Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaako kaikki naiset lantionpohjanlihaksiaan?

Vierailija
10.12.2014 |

Onko se siis ihan normi nykyään vai onko naisia, jotka ei ole koskaan tehneet mitään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan. Ja kun gyne käski puristaa hänen sormeaan, sanoi, että erittäin hyvässä kunnossa on lihakset. Kannattaa treenata, seksikin on parempaa. Ja jos puristelen miestä, hän tulee heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenteille "en treenaa" alapeukutetaan? XD

Vierailija
24/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa, mutta en harrasta seksiäkään. Tiedän, etten saisi itsestäni tarpeeksi tiukkaa kuitenkaan, joten en jaksa nähdä vaivaa. 

Vierailija
26/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti treenaa. Miten niitä edes treenataan? Geishakuulillako? Mulla on aina ollut hyvät lantiopohjanlihakset, ja tuleehan niitä vähän treenailtua yhdynnässä, joogassa ja kuukupin käytössä.

Vierailija
27/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treenaa, harva oikeasti jaksa edes ilman mitään välineitä niitä harjoittaa. Ei edes synnytyksen jälkeen kun olisi tarpeellista.

Vierailija
28/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa

Vierailija
29/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:08"]Onko kenelläkään antaa vinkkejä, miten pääsisi alkuun? Minä en pysty tekemään mitään ainakaan niillä netin antamilla ohjeilla. Ostin sellaiset smart balls:it, mutta ne on niin valtavat, että pysyvät sisällä ilman lihaksiakin. Minulla on kai niin heikot lihakset, etten edes tunnista niitä, enkä tiedä, miten pääsisin alkuun. Olen yrittänyt jotain supistella, mutta tuntuu, että taidan supistella vain vatsalihaksiani... 
[/quote]

Mene vessaan pöntölle ja pissaa, sitten yrität katkaista virtsasuihkun aivan niin kuin pidättäisit pissaa. Painat mieleen miten se tapahtui ja kas osaat supistaa lantiopohjalihaksiasi. Sitten vaan vaikka selin makuulle sänkyyn ja jalat koukkuun ja teret saman ilman pissaamista tietenkin, jos ei onnistu aloita niin, että joka kerta kun käyt pissalla katkaiset suihkun kerran. Niin ne voimistuvat ja pystyt siirtymään harjoittamaan niitä sänkyyn tai sohvalle. Lopulta pystyt seisten ruokalaittaessakin siihen.

Vierailija
30/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin treenaan!

Vierailija
31/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:12"]

Minä en ainakaan treenaa. En näe sille mitään tarvetta.

[/quote]

Sama homma.

Vierailija
32/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa. Vähän sama kuin venyttely, en koskaan venyttelekään, koska minulla ei ole mitään liikkuvuusongelmia.

Vierailija
33/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivarmastikaan. Mutta valveutuneet kyllä.

Vierailija
34/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut vahingossa. Eli teininä masturboin tosi usein, ja minulla oli jotenkin tapana jännittää itseäni masturboidessa...joten luonnollisesti sitten siinä lihakset kehittyivät ilman ponnisteluja.

Nyt on yksi lapsi ja voin sanoa, että olen yhtä timmi kuin ennen synnytystäkin - kiitos lantiopohjalihasten.

Joten - runsaasta masturboinnista voi olla jotain hyötyäkin!

Vierailija
35/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:31"]En treenaa. Vähän sama kuin venyttely, en koskaan venyttelekään, koska minulla ei ole mitään liikkuvuusongelmia.
[/quote]

Virtsankarkailu ongelmat tulevatkin vasta vanhuuden tullessa ja nuorena tehty lantiopohjalihastreeni on ehkäisemään vanhuuden virtsankarkailu vaivoja. Nyt sinulla ei niitä ole, mutta älä ihmettele sitten jos vanhana on.

Vierailija
36/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun muija ainakaan. Seksi on huonoa.

Vierailija
37/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta itse teen kyllä.

Vierailija
38/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaginaa treenaamalla vahvista peräsuolen-tai virtsarakon aluetta. Jos nämä kaksi jää pois ja vain kuulaa työntää römpsään niin pieru- ja pisuvahinkoja tulee silti vanhempana. Pitää pystyä pidättelemään ulosteentulo ja sitten treenata näitäkin alueita.

Vierailija
39/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne treenaa jotka rakastaa miestään......

Vierailija
40/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa. Ei ole valituksia tullut ja olen kyllä lapsetonkin.