Eikö teitä tympäse olla vuodesta toiseen saman ihmisen kanssa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:58"]
Tympii niin saatanasti. Mulla on varmaan adhd tms. Ja mies on umpitylsä ja aina väsynyt ja kiukkuinen.
[/quote]
Höps. Mullakin on adhd ja olen onnellinen jo viidettä vuotta mieheni kanssa. Ei todellakaan kyllästytä ja menisin tuplanaimisiin jos se olisi mahdollista. Haaveissani tautoin nimensä otsaani.
Hanki lääkkeet. Ehkä teille molemmille.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:03"]
Tympii niin saatanasti. Mulla on varmaan adhd tms. Ja mies on umpitylsä ja aina väsynyt ja kiukkuinen.
[/quote]
Mitä suosittelet? ADHD:ta ei ole diagnosoitu enkä tiedä mikä väsymykseen ja kiukkuisuuteen auttaisi. Ukko on töissä 16 tuntia päivässä. Amfetamiini?
Höps. Mullakin on adhd ja olen onnellinen jo viidettä vuotta mieheni kanssa. Ei todellakaan kyllästytä ja menisin tuplanaimisiin jos se olisi mahdollista. Haaveissani tautoin nimensä otsaani.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:03"]
[/quote]
Mitä suosittelet? ADHD:ta ei ole diagnosoitu enkä tiedä mikä väsymykseen ja kiukkuisuuteen auttaisi. Ukko on töissä 16 tuntia päivässä. Amfetamiini?
[/quote]
[/quote]
Kysy lääkäriltä.
Toi on sun oma ikäkriisi. 35, 40?