Voiko ottaa kaksi hiivatulehdustablettia lyhyellä aikavälillä?
Otin tabletin kaksi viikkoa sitten. Hiiva on hellittänyt paljon, mutta ei kokonaan poissa. Voinko ottaa vielä toisen tabletin?
Kommentit (17)
Voit. Itse olen joskus ärhäkkään hiivaan ottanut kuuriluonteisesti 3-4 päivän välein neljän tabletin verran.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:44"]Voit. Itse olen joskus ärhäkkään hiivaan ottanut kuuriluonteisesti 3-4 päivän välein neljän tabletin verran.
[/quote]
Hui! Kalliiksi tuli hiiva.. :(
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:43"]Laita jugurttia toosaas
[/quote]
Enkä laita. Se hiiva on siellä syvällä eikä emättimen suulla. En jätä mitään jugurtteja muhimaan. -ap
Minulle gyne määräsi ottamaan ärhäkkään hiivaan yhden Fluconazolin kerran viikossa kolmen viikon ajan, ja samalla laittamaan alapäähän runsaasti Daktacort voidetta. Hiivalääkkeeseen kirjoitti reseptin, koska muutenhan niitä voi ostaa vain yhden pakkauksissa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:44"]Voit. Itse olen joskus ärhäkkään hiivaan ottanut kuuriluonteisesti 3-4 päivän välein neljän tabletin verran.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:44"]Voit. Itse olen joskus ärhäkkään hiivaan ottanut kuuriluonteisesti 3-4 päivän välein neljän tabletin verran. [/quote] Kiitos asiallisesta vastauksesta. :) -ap
[/quote]
Ole hyvä. Niin ja tosiaan reseptillä eivät montaa euroa maksa. Käsikauppahinnalla miettisin kyllä useamman ottamista :)
Antibiootit saavat karmivan tulehduksen aikaiseksi, että jos antibioottia olen saanut, niin samalla olen pyytänyt hiivalääkkeen. Ja juuri sellaisen neljän tabletin paketin.
4
Minä söin hiivalääkettä kolme tablettia päivässä viikon ajan suuhun tulleen sammaksen vuoksi.
Kannattaa käydä lääkärissä! Minä sain toistuvan hiivan vuoksi reseptin 3kk:n satsista (1tbl kerran viikossa) eikä tämä 12 tabletin pakkaus maksanut kuin parikymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä lääkärissä! Minä sain toistuvan hiivan vuoksi reseptin 3kk:n satsista (1tbl kerran viikossa) eikä tämä 12 tabletin pakkaus maksanut kuin parikymppiä.
Voikohan käyttää vaikka viimeinen käyttökk oli vuosi sitten? Löysin kaapista muutaman fluconazolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan käyttää vaikka viimeinen käyttökk oli vuosi sitten? Löysin kaapista muutaman fluconazolin.
Ei.
^