kui moni lukenu äityleitä tänää?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"] no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä. [/quote]
Tällaista kieltäkö akateemiset älyköt käyttävät? Ei ihme, että he haluavat erottua massasta määrittelemällä itsensä "ylemmäksi keskiluokaksi", kyllähän sen heti tuostakin viestistä huomaa, että nyt on sivistynyt ja älykäs ihminen liikenteessä. :) [/quote] voi jumalauta... vaikka mulla korkea koulutus, ei se sitä tarkota etten mä sais "perseillä"
[/quote]
No se korkea koulutus ei sitten ainakaan sinun tapauksessasi tuonut sitä kuuluisaa sivistystä mukanaan.
[/quote]
Sinä tiiät sen parista lauseesta ?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"] no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä. [/quote]
Tällaista kieltäkö akateemiset älyköt käyttävät? Ei ihme, että he haluavat erottua massasta määrittelemällä itsensä "ylemmäksi keskiluokaksi", kyllähän sen heti tuostakin viestistä huomaa, että nyt on sivistynyt ja älykäs ihminen liikenteessä. :) [/quote] voi jumalauta... vaikka mulla korkea koulutus, ei se sitä tarkota etten mä sais "perseillä" [/quote]
No se korkea koulutus ei sitten ainakaan sinun tapauksessasi tuonut sitä kuuluisaa sivistystä mukanaan. [/quote] Sinä tiiät sen parista lauseesta ?
[/quote]
No tuon sinun kielenkäyttösi perusteella, ja sen, että suurinta viihdettäsi on Äitylit, niin kyllä uskaltaisin näin väittää. Toki ymmärrän myös sen, että varmasti itse pidät itseäsi kovinkin sivistyneenä ihmisenä, ja se sinulle suotakoon, eihän se ole minulta pois. :)
Ei taivas .. oikeestikko joku pätee jos kuuluu tuoho ryhmää mutta ite kirjottelee täällä anona :D
Oha niitä hauska lukea :)
Ja mä olen ammatiltani terveydenhoitaja ja luen kasvatustieteitä. Tosin en ikinä kommentoi.