Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Walking Dead, muita koukussa?

Vierailija
01.12.2014 |

Onko täällä muita surkeita kuin minä? Walking deadia kattelin, ja mietin kumpi on järkyttävämpää; Bethin kuolema vai se että vollotan kuvitteellisen hahmon kohtaloa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa olen. Itse itken eniten sille, että seuraava jakso tulee vasta helmikuussa :(

Vierailija
2/12 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi beth minkä teit, aivan turhaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koukussa! Mutta helmikuussako jo? Se olis paras uutinen :)

Vierailija
4/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Jääkö sarja tauolle???

Vierailija
5/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siin on tauko. Kausi ei siis vaihdu vaan joku breikki mitä usas aina silloin tällöin on kesken kautta.

Vierailija
6/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mä menin lukemaan taas juonipaljastukset etukäteen jenkkien twd Facebookryhmästä.

Rakastan sitä sarjaa ja hahmoja ja tainaa.

Välillä pitää muistuttaa ettei se ole totta kun mietin niin paljon hahmoja ja tapahtumia. En ole ikinä nähnyt unta eläissäni mistään leffoista tai ohjelmista, mutta ajoittain olen usein Atlantassa :)
Ja olen suunnitellut valmiiksi, miten toimin, jos zombie apocalypse alkaa.

En jaksa odottaa helmikuuta!!

Kukaan muu paitsi mieheni ei tiedä pakkomielteestäni!

Vierailija
7/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hätänen oot lukemisissa, Suomessa osat tulevat päivän viiveellä jenkeistä. ;) 

Vierailija
8/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spoilerisivustoilla on paljastuksia koko tulevan kauden tapahtumista, ei vain juuri ulos tulleen jakson. Esim. Bethin kuolema arvattiin jo kuukausia sitten. Samoin on aika todennäköiset spekulaatiot parin muun hahmon kuolemasta ennen vitoskauden loppua ;)

Vierailija
9/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovat spekulaatioita, eivät juonipaljastuksia. Perustuen arvailuihin ja sarjakuvan juoneen. 

Vierailija
10/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:28"]

Siis ovat spekulaatioita, eivät juonipaljastuksia. Perustuen arvailuihin ja sarjakuvan juoneen. 

[/quote]

Hyvin ovat toistaiseksi paikkansa pitäneet. Kuolemat on aina tiedetty etukäteen, kyllä mä sanoisin niitä juonipaljastuksiksi. 

Vierailija
11/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoskausi on ollut armottoman tylsä ja pitkäveteinen. Oon ollu tosi pettyny. Liikaa ihmissuhdehömppään keskittynyt kausi. Muuten pirun hyvä sarja kyllä ollut.

Vierailija
12/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mid season finale oli kyllä pettymys, Greg Nicoteron mukaan tässä jaksossa piti olla 800 zombia.. Jaahas, ne oli varmaan kaikki piileskelemässä kun en nähnyt varmaan kun kymmenesosan niistä. Ja Bethin kuolema oli käsittämätön :(