Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko koskaan nähnyt miehellä oikeasti pientä penistä (erektiossa)?

Vierailija
14.10.2021 |

Ja oikeasti pieni tietysti tässä on huomattavasti tilastollista keskiarvoa (14/11) pienempi. Voit halutessasi myös kertoa, minkä kokoinen se oli.

Nainen, oletko koskaan nähnyt miehellä oikeasti pientä penistä (erektiossa)?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti ole nähnyt kenelläkään penistä, josta olisin ajatellut, että "onpa tämä pieni". 18 kumppania on ollut. Liekö sitten hyvää tuuria.

Vierailija
2/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti ole nähnyt kenelläkään penistä, josta olisin ajatellut, että "onpa tämä pieni". 18 kumppania on ollut. Liekö sitten hyvää tuuria.

Joo. Ei pieni ole mikään yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen pientä nähnyt, mutta minusta keskivertopenikset ovat kyllä yleensä kohtuullisen pieniä.

Vierailija
4/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata äänestykseen, kun kokemusta on yli 20:sta... Vain yhden todella pienen olen tavannut.

Vierailija
5/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisen pientä nähnyt, mutta minusta keskivertopenikset ovat kyllä yleensä kohtuullisen pieniä.

Näinhän se on. On todella pieniä ja niitäkin harvassa (2 %), sitten on valtaosa tavallisen kokoisia, joiden kanssa tulee hyvin toimeen mutta eivät jää koon puolesta mieleen (70 %), sitten on taas niitä semi-isoja (20 %) sekä todella isoja (8 %), enemmän kuin todella pieniä. Prosenttilukemat heitin hatusta, en oikeasti pidä kirjaa.

Vierailija
6/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mikromuna. Eipä ole haitannut suosiossa. Ovat pitäneet peräti söpönä poikamaisena kaluna. Kaukoitämailla eivät ole mitenkään reagoineet poikkeavana.

Vierailija
7/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa osunut kohdalle sellainen oman peukaloni kokoinen. Ei olisi välttämättä haitannut, mutta valitettavasti molempien miesten itsetunto oli niin alhaalla ja kompensointikeinot kyseenalaiset (alkoa ja kukkoilevaa käytöstä), että molempien tapaaminen jäi pariin kertaan.

Vierailija
8/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kahdella miehellä. Kummallakin oli niin pieni, että kun otin käteeni runkatakseni niin peittyi neljän sormen taakse piiloon. Mittasin neljä sormenleveyttä ja on noin 6 cm.

Vierailija
9/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja kerran olen ottanut suihinkin sellaisen, tuli ihan voittaja fiilis, kun sain koko peniksen mahtumaan =).

Ja ajattelin, että tää ei varmaan tuntuisi minussa miltään. Häneltä sain kyllä hyvää suuseksiä, ei siinä

Vierailija
10/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mikromuna. Eipä ole haitannut suosiossa. Ovat pitäneet peräti söpönä poikamaisena kaluna. Kaukoitämailla eivät ole mitenkään reagoineet poikkeavana.

Sitähän tässä kysyttiinkin... Kiitos vaan infosta

Vierailija
11/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Mies 186 cm pitkä ja muna ehkä 10cm.oli koominen näky.

Vierailija
12/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep englannissa kaurapellossa yhden hollantilaisen kanssa.

Vierailija
13/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ounastelinkin, tämä osoittaa sen että pieneen törmätäkseen on oltava paljon kumppaneita.

Vierailija
14/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeesti olemassa jotain alle 10 sentin munia? Mä luulen että ne on vaan jotain trollausta.

Vierailija
15/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kumppania, joista 1 pieni eikä riittänyt tyydyttämän.

Vierailija
16/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samiko se siellä huutelee?

Vierailija
17/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mittanauhan kanssa mitannut, mutta arviolta 9-10 senttiä ja ei mitenkään erityisen paksu. Mutta hyvin onnistui touhut kaikissa tilanteissa. Pari vuotta oltiin yhdessä, ja juttu ei todellakaan loppunut seksiin tai penikseen liittyvistä syistä.

Vierailija
18/18 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Mies 186 cm pitkä ja muna ehkä 10cm.oli koominen näky.

Miten se miehen pituus siihen liittyi? Meinaatko että 160cm miehellä on eri kokoinen muna kuin 200cm miehellä?