Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulu on tyhmä.

14 -vuotias tyttö
13.10.2021 |

Vanhempani menevät töihin klo 7.15 ja aion mennä kouluun klo 7.30. Koulu alkaa klo 8 aamulla ja minun on mentävä kotiin 50 km aamulla ja 50 km iltapäivällä, mutta tuskin koskaan menen sinne, koska muut oppilaat häiritsevät minua ja opettajilla on ongelmia. Viha kun olin kipeä koulussa. Viimeisen sertifikaatin keskiarvo oli 6,1. En halua enää mennä kouluun tai enää. En ole koskaan käynyt tällä viikolla ja vain kaksi kertaa viime viikolla. Silloinkin menin itkemään keskellä päivää, kun muut oppilaat nauroivat minulle ja opettajat nauroivat minulle, koska minun ei tarvinnut ottaa koulua vakavasti, mutta en ymmärtänyt, mitä oli tekeillä. Ne ovat minulle liian vaikeita, ja esimerkiksi en ymmärrä matematiikkaa tai opettelen uutta kieltä, kuten ruotsia ja englantia, enkä kirjoita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Vájakkí M40 ja kehi-vájakkí 51 on nyt sitten tyttö 14. Olet säälittävä typerys. Hanki elämä.

Vierailija
2/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, koulu alkaa kello 8.00, sinä lähdet kotoa kello 7.30 ja kävelet siinä ajassa 50 kilometrin matkan sinne ja iltapäivällä takaisin ilmeisesti samassa ajassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö kirjoitit tänne aikaisemmin näin?

Koulussa on tyhmää.

Vanhemmat lähtevät töihin jo kello 7.15 aamulla ja he luulevat, että minä lähden kävelemään kouluun kello 7.30. Koulu alkaa kello 8.00 ja minun pitäisi kävellä sinne 5 kilometriä aamulla ja 5 sieltä kotiin iltapäivällä mutta minä en käy siellä melkein koskaan koska muut oppilaat kiusaavat minua ja opettajat ovat vihaisia kun pärjään koulussa huonosti. Viime todistuksen keskiarvo oli 6.1. Minä en halua käydä koulussa enkä minä enää mene sinne. Tälläkään viikolla minä en ole käynyt siellä kertakaan ja viime viikollakin vain 2 kertaa. Silloinkin lähdin kesken päivän molempina päivinä itkien kotiin kun muut oppilaat kiusasivat minua ja opettajat raivosivat minulle kun en muka ota koulua tosissani mutta kun minä en ymmärrä kunnolla niitä asioita mitä siellä opetetaan. Ne ovat minulle liian vaikeita ja esimerkiksi matematiikasta minä en ymmärrä mitään ja uusia kieliä kuten ruotsia ja englantia minä en opi millään enkä oikeinkirjoitusta.

Vierailija
4/4 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mikä sinun nimesi on 14v minä olen 10 ja koulu on kivaa välil. Silti hanki elämä