Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, pettäisitkö tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
10.12.2014 |

Täällä on kuitenkin miehiä, niin kysymys miehille: sinulla on ihan ok, ehkä vähän väljähtynyt avioliitto, josta et aio erota. Viehättävä, fiksu nainen ehdottaa seksisuhdetta ilman sitoumuksia. Kiinnijäämisen riski on hyvin pieni. Petätkö?

Perustele myös mielellään, miksi. 

Kaverini on tämä nainen, ja ihmettelen sitä miestä. Kiinni jäämisen riski on pieni, mutta se on olemassa. Enkä ymmärrä, mitä ko. nainen tuosta edes saa. Vapaitakin miehiä on olemassa. Jotenkin haluaisin uskoa, että kaikki miehet eivät petä, vaikka voisivat. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tärppäsikö kaverillasi?

Vierailija
2/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi eikä edes tarvitsisi pettää. Minulla on lupa sivusuhteeseen. En vaan ole halunnut käyttää sitä lupaa milloinkaan. En tiedä missä oloissa kiinnostuisin niin paljon, että haluaisin tällaisen pelkän seksisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran ihastunut työkaveriini ihan hetken. Mieheni huomasi heti, etten huomioi häntä kuten ennen, niin heti osti lahjan mulle ja alkoi huomioida. On tää elämä kummallista vaan. Heti jos toinen ei olekaan itsestäänselvyys niin alkaa kiinnostamaan...?

Vierailija
4/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin toisen suhteen, varmaan päätyisin myös eroon - varsinkin kun ei ole vielä lapsia. Jos olisi lapsia, yrittäisin varmaan sinnitellä liitossa ilman sivusuhteita, ellen sitten totaalisesti menettäisi sydäntäni jollekkin.

Kokoajan tunnen ihastuneeni viehättäviin työkavereihin mutta vielä sinnittelen liitossani, vaikka mietinkin vähän väliä onko tässä enää järkeä.

Vierailija
5/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vitosta, juuri näin olen perustellut asian. Jos haluan jotakuta niin paljon, sitten eroan myös nykyisestä liitostani.

3

Vierailija
6/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani siis tietääkseni on suhde tähän mieheen, eli "onnisti". Viihtyvät muutenkin yhdessä, mutta kaveri ei halua vakavampaa suhdetta tähän mieheen. Hän itse kuvasi asiaa niin, että kun ei löydy puolisoa, niin nauttii edes hetkistä intohimoa. Kaveri ei ole kertonut yksityiskohtia, niin oletan että homma eteni.

Sitä miestä en ymmärrä. Vaimo ja kaksi lasta, hyvä elämä ainakin ulospäin. Jotenkin surku että intohimo sokaisee niin täysin. En tiedä sen enempää asiasta, esim. että onko miehellä seksin puutetta tms. Mutta silti ajattelen että ennemmin eroaisi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi tuossa. Ei kiinnosta.