Millaisia yöpaitoja te käytätte? Kun elokuvissa aina
naisilla on sellaisia ohutolkaimisia, pitkiä yöpaitoja tai sitten tietty vaan pikkuhousut ja toppi. Mä taidan olla tosi kalkkis kun tykkään pehmoisista ja lämpimistä pyjamista. Kesällä ohuemmista, mutta en ikinä nukkuisi liukas nirunarutoppi päällä.
Kommentit (12)
alkkareissa tai joskus joku paituli tms. päällä. Näitä " silkkiunelmia" yms. käytän miehen hurmaamiseen.. ;)
Elokuvissahan ne nukkuu myös meikit päässä, että se siitä todellisuudesta.
Silkki on oikeasti miellyttävän viileä tai talvella lämmittävä luonnonkuitu tällaiseen käyttöön. Eri asia hiostavat satiiniyöpaidat. Tosin joskus käytän sellaisiakin.
Käytin joskus lapsena ja teininä aina silkkipyjamaa nukkuessani. Siis aitoa silkkiä, eikä mitä tahansa hiostavaa satiinia. Niitä pitäisin vieläkin, jos pitäisin yöpukua. Noissa naruolkaimellisissa jutuissa on mulla ollut sellainen ongelma, että jotenkin onnistun yöllä " hirttäytymään" niihin ja saan rintanikin solmuun niitten kanssa...
Leffoissa muuten aina aamulla nainen noustessaan alasti sängystä miehen vierestä, kääriytyy kokonaan peittoon ettei mitään näy :DD tekeekö joku niinkin oikeassa elämässä?
Vierailija:
Leffoissa muuten aina aamulla nainen noustessaan alasti sängystä miehen vierestä, kääriytyy kokonaan peittoon ettei mitään näy :DD tekeekö joku niinkin oikeassa elämässä?
Vierailija:
Mä ainakin nousen ihan ilman sitä peittoa =) Eikös tuo ole jotain amerikkalaista häveliäisyyttä. Kyllä mun mielestä suomalaisissa leffoissa ollaan ihan avoimesti alasti.
-punttisessa pyjamassa. Ja sukat jalassa. Kesällä riittää pelkkä t-paita. Joskus jopa hihaton paita.
Talvella flanelli yöpaita, kesällä shortsimalliset.