Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet rokotetut miehet uskovat saavansa nyt helpommin baarista pildeä, kun ulkomaalaistaustaiset miehet eivät koronapassin takia ole siellä kilpailemassa heidän kanssaan

Vierailija
13.10.2021 |

Tulevatko heidän odotuksensa täyttymään, se on ihan toinen kysymys ja siihen en osaa vastata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se avautuu betamiehille passeinensa sauma. Valitettavasti kohteet ovat samaa betatasoa.

Vierailija
2/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tule. Jos jotain olen elämästä oppinut, niin naista ei lainkuuliaisuudella ja "oikein tekemällä" saa.

Vierailija
4/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ri ole siellä yhtään sen enemmän maa hakemassa, kuin aiemminkaan.

Vierailija
5/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten p i l l u on suomalaisten miesten yksinoikeus. Naisten pitää jakaa sitä suomalaisille miehille ensisijaisesti ja niin paljon kuin miehet haluaa.

Vierailija
6/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on miehen perusoikeus ja naisten tehtävä on antaa sitä. Teillä ei ole muuta virkaa.

Vierailija
7/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset levittää haaransa heti, kun mies puhuu vierasta kieltä. Suomi on kuu,uisa siitä, että täällä naiset jakaa tavarasnsa ulkoisille.

Vierailija
8/8 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset levittää haaransa heti, kun mies puhuu vierasta kieltä. Suomi on kuu,uisa siitä, että täällä naiset jakaa tavarasnsa ulkoisille.

Aivan kuten Thaimaa, tai Japani... Riittää sielläkin edes auttava englanti ja johan on revat levällään. Itse asiassa kaikkialla maailmassa, missä olen käynytkään, niin eksotiikka on taannut helpot panot. Arabimaissa en ole matkustellut, enkä aiokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan