Tyttäreni 16v seurustelee 19v kanssa..
Tyttäreni kertoi tästä juuri. Tyttö syntynyt 2005 ja poika 2002. Onko tämä ikäero teistä järisyttävä? Mitä mieltä itse olisitte, jos lapsenne kertoisi tällaisesta? Tyttäreni on aina ollut ikäistään kypsemmällä tasolla, jo 13 vuotiaana mietin miten hän voi olla noin äärimmäisen viisas noin nuorena.. tytär sanoi että useimmat saman ikäiset/vuotta vanhemmat pojat ovat liian lapsellisia hänen makuunsa..
Kommentit (26)
No ei todellakaan ole kolmen vuoden ikäero mitenkään järisyttävä. 19-vuotiaat miehet ovat vielä ihan teinejä joten sopivat hyvin seuraksi kypsemmälle 16-vuotiaalle. Itseasiassa pitäisin esimerkiksi painostuksen riskiä tuossa pienempänä kuin jos tyttö seurustelisi omanikäisensä kanssa. Ne ovat vielä tosi kehittymättömiä.
Itsekin seurusten 16 vuotiaan tytön kanssa.
T. Alfaykä 36v
T. Alfaykä 36v
Normaali ikäero. Pyydä silti poikaystävä näytille.
No joo, itse seurustelin 16-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa. Se kaatui aika nopeasti mun lapsellisuuteeni ja hyvä niin. Ei tuossa kolmen vuoden ikäerossa mitään ihmeellistä ole. En huolehtisi liikoja. Nuorukainenhan 19-vuotias vielä on, ei kuulosta miltään vanhalta hyväksikäyttäjältä ainakaan.
Kyllä tuon ikäiset miehet tykkää panna 16v.
Oma poikakaverini oli 23, kun itse olin 16. Nyt jos ajattelen, niin ei ollut sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole kolmen vuoden ikäero mitenkään järisyttävä. 19-vuotiaat miehet ovat vielä ihan teinejä joten sopivat hyvin seuraksi kypsemmälle 16-vuotiaalle. Itseasiassa pitäisin esimerkiksi painostuksen riskiä tuossa pienempänä kuin jos tyttö seurustelisi omanikäisensä kanssa. Ne ovat vielä tosi kehittymättömiä.
16-vuotiaat pojat ei ole yhtään parempi kuin 19-vuotiaat. Halut on samat, mutta impulssikontrollia on nuoremmalla vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallista vaikka olisi 16 ja 20. Tytöt ovat ikäisiään poikia kypsempiä. Suojaikärajoista tulee silti huolehtia eikä niistä lipsuta. Kannattaa puhua suoraan ja rehellisesti ehkäisystä. Ja itselle korvatulppia. Kiusallisia hetkiä tiedossa.
Ei suojaikäraja ole niin tarkka. Jos tyttö on vuoden tai kaksi liian nuori niin ei mitään tapahdu, vaikka tekisit rikosilmoituksen.
Nyt kun on muun sukupuolisia, niin ajattelin alkaa muun ikäiseksi. Huomenna olen 19v ja alan etsiä 16v tyttöystävää ja loukkaannun verisesti jos joku väärin oletusiättää mut.
t. Setä 40v (Vielä tänään)
Vierailija kirjoitti:
Oma poikakaverini oli 23, kun itse olin 16. Nyt jos ajattelen, niin ei ollut sopivaa.
Joo kyllähän tuo 7v ikäero tossa iässä menee yli.
Mutta tässä on kuitenkin kyse yli puolta pienemmästä ikäerosta.
On se jännä, että näinpäin ei ole niin väliä, mutta jos 19v naisella olisi 16v poikaystävä, niinsitä paheksuttaisiin.
16 vuotiaiden poikien tulee panna 13 vuotiaita tyttöjä.
Voi hurja. Ajatteles, kun tyttäresi on 20v on kyseinen poikaystävä 23. Aivan kauhiaa 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Alfaykä 36vOnko tiukat vitut ja näpsäkät pystynisät? Namskis, bojoing, tsirp, wau, johan tässä alkaa sedälläkin kulliin tulla eloa :)
No kylläää. Saisipa vielä kerran sellaista tiukkaa teinipillua. Aah. Huoratkin on kulahtaneita ja ikäistään vanhemman näköisiä 20+
Mä antaisin mielelläni ;) t: 16v tyttö
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hemmetin heikkoja 19v tytöt ovat 19v poikiin verrattuna.
Poikien fysiikka vaatii 3-4v enemmän kehitystä, ettei luurankolihasten voima yksinkertaisesti riko selkärankaa tai muuta vastaavaa. Testosteronin tuoma keskittymiskyky korjaa aivojen kehityksen myöhemmin ja tasoittaa tilanteen.
Aivan tavallista vaikka olisi 16 ja 20. Tytöt ovat ikäisiään poikia kypsempiä. Suojaikärajoista tulee silti huolehtia eikä niistä lipsuta. Kannattaa puhua suoraan ja rehellisesti ehkäisystä. Ja itselle korvatulppia. Kiusallisia hetkiä tiedossa.