Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu yksinäinen mummo, joka antaa lapsilleni aina karkkia, vaikka olen kieltänyt

Vierailija
13.10.2021 |

Taas lapset tulivat koulusta ja tämä mummeli oli jo etupihalla odottamassa, että hän on leiponut korvapuusteja, kelpaako lapsille korvapuusti. Ennenkuin ehdin ulos niin siellä ne olivat korvapuustit kädessä, vaikka ruoka oli jo odottamassa.

Miten tästä nyt pitäisi sanoa kun ystävällisesti pyytäminen ei näköjään onnistu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo ei tule tajuamaan mitään, mutta lapsille sanot että kieltäytyvät ja rientävät suoraan kotiin.

Jep jep - kaikki mummot ovat dementoituneita eivätkä tajua mitään. Asia selvä.

Vierailija
22/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ne naapurin yksinäiset vanhukset aina ihan vaarattomia ole. Meidän talossa asui vanha pappa, kun olin lapsi. Antoi aina karkkia lapsille ja äitini kanssa kävimme hänen luonaan kylässäkin. Kerran sitten yhtenä kesänä ollessani 11-vuotias tämä pappa oli taas kerran parvekkeellaan, tarjosi karkkia ja pyysi kylään. Minä sitten menin ja pappa köpötteli rollaattorillaan makuuhuoneeseensa, istuutui tuoliin ja katseli minua tarkasti. Mulla oli just ruvennut vähän tissit kasvamaan ja hän halusi nähdä mikä kuva mulla oli paidassa. Siinä oli New Kids On The Block. Sitten hän pyysi mut syliinsä istumaan, enkä vieläkään aavistanut mitään pahaa. Istuin papan polvelle, hän laittoi kätensä reidelleni ja yritti ujuttaa sitä mun shortsien lahkeesta sisään! Hyi helvetti! Siinä vaiheessa mä pomppasin pystyyn ja juoksin pois, enkä enää ikinä halunnut olla missään tekemisissä mokoman vanhan pervon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä ikävää. Meidän naapurissa  asui ennen mummo, joka kysyi luvan kutsua lapsiamme syömään perinteisiä kermasia ruokiaan, kuten perunamuusia ja lindströminpihvejä ja lohikeittoa.

Mummo oli onnellinen, kun meidän lapsille maistui. Minua vähän hävetti, kun ilmaiseksi kävivät syömässä, mutta mummo kutsui sitten minutkin ja näin miten paljon mummo nautti lasten kestitsemisestä ja lasten jututtamisesta. Mummo oikein ylytti syömään kaiken mitä tarjolla oli. 

Hän on jo kuollut, mutta eli melkein 90-vuotiaaksi. Hän liikkui huonosti, vaikka oli muuten skarppi ja tahtoi että elämä tulee hänen luokseen. Lapsissahan on sitä elämää. Sanoi, että oli ollut hänen viikkonsa kohokohta saada meidän lapset ruokapöytänsä ääreen:)

Vierailija
24/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omille lapsilleni opettanut, ettei vierailta aikuisilta saa ottaa karkkia tai mitään muutakaan, eikä vieraiden matkaan saa lähteä.

Mutta vanha naapurin mummo tuskin on vaarallinen, jos lapset hänen kanssaan pihalla juttelevat. Olisin antanut lasten ottaa pullat, mutta olisin antanut syödä ne vasta kotona ruoan jälkeen.

Näissä bondausyrityksissä yritetään ostaa seura, syömään juuri hänen kanssaan.

Ehkä onkin bondausyritys, mutta onko se niin vaarallista, jos naapurin puolituttu yksinäinen mummu niin tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän