5lk terveystarkastus
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö thl:n kyselylomaketta todellakin täyttää ja palauttaa?
Kysymykset on aika intiimejä eikä tiedä kelle menee. Ketkä sitä lukee ja millaiseen jakeluun sen menee
Intiimejä?
Ei pidä vastata mihinkään kyselyyn missä kysytään henkilökohtaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä vastata mihinkään kyselyyn missä kysytään henkilökohtaisia asioita.
Miksei pidä? Ei tutkijoita kiinnosta yksittäinen ihminen, vaan näistä koottavat massat. Ei siis ketään kiinnosta, mitä Matti Meikäläinen ajattelee, mutta se kiinnostaa, mitä ajattelevat vaikkapa kaikki pohjoissavolaiset ja onko sillä eroa vaikka pohjalaisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö thl:n kyselylomaketta todellakin täyttää ja palauttaa?
Kysymykset on aika intiimejä eikä tiedä kelle menee. Ketkä sitä lukee ja millaiseen jakeluun sen menee
Suomessa on niin kova tietosuoja, että ei varmasti mene ainakaan tunnistettavana mihinkään muualle kuin vastaanottajalle. Saattaa tosin olla, että ilman tunnistetietoja noista kerätään jokin aineisto, jota tutkijat voivat käyttää, mutta silloinkaan siitä ei voi tunnistaa yksittäistä Jani-Petteriä, vaan niitä käsitellään isoina massoina. Voidaan verrata vaikkapa kaikkia kuopiolaisia kaikkiin vaasalaisiin ja katsoa onko terveyseroja tms.
Minulla on tänä vuonna tuo 5lk terveystarkastus ja mua pelottaa ihan tajuttomasti. Aina olen hävennyt painoani olen yli157 ja 56.7 vaatteet päällä. Mut mua pelottaa.
Mä en oo ikinä tykänny koulutarkastuksista... Ne vaan on niin #€€%&&
No ei vaa.
Siel näytetää ällöjä kuvia ja saatiin "hiplailla" menkka siteitä ja tamponeja....
Sit saatiin joku outo vihko mukaa. :P
Siel tehään normi jutut ja sit se katto mulla housuihin ja sano mee tohon pöydälle makaa ilmain vaatteita menin sit siihen ilman vaatteita ekaks se paineli mun vai saa ja sit yhtäkkiä se vaan työns sen sormet mun pimppaan ja sano sano kun sattuu ja sit sanoin ei enää ja sit se oli silleen et hyvältä näyttää ja sit sain lähtee eikä se oo niin paha ja meil oli mies
Mun kaveri kävi terveyden tarkastuksessa ennen lomaa. Se kerto mulle et eka se mittais ja punnitsee sut alasti. Sit se kysyy murrosiästä, häpykarvoista, menkoista, terveydestä, kuin paljon oot kipeenä, milloin viimeksi olit kipeenä, tuntuuko susta että oot kipee ja yms. Sit jos olit ollut vasta kipeenä tai vastasit että susta tuntuu et oot kipee se mittaa sun kuumeen? (Mitä?!?) Sit se kysyy että "Riisuisitko sun paidan pois?" Kun se ryhdin. Sitten se kysyy että "Ottaisitko housut pois ja pikkarit" sit sun pitää laittaa jalat haaraan ja joudut seisoon siinä joku 3min. Kun se terkkarii käyttää sun sitä aluetta kokoajan. Sit sun pitää mennä siihen tarkistus pöydälle ja laittaa jalat johonkin ihmeen juttuun ja sit se tulee sinne pöydän toiselle puolelle et näkee sen alueen. Tuijottaa sitä kuulemma ehkä joku 2min ja sit se ottaa jonkun laitteen ja pistää sen sun alueen lähelle ja tekee sillä jotain. Sit se ottaa TOISENKIN LAITTEEN ja pistää sen sun siihen alueeseen kiinni. Se oli kuulemma kylmä. Ja joudut odottamaan 1min se ottaa sen pois sit se tulee ja alkaa puristelemaan sun 🍒. Sit saat laittaa vaatteet ja se on silleen "hei hei!"
Mun kaveri kävi terveyden tarkastuksessa ennen lomaa. Se kerto mulle et eka se mittais ja punnitsee sut alasti. Sit se kysyy murrosiästä, häpykarvoista, menkoista, terveydestä, kuin paljon oot kipeenä, milloin viimeksi olit kipeenä, tuntuuko susta että oot kipee ja yms. Sit jos olit ollut vasta kipeenä tai vastasit että susta tuntuu et oot kipee se mittaa sun kuumeen? (Mitä?!?) Sit se kysyy että "Riisuisitko sun paidan pois?" Kun se ryhdin. Sitten se kysyy että "Ottaisitko housut pois ja pikkarit" sit sun pitää laittaa jalat haaraan ja joudut seisoon siinä joku 3min. Kun se terkkarii käyttää sun sitä aluetta kokoajan. Sit sun pitää mennä siihen tarkistus pöydälle ja laittaa jalat johonkin ihmeen juttuun ja sit se tulee sinne pöydän toiselle puolelle et näkee sen alueen. Tuijottaa sitä kuulemma ehkä joku 2min ja sit se ottaa jonkun laitteen ja pistää sen sun alueen lähelle ja tekee sillä jotain. Sit se ottaa TOISENKIN LAITTEEN ja pistää sen sun siihen alueeseen kiinni. Se oli kuulemma kylmä. Ja joudut odottamaan 1min se ottaa sen pois sit se tulee ja alkaa puristelemaan sun 🍒. Sit saat laittaa vaatteet ja se on silleen "hei hei!"
https://www.terveysportti.fi/apps/dtk/nko/article/kou00004?toc=1112230
Näin siellä tapahtuu jos mennään ohjeiden mukaan.
Siellä koulun miesopettajat nussivat tyttöoppilaiden pimpit!
Kyllä, siitä keskusteltiin th:n tarkastuksessa.