Mikä on tuntemasi akateemisen naisen duunarimiehen ammatti?
Kommentit (58)
En tunne yhtään tuollaista paria, jossa nainen on akateeminen ja mies duunari. Ei-akateeminen ei tarkoita duunaria.
No oma mies on katsastaja ja itse teen parhaillaan gradua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski, naureskellaan aina tyttöjen illassa sille sääliömiehelle.
Tuon viestin kirjoittaja on mies.
Ei ollut, vaan 35v lähihoitaja nainen?
Aika tarkkoja arvailuja esität.
Minulla on aika tarkat tiedot kun istun sen kirjoittajan vieressä täällä leikkausosastolla?
Leikkausosastolla tuskin on lähihoitajaa ja miten liittyisi akateemisuuteen? Eikö lähinnä ihmettelisi, että oma ystävä on akateeminen?
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä ei ole duunari.
Voi olla! Jos on toiminimiyrittäjä tai jos tekee itse käytännössä duunarin hommia yrityksessään niin lasketaanko duunariksi? Esim. työllistää pari muutakin, mutta tekee samoja hommia kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on poliisi.
Pelle se on ku pitää leikkiä kovaa miestä sinisissä halareissa. Vedän turpaan heti kun näen baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaa putkiasennusfirman. Toinen osaomistajana sähkötekniikan yrityksessä.
Eivät ole duunareita. Duunari on hän, joka asentaa niitä putkia alaisen asemassa.
Olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaa putkiasennusfirman. Toinen osaomistajana sähkötekniikan yrityksessä.
Eivät ole duunareita. Duunari on hän, joka asentaa niitä putkia alaisen asemassa.
Olet homo.
:D
Jos olisin akateemisesti koulutettu niin en ikinä koskaan milloinkaan alentuisi olemaan ns. alemman tason eli duunarin kanssa ;-D :-D :-D
En tunne yhtään ja hyvä niin. Olen akateeminen mies ja aika lapanen mutta saan aika paljon naisia kun meitä on vähän ja onneksi duunarit ei kelpaa.
Kahden tuntemani tapauksen puolisona on sähköasentaja. Nämä siis sellaisia, että työskentelevät kyseisessä ammatissa.
Tiedän useampia entisiä duunaripuolisoita eli sellaisia, jotka on kouluttautuneet lisää ja nykyään ihan muissa hommissa. näitä onkin sitten ihan laidasta laitaan.
Omani on maanviljelijä, mutta hän on kyllä kouluttautunut agrologiksi, että ei oikein käy duunariksi...
Kokki. Naisen ei tarvitse koskaan laittaa ruokaa kotona.
Muusikko. Hoitaa hyvin viihdytyksen.