Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaako kaikki naiset lantionpohjanlihaksiaan?

Vierailija
10.12.2014 |

Onko se siis ihan normi nykyään vai onko naisia, jotka ei ole koskaan tehneet mitään?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan treenaa. En näe sille mitään tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko että kaikki niitä treenaavat. Itse kyllä treenaan.

Vierailija
4/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää! Ratsastustunneilla tulee treenattua kyllä todella hyvin huomaamattaan. 

Vierailija
5/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että oikeasti aika harva treenaa. Itse aloin treenaamaan toisen lapsen syntymän jälkeen kun oli virtsanpidätysongelmia yms. ja kyllä on kannattanut. Emätin on kuitenkin lihasten ympäröimä, eli sitä todella voi treenata tiukemmaksi. + kaikki muut hyödyt.

Vierailija
6/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa treenata, saa paremmin emäntinorkut. 

Vierailija
7/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treenannut lasten jälkeen, eli viimeiset 20vuotta ( lapset 21v, 18v, 14v ja 11v). Siitä on valtavasti apua synnytysten jälkeen ja olen sitten ottanut tavksi että tietyissä tilanteissa treenaan.

Vierailija
8/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään antaa vinkkejä, miten pääsisi alkuun? Minä en pysty tekemään mitään ainakaan niillä netin antamilla ohjeilla. Ostin sellaiset smart balls:it, mutta ne on niin valtavat, että pysyvät sisällä ilman lihaksiakin. Minulla on kai niin heikot lihakset, etten edes tunnista niitä, enkä tiedä, miten pääsisin alkuun. Olen yrittänyt jotain supistella, mutta tuntuu, että taidan supistella vain vatsalihaksiani... 

Vierailija
9/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole treenannut ollenkaan vaikka tiedän että pitäisi. Kuinka niitä treenataan, supistelemalla vain? Ja kuinka usein!

Vierailija
10/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormi emättimeen ja koita puristella sitä lantionpohjan lihaksilla. Tunnet kyllä sormessa, milloin on oikeat lihakset käytössä.

Vierailija
11/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erillinen lantionpohjajumppa ole mitenkään pakollista. Englannissa tehtiin tutkimus, jossa naiset jaettiin kolmeen ryhmään: yhdelle lantionpohjajumppaohjeita, yhdelle yleisiä liikuntaohjeita, yhdelle ei mitään. Yleinen liikunta- ja lantionpohjajumpparyhmillä oli yhtä hyvä oaine mitattaessa vuoden kuluttua synnytyksestä, ja molemmilla ryhmillä parempi kuin ei mitään -ryhmällä.

Eli harrastakaa mitä liikuntaa huvittaa, kunhan harrastatte.

Vierailija
12/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan silloin tällöin kun muistan. Ja aina sekstatessa myös, tulee nykyään ihan luonnostaan siinä samalla ja tuntuu hyvältä, molemmista :)

Vierailija
13/40 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:11"]

Ei erillinen lantionpohjajumppa ole mitenkään pakollista. Englannissa tehtiin tutkimus, jossa naiset jaettiin kolmeen ryhmään: yhdelle lantionpohjajumppaohjeita, yhdelle yleisiä liikuntaohjeita, yhdelle ei mitään. Yleinen liikunta- ja lantionpohjajumpparyhmillä oli yhtä hyvä oaine mitattaessa vuoden kuluttua synnytyksestä, ja molemmilla ryhmillä parempi kuin ei mitään -ryhmällä.

Eli harrastakaa mitä liikuntaa huvittaa, kunhan harrastatte.

[/quote]

Muistatko mitä liikuntaa siinä käskettiin harrastaa? Joskus olen kuullut, että uinti olisi hyvä tapa treenata. 

Vierailija
14/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:54"]Ei vaginaa treenaamalla vahvista peräsuolen-tai virtsarakon aluetta. Jos nämä kaksi jää pois ja vain kuulaa työntää römpsään niin pieru- ja pisuvahinkoja tulee silti vanhempana. Pitää pystyä pidättelemään ulosteentulo ja sitten treenata näitäkin alueita.
[/quote]

Ei lantionpohjalihakset ole mitään vaginalihaksia. Miehilläkin on lantionpohjalihakset. Lantionpohjalihakset auttavat nimenomaan pidättämiskykyyn niin virtsan kuin ulosteenkin, naisilla ne myös ympäröivät vaginaa, jonka takia se auttaa myös emätinorgasmin saantiin.

Vierailija
15/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:08"]En treenaa. Ei ole valituksia tullut ja olen kyllä lapsetonkin.
[/quote]

Valituksia tullut?

Vierailija
16/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa. Yksinkertaisesti siitä syystä, että en osaa, kaikista netin/neuvolan/ystävien ohjeista huolimatta. Yrittänyt olen lukuisia kertoja. Mä en vaan ymmärrä mitkä ne lihakset on, en esimerkiksi ole koskaan, siis edes lapsena, osannut katkaista virtsatessa virtsasuihkua. Hankin synnytyksen jälkeen myös treenikuulat, mutta en osannut niidenkään avulla. Ja jos laitan sormen sisääni ja yritän jännittää kaikkia mahdollisia lihaksia yksi kerrallaan tai kaikkia yhdessä ja venkoilen eri asennoissa ( :D ) niin ei auta, en tunne sormessani minkäänlaista puristusta, eli en vaan osaa löytää/käyttää niitä lihaksia.

Noh, onneks on kaikenmaailman hyvät tenat ja muut vastaavat keksitty, niitä hankin sitten joskus kun pissa lirisee housuihin.

Vierailija
17/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:41"]

En treenaa. Yksinkertaisesti siitä syystä, että en osaa, kaikista netin/neuvolan/ystävien ohjeista huolimatta. Yrittänyt olen lukuisia kertoja. Mä en vaan ymmärrä mitkä ne lihakset on, en esimerkiksi ole koskaan, siis edes lapsena, osannut katkaista virtsatessa virtsasuihkua. Hankin synnytyksen jälkeen myös treenikuulat, mutta en osannut niidenkään avulla. Ja jos laitan sormen sisääni ja yritän jännittää kaikkia mahdollisia lihaksia yksi kerrallaan tai kaikkia yhdessä ja venkoilen eri asennoissa ( :D ) niin ei auta, en tunne sormessani minkäänlaista puristusta, eli en vaan osaa löytää/käyttää niitä lihaksia.

Noh, onneks on kaikenmaailman hyvät tenat ja muut vastaavat keksitty, niitä hankin sitten joskus kun pissa lirisee housuihin.

[/quote]

Minulla on sama ongelma, en vain osaa. En tosin aio koskaan seurustella, enkä elää vanhaksi, joten ihan sama. 

Vierailija
18/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:34"]

Kaikki ne treenaa jotka rakastaa miestään......

[/quote]

Pätee myös miehiin, koska mies voi pidentää kestoaan treenaamalla. Mutta aika harva suomalainen minuuttimuna välittää kenestäkään muusta kuin itsestään. 

Vierailija
19/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan supistajalihasta, jos vaikka minut yritettäisiin raiskata, niin ei sinne takaluukkuun niin vain pääsekkään. T22M :)

Vierailija
20/40 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:12"]Minä en ainakaan treenaa. En näe sille mitään tarvetta.
[/quote]

Vielä. Itsellä on tiukka pimppa vielä synnytyksen jälkeenkin mutta treenaan silti, ehkäisee vanhempana virtsankarkailulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi