuista ei mitään kahdenkaan rokotuksen jälkeen. Jotenkin tuntuu että omalla kohdalla ei oikein voi voittaa. Kuitenkin yksi ystävä ja tuttu käynyt tuon taudin takia lähellä kuolemaa, niin kyllä siltä itsensä haluaisi suojata. Vaan jos ekasta tuli jo näin vahvat sivuvaikutukset, niin vaikea uskia että toisesta tilanne paranisi ainakaan.

Ap.

Refluksi on ihan kamala vaiva. En ymmärtänyt, mitä sillä tarkoitetaan kunnen tulin raskaaksi. Myötätuntoni on täysin kaikkien niiden puolella, joilla tuo ongelma on. Se on kuitenkin myös yksi näistä nopeasti yleistyvistä länsimaisista sairauksista, joten siksi en kyllä usko, että rokote on sen aiheuttanut. Ensiapuna ehdotan, että et syö illalla viiden jälkeen mitään. Varmaan lääkärisi katsoo keliakiat ja muut, josko niistä löytyisi syytä.

Vierailija
105/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö verenpaine laskemaan rokotteen seurauksena? kun nyt tietäjiä paikalla. Jokatapauksessa en enää tarvitse alentavia lääkkeitä. Elintavat tai ruokavalio ei ole muuttunut.

Kuinka kauan laakarit ovat seuranneet alentunutta painetta ja kuka sanoi etta voi jattaa laakkeet ottamatta?

Vierailija
106/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis ole rokotevastainen, mutta itselleni tämä nyt on aiheuttanut merkittävää heikennystä elämänlaatuun. Suurimmalla osalla tutuista ei mitään kahdenkaan rokotuksen jälkeen. Jotenkin tuntuu että omalla kohdalla ei oikein voi voittaa. Kuitenkin yksi ystävä ja tuttu käynyt tuon taudin takia lähellä kuolemaa, niin kyllä siltä itsensä haluaisi suojata. Vaan jos ekasta tuli jo näin vahvat sivuvaikutukset, niin vaikea uskia että toisesta tilanne paranisi ainakaan.

Ap.

Mistä nyt keksit että on rokotteen sivuvaikutus? Ihan hullua että ihmiset laittaa ihan kaiken rokotteen sivuvaikutukseksi.

Lobbarin mielestä. Lobbari laittaa kaikki oireet ajalliseksi yhteensattumaksi.

Satoja terveitä lapsia USA:ssa on kuollut rokotuksen jälkeen, "ajallinen yhteensattuma", olisivat kuolleet muutenkin sydänkohtaukseen, tämä siis lobbarin bulshittiä.

Kumma juttu kun naista kuolemista ei tiedeta USAssa mitaan.

t. usalainen

Vierailija
107/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä ovat ottaneet tai aikoo ottaa rokotteen kuolevat 100% varmuudella.

Niin kuolevat myös nekin jotka eivät ota rokotetta tai ei aio ottaa.

Jotkut vanhana ja jotkut nuorena.

sairauksiin, vanhuuteen tai auto-onnettomuuteen, mitä näitä nyt on. 

Vierailija
108/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Refluksitauti puhkeaa yleensä vuosien saatossa eikä hetkessä mutta mistä näitä ikinä tietää, kun refluksinkaan syntymekanismia ei tiedetä.

Itselläni todettiin 2010 refluksitauti tähystyksessä ja minulla oli rajut oireet (oksentelua).

2017 minulla todettiin tähystyksessä, että minulla oli helikobakteeri mutta se refluksitauti todettiin paranneeksi, että ruokatorven portti oli ruvennut taas toimimaan normaalisti mikä oli minulle yllätys, koska luulin, että se olisi elinikäinen vaiva. Helikobakteeri kuurin jälkeen ei ole kyllä refluksitaudin oireet palanneet, kuin vain jos syön hernekeittoa.

Toki myöhemmin selvisi, että refluksitauti tosiaan voi "parantua" mutta ruokavalion perusteella herkästi aktivoituu uudelleen.

Tämän perusteella uskon sitten entistä vahvemmin että rokotteella ja sairastumisella on joku yhteys. Refluksioireet alkoivat täysin tyhjästä ja kuten jo aiemmin olen sanonut, niin närästystäkin ollut pari kertaa vuodessa. Jos tavallisesti alkaa pikkuhiljaa, niin mikä selittää omat rajut oireet siitä huolimatta että olen rajannut ruokavalion hyvin minimiin? (Enkä myöskään aiemmin tupakoinut tai ole käyttänyt juurikaan alkoholia.) Kaikki keinot on pitänyt ottaa käyttöön että olisi siedettävää olla.

Ap.

