Walking Dead, muita koukussa?
Onko täällä muita surkeita kuin minä? Walking deadia kattelin, ja mietin kumpi on järkyttävämpää; Bethin kuolema vai se että vollotan kuvitteellisen hahmon kohtaloa.
Kommentit (12)
Joo siin on tauko. Kausi ei siis vaihdu vaan joku breikki mitä usas aina silloin tällöin on kesken kautta.
Minä! Mä menin lukemaan taas juonipaljastukset etukäteen jenkkien twd Facebookryhmästä.
Rakastan sitä sarjaa ja hahmoja ja tainaa.
Välillä pitää muistuttaa ettei se ole totta kun mietin niin paljon hahmoja ja tapahtumia. En ole ikinä nähnyt unta eläissäni mistään leffoista tai ohjelmista, mutta ajoittain olen usein Atlantassa :)
Ja olen suunnitellut valmiiksi, miten toimin, jos zombie apocalypse alkaa.
En jaksa odottaa helmikuuta!!
Kukaan muu paitsi mieheni ei tiedä pakkomielteestäni!
No aika hätänen oot lukemisissa, Suomessa osat tulevat päivän viiveellä jenkeistä. ;)
Noilla spoilerisivustoilla on paljastuksia koko tulevan kauden tapahtumista, ei vain juuri ulos tulleen jakson. Esim. Bethin kuolema arvattiin jo kuukausia sitten. Samoin on aika todennäköiset spekulaatiot parin muun hahmon kuolemasta ennen vitoskauden loppua ;)
Siis ovat spekulaatioita, eivät juonipaljastuksia. Perustuen arvailuihin ja sarjakuvan juoneen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:28"]
Siis ovat spekulaatioita, eivät juonipaljastuksia. Perustuen arvailuihin ja sarjakuvan juoneen.
[/quote]
Hyvin ovat toistaiseksi paikkansa pitäneet. Kuolemat on aina tiedetty etukäteen, kyllä mä sanoisin niitä juonipaljastuksiksi.
Vitoskausi on ollut armottoman tylsä ja pitkäveteinen. Oon ollu tosi pettyny. Liikaa ihmissuhdehömppään keskittynyt kausi. Muuten pirun hyvä sarja kyllä ollut.
Tää mid season finale oli kyllä pettymys, Greg Nicoteron mukaan tässä jaksossa piti olla 800 zombia.. Jaahas, ne oli varmaan kaikki piileskelemässä kun en nähnyt varmaan kun kymmenesosan niistä. Ja Bethin kuolema oli käsittämätön :(
Koukussa olen. Itse itken eniten sille, että seuraava jakso tulee vasta helmikuussa :(