kui moni lukenu äityleitä tänää?
Kommentit (47)
No mut hei!, pääsehän sieltä lukemaan sen yhen sossuelätin kuulumisia
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:15"]Varo vaan ettei n ja p ja c ja d lue tätä ja näe kuinka l ja u ja t ja a haukkuu tätä!! [/quote] hahah oletko kateellinen kun et ole ryhmässä etkä pääse lukemaan kyseistä juttua?:D
[/quote]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:51"]No mut hei!, pääsehän sieltä lukemaan sen yhen sossuelätin kuulumisia
[/quote]
etis... joka on iha vinksahtanu päästään.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:15"]Varo vaan ettei n ja p ja c ja d lue tätä ja näe kuinka l ja u ja t ja a haukkuu tätä!! [/quote] hahah oletko kateellinen kun et ole ryhmässä etkä pääse lukemaan kyseistä juttua?:D
[/quote]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä.
[/quote]
Tai mun tuttava piiristä sinne ainakin kuuluu lähinnä kaupankassat, työttömät (ei kun siis kotiäidit) ja ylipäänsä ne, joilla ei ole korkeamman asteen koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"]
[/quote]
[/quote]
olet jotenki fiksumpi ku anona tänne heität?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:15"]Varo vaan ettei n ja p ja c ja d lue tätä ja näe kuinka l ja u ja t ja a haukkuu tätä!! [/quote] hahah oletko kateellinen kun et ole ryhmässä etkä pääse lukemaan kyseistä juttua?:D [/quote]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä. [/quote] olet jotenki fiksumpi ku anona tänne heität?
[/quote]
Kyllä, en julkisesti nolaa itseäni myöntämällä lukevani työttömien tappelua. Anteeksi, kotiäitien.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"]
[/quote]
[/quote]
Tai mun tuttava piiristä sinne ainakin kuuluu lähinnä kaupankassat, työttömät (ei kun siis kotiäidit) ja ylipäänsä ne, joilla ei ole korkeamman asteen koulutusta.
[/quote]
no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"]
[/quote]
[/quote]
En usko että siinä ryhmässä ÄO on kovinkaan korkea. Kotiäitejä, työttömiä, Siwan kassoja kaikki.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:15"]Varo vaan ettei n ja p ja c ja d lue tätä ja näe kuinka l ja u ja t ja a haukkuu tätä!! [/quote] hahah oletko kateellinen kun et ole ryhmässä etkä pääse lukemaan kyseistä juttua?:D [/quote]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä. [/quote] olet jotenki fiksumpi ku anona tänne heität?
[/quote]
Kyllä, en julkisesti nolaa itseäni myöntämällä lukevani työttömien tappelua. Anteeksi, kotiäitien.
[/quote]
työtön, kotiäiti .. vittu sä oot nolo.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:15"]Varo vaan ettei n ja p ja c ja d lue tätä ja näe kuinka l ja u ja t ja a haukkuu tätä!! [/quote] hahah oletko kateellinen kun et ole ryhmässä etkä pääse lukemaan kyseistä juttua?:D [/quote]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä. [/quote]
Tai mun tuttava piiristä sinne ainakin kuuluu lähinnä kaupankassat, työttömät (ei kun siis kotiäidit) ja ylipäänsä ne, joilla ei ole korkeamman asteen koulutusta. [/quote] no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä.
[/quote]
Ja minä olen Tarja Halonen. :)
[/quote]
älä usko :)
Fiksut nauraa hiljaa taustakla. Ääliöt nolaa itsensä kaikkien edessä. En mäkää ikinä kommentois sinne mittää älyvapaata mitä siel pyörii. Viihdettä tylsiin iltoihin. T. Se maisteri
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"]
Joo minä olen ainakin todella kateellinen, kun en kuulu ryhmään, jossa vauhkotaan jostain kakkavaipoista ja kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla älyvapaata potaskaa. Pidän sitä vähän junttiryhmänä. [/quote] En usko että siinä ryhmässä ÄO on kovinkaan korkea. Kotiäitejä, työttömiä, Siwan kassoja kaikki.
[/quote]
Ja yksi VTM, joka vielä jaksaa jatkaa keskustelua av:n puolella. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:28"]
En olisi ikinä uskonut, että kommentoisin näin, mutta näköjään tämäkin päivä tuli: WT-meininkiä, sekä tämä ketju että sen aihe.
[/quote]
Kuulut kuitenkin äityleihin...
[/quote]
En kuulu äityleihin, en ole edes Facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"]
no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä.
[/quote]
Tällaista kieltäkö akateemiset älyköt käyttävät? Ei ihme, että he haluavat erottua massasta määrittelemällä itsensä "ylemmäksi keskiluokaksi", kyllähän sen heti tuostakin viestistä huomaa, että nyt on sivistynyt ja älykäs ihminen liikenteessä. :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Tällaista kieltäkö akateemiset älyköt käyttävät? Ei ihme, että he haluavat erottua massasta määrittelemällä itsensä "ylemmäksi keskiluokaksi", kyllähän sen heti tuostakin viestistä huomaa, että nyt on sivistynyt ja älykäs ihminen liikenteessä. :)
[/quote]
voi jumalauta... vaikka mulla korkea koulutus, ei se sitä tarkota etten mä sais "perseillä"
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:56"] no mä olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja kuulun sinne. Lähinnä nauran näille idiooteille, kuten tää heidi, etis, lulu ... noloja akkoja. Parasta viihdettä. [/quote]
Tällaista kieltäkö akateemiset älyköt käyttävät? Ei ihme, että he haluavat erottua massasta määrittelemällä itsensä "ylemmäksi keskiluokaksi", kyllähän sen heti tuostakin viestistä huomaa, että nyt on sivistynyt ja älykäs ihminen liikenteessä. :) [/quote] voi jumalauta... vaikka mulla korkea koulutus, ei se sitä tarkota etten mä sais "perseillä"
[/quote]
No se korkea koulutus ei sitten ainakaan sinun tapauksessasi tuonut sitä kuuluisaa sivistystä mukanaan.
Onha tää kivaa seurata mite homma etenee...