Vierailija
109/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella uskon sitten entistä vahvemmin että rokotteella ja sairastumisella on joku yhteys. Refluksioireet alkoivat täysin tyhjästä ja kuten jo aiemmin olen sanonut, niin närästystäkin ollut pari kertaa vuodessa. Jos tavallisesti alkaa pikkuhiljaa, niin mikä selittää omat rajut oireet siitä huolimatta että olen rajannut ruokavalion hyvin minimiin? (Enkä myöskään aiemmin tupakoinut tai ole käyttänyt juurikaan alkoholia.) Kaikki keinot on pitänyt ottaa käyttöön että olisi siedettävää olla.

Ap.

Yleensa kaikki oireet alkavat tyhjasta.

Vierailija
110/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli käsivarsikipu rokotteen antokohdalle. Tuntuu ihan kuin joku olisi lyönyt nyrkillä käsivarteen. Ilman särkylääkettä kuitenkin menty. Toivottavasti tuo kipu ei enää tuosta pahene.

Vierailija
111/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Minäkään en tupakoi juo kahvia tai käytä alkoholia. Tosin virvokkeita sitäkin enemmän join ennen. 

Alkuun oireet olivat juuri närästyksen kaltaisia (en tiennyt edes mikä refluksitauti on ennen, kuin sain diagnoosin). Lopuksi öisin heräsin monta kertaa siihen, kun hyvin hapanta nestettä nousi kurkkuun ja meni aina väärään kurkkuun ja sitten oksensin.

Kun rupesin näin miettimään niin sain sikainfluenssa piikin 2010 jonka jälkeen meni hetki, kun ekat oireet alkoivat.

Nyt Korona rokotteesta ei ole tullut mitään oireita. Toisen rokotteen sain kesäkuun alussa.

Vierailija
112/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mistä nyt keksit että on rokotteen sivuvaikutus? Ihan hullua että ihmiset laittaa ihan kaiken rokotteen sivuvaikutukseksi.

Lobbarin mielestä. Lobbari laittaa kaikki oireet ajalliseksi yhteensattumaksi.

Satoja terveitä lapsia USA:ssa on kuollut rokotuksen jälkeen, "ajallinen yhteensattuma", olisivat kuolleet muutenkin sydänkohtaukseen, tämä siis lobbarin bulshittiä.

Kumma juttu kun naista kuolemista ei tiedeta USAssa mitaan.

t. usalainen

ai nytkö lobbari muutti usaan!

Uutisoidaan kyllä, muttei vasurimediassa joka tukee bideetä.

Vierailija
113/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi täysin varmasti tietää mistä tuo refluksitauti nyt tuli, mutta edelleenkin ajallinen yhteys on erittäin vahva. Hankala myöskään todistaa ettei ihan sata varmasti voisi johtua rokotteesta. Pohdintani oli että uskaltaako toista ottaa ja sen lisäksi onko jollain samankaltaisia kokemuksia. Hyvin on keskustelua ainakin syntynyt, mutta tämäkin avautuminen oli pakko tehdä anona, kun muuten saisi hirveän arvosteluryöpyn ja jopa vihapuheita.

Ap.

Vierailija
114/118 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut koronaa vielä ,kun mulle tuli ihan puskista refluksi.Ikää 50 v.Juoksin lääkärissä ja kaikki tutkittiin.Nykyään on hetkiä kun ei mitään oireita ja sitten taas yks kaks taas on.Itse en usko ,että rokotteesta.

Otitko jäykkäkouristustehosteen tai influenssarokotteen?

Vierailija
115/118 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
116/118 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Yleensa kaikki oireet alkavat tyhjasta.

Mitä? Yleensä kaikelle löytyy joku syy. Mutta lääkäreitä ei kiinnosta se syy vaan he hoitavat vain oireita.

Vierailija
117/118 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko rokotus laukaista keliakian?

Onko aloittaja älynnyt testata vehnättömyyttä?

Keliakia on autoimmuunisairaus. Jotku uskaliaimmat ovat epäilleet rokotteiden aiheuttavan autoimmuunisairauksia

Vierailija
118/118 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko rokotus laukaista keliakian?

Onko aloittaja älynnyt testata vehnättömyyttä?

Keliakia on autoimmuunisairaus. Jotku uskaliaimmat ovat epäilleet rokotteiden aiheuttavan autoimmuunisairauksia

Ruokavaliooni ei ole kuulunut aiemminkaan paljoa gluteiinipitoisia ruokia ja nyt kun ei kestä juuri mitään syödä muutenkaan, niin jäänyt ruokavaliosta kokonaan pois. Syön riisikakkua leivän sijasta ja muutenkin tosi terveellisesti, kun on pakko. Jos lipsuu vähänkään niin olo ei ole enää edes siedettävä ja kaikki keinot sängynpäädyn kohotuksesta piimän juontiin on otettu käyttöön. Mikään ei vain helpota.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä