Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työpaikan saannin estäminen?

Vierailija
10.12.2014 |

Todennäköisesti moni teistä tuomitsee minut ja tämän keskustelun jo pelkästään otsikon perusteella, mutta olkaa kilttejä ja malttakaa lukea viestini loppuun asti ennenkuin kommentoitte mitään.

Tilanne on siis se että asumme avomieheni kanssa tällä hetkellä kahdestaan. Suhteemme on kyllä hyvällä pohjalla muuten, ja aikomuksena on ainakin minun puolesta myös jatkaa näin. Ainoa ongelma suhteessamme on lievä mustasukkaisuus sekä yltiömäinen kilpailun ja voiton tahto. "Kinastelemme" vähän väliä milloin mistäkin asiasta ja jopa TV:n kykyjenetsintäkilpailuista saadaan jo kisaa ja vedonlyöntiä aikaan. Tämä todennäköisesti juontaa juurensa molempien suuresta sisarmäärästä sekä taustasta joukkourheilulajeissa.

Minä itse työskentelen tällä hetkellä PK yrityksessä Web-suunnittelijana ja mieheni ohjelmistosuunnittelijana melko suuressa yrityksessä. Nyt mieheeni on kuitenkin otettu yhteyttä eräästä toisesta suuresta firmasta jossa palkka olisi n.30% parempi nykyiseen nähden. Tällä hetkellä palkkamme ja työmäärämme sekä vastuumme on kutakuinkin samat.

Mikäli mieheni saisi tuon työpaikan, edellyttäisi se muuttoa pääkaupunkiseudulle, sekä hänelle tietenkin parempaa palkkaa. En voi sietääkään ajatusta tuosta palkan kasvamisesta ja kysynkin nyt teiltä, olisiko moraalisesti väärin tai oikein "estää" mieheltäni tuon työpaikan saanti? Olisi se sitten valehtelemalla työnantajalle jotain, tai jopa kehoitusta miettimään tuon uuden työpaikan ja meidän suhteen väliltä.

Myönnän että kilpailuviettini on tässä asiassa ehkä jopa kohtuuttoman suuri mutta mitä mieltä te olette ja mitä tekisitte minun tilanteessani?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelannut joukkueessa? Tönitkö sielläkin joukkuekavereita nurin jos he meinasivat tehdä maalin?

Vierailija
22/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän yksilöurheilulta.

oliko tämä provo vai minne ap katosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:27"]

Kuulostaa enemmän yksilöurheilulta.

oliko tämä provo vai minne ap katosi?

[/quote] Harvemmin provot on näin yksityiskohtaisesti kirjoitettuja.

Odotan kyllä itsekin innolla, milloin palaa kommentoimaan asiaa.

Vierailija
24/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap siis tuntisi voittavansa, jos sabotoisi miehen työpaikan saamisen?

Vierailija
25/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YES! Mä sain vastauksia, oon niin onnellinen.

Kauan mietin hyvää provoo ja se kannatti. Oon niin onnellinen!

Ap.

Vierailija
26/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siis siitä että haluaisin miehelleni mitään pahaa, vaan ihan puhtaasti siitä kun olemme molemmat niin älyttömän voitontahtoisia etten halua olla tässä asiassa se huonompi osapuoli. Mieheni nykyinenkin palkka on jo sellainen jolla pärjäämme eikä mielestäni senkään takia ole tarvetta tuolle uudelle työpaikalle.

T. Ap

Vierailija
27/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos. Oli kusinen. Sukka

Vierailija
28/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tilanteen niin, että toivottavasti miehes tajuaa erota susta!

Vierailija
30/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kohtelee miestään noin..

Vierailija
31/31 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan reippaasti yli parikymppisiä?

Soita sille mahdolliselle uudelle työnantajalla ja esitä olevasi miehen äiti. Kysele kaikenlaista tyyliin että miten se meidän pekka mahtaa selvitä siellä ja kerro tulevasi paikalle ainakin ensimmäisen viikon ajaksi varmistamaan että kaikki varmasti on kunnossa ja että lapsi pärjää uudessa työpaikassaan ja tutustuu uusiin työtovereihinsa. Samalla voit pyytää tulevien läheisimpien työtovereiden yhteystiedot että voit soittaa heillekin.

Nimim. kiitti vitusti äiti. en olisi sitä työpaikkaa halunnutkaan ja miksi ihmeessä erehdyin edes kertomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan