Uskotteko että maailmanloppu on jo lähellä?
Olen miettinyt uskonasioita jo vuosia. Koronavirus ja etenkin nämä jatkuvat maailmanlaajuiset lockdownit ja tänään tullut uutinen ovat saaneet minut vakuuttuneeksi, että Ilmestyskirja todellakin ennustaa tulevaisuuden, jok kenties jo pian on täällä...Surettaa ihmiskunnan puolesta ja niiden läheisten puolesta, jotka eivät ymmärrä mitä on meneillään :/
Joskus nauroin follareille ja salaliittoteoreetikoille. Nyt olen alkanut ymmärää, että he taisivat sittenkin olla oikeassa. Miten muut uskossa olevat, pelottaako teitä tulevaisuus vai suhtaudutteko siihen rauhassa pelkäämättä ja luottaen Jeesukseen?
Ps. Kutsukaa vain hul_luksi, olen jo tottunut siihen...
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään tullut uutinen on siis Yleltä :"On mahdollista, että koronarokotukset jatkuvat vielä vuosia"
Ap
Sehän on hieno uutinen! Se tarkoittaa, että maailman loppua ei tule vuosiin, koska rokotettavia riittää.
https://www.voice.fi/tekniikka-ja-tiede/a-138429
Siis hologrammi loppuu?
Tutkijat väittävät kolmiulotteista maailmaamme illuusioksi.
Astrofyysikkoja Britanniasta, Italiasta ja Kanadasta teki tutkimusta alkuräjähdyksen jälkiloisteesta, sekä kosmisesta taustasäteilystä. Nyt he ovat tulleet tulokseen, että maailmankaikkeutemme on holografinen.
Niin erikoista kuin se onkin, tutkijat väittävät sekä perinteiselle että holografiselle maailmalle olevan aivan yhtä paljon todisteita. Holografista universumia ehdotettiin ensimmäisen kerran vuonna 1990, mutta vasta nyt teoria on kyetty takaamaan teleskooppidatan avustuksella.
Tutkijoiden ehdottamassa teoriassa, jossa maailma on valtava hologrammi, universumi toimisi elokuvateatterin 3D-tekniikan tavoin.
3D-teatterissa katsoja näkee kuvan leveyden, korkeuden ja syvyyden, vaikka kaikki on peräisin 2D-näytön omaavalta taululta. Meidän ja 3D-tekniikan välinen ero olisi ainoastaan se, että kykenemme koskettamaan esineitä, ja meidän näkökulmastamme heijastus on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti häviää niitä keskusteluketjuja, joissa kristinusko kyseenalaistetaan.
Onneksi, koska ne ovat niin matalatasoisia ja kyseenalaistajilta puuttuat ihan kaikki alkeellisetkin perustiedot.
No jos ennusmerkeistä ennustaa maailmanloppua, niin niiden paikkansapitävyyden voi sitten tarkistaa maailmanlopun jälkeen. Onhan noita merkkejä maailmanlopusta ollut niin kauan kun ihminen on keksinyt alistaa muita uskonnon avulla.
Onko maailmankaikkeus pelkkä jättimäinen hologrammi? Tiedemiehet löysivät uusia todisteita
Tiedemiehet ovat löytäneet uusia merkkejä siitä, että koko maailmankaikkeus saattaa olla ollut alkuaikoinaan ”jättimäinen ja monimutkainen hologrammi” ja että käsitys kolmiulotteisuudesta voi olla pelkkä illuusio, kertoo uusi Physical Review Letters -lehdessä julkaistu tutkimus.
Todettakoon heti aluksi, että tutkimus ei vahvista sitä kahjolta kuulostaa teoriaa, että maailmankaikkeus on hologrammi. Tutkijat ovat vain arvioineet, että tietyissä olosuhteissa hologrammiselitys näyttää yhtä todennäköiseltä kuin perinteisetkin selitykset maailmankaikkeuden rakenteesta.
Joukko teoreettisia fyysikoita on tutkinut suuren alkuräjähdyksen ”jälkihehkun” epäsäännöllisyyksiä. Tutkijat uskovat löytäneensä ”huomattavia todisteita” tukemaan ajatusta holografisesta maailmankaikkeudesta.
Tässä mallissa maailmankaikkeuden painovoima tulee ohuista, värähtelevistä säikeistä. Nämä säikeet ovat hologrammeja tapahtumista, jotka tapahtuvat yksinkertaisemmassa, litteämmässä kaksiulotteisessa kosmoksessa.
Teoria siis väittää, että maailmankaikkeuden tiedot on alkuaikoinaan koodattu tähän piilotettuun, ”todelliseen” kaksiulotteiseen versioon maailmankaikkeudesta.
Southamptonin yliopiston tutkijat sanovat, että alkuräjähdyksen jälkisäteilyn epäsäännöllisyyksistä löytyi yhtä paljon todisteita tukemaan tätä teoriaa kuin perinteisemmille selityksille.
Tutkijoiden yhtälöt osoittivat, että jos maailmankaikkeus olisi hologrammi, se selittäisi säteilyn epäsäännöllisyydet.
https://tekniikanmaailma.fi/onko-maailmankaikkeus-pelkka-jattimainen-ho…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi, koska ne ovat niin matalatasoisia ja kyseenalaistajilta puuttuat ihan kaikki alkeellisetkin perustiedot.
Olet sitten kristitty, joka poistaa keskusteluja, jossa ei puhuta kristinuskosta, jossa esitetään kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että Teslalla, Einsteinilla jne. ei ole alkeellisia perustietoja. Koska ketjuissa puhutaan niiden tutkimuksista. Oletko viisaampi kuin Einstein?
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään tullut uutinen on siis Yleltä :"On mahdollista, että koronarokotukset jatkuvat vielä vuosia"
Ap
Ajatella, sama juttu siis kuin influenssarokotusten kanssa? Kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko viisaampi kuin tutkijat?
Seuraavat linkit osoittavat myös tekstien tieteellisyyden.
https://www.thehinduportal.com/2013/08/quantum-physics-came-from-vedas…
https://uplift.love/did-quantum-physics-come-from-the-vedas/
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kohdalla voi puhua jostain maailmanlopusta,mutta ihmisten atomiaseet ovat maapallon mittakaavassa pelkkiä hyttysenpieruja. Ei ihminen kykene tuhoamaan maapalloa, mutta maapallo kykenee hävittämään ihmiset luonnonvoimillaan. Ja hyvä niin.
Maa on elävä "olento" ja ihmiset ovat sen luomuksia. Ihmiset toteuttavat vain omaa tehtaväänsä oman aikansa, kuten muutkin eliöt. "Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat." 1. Moos. 3:19
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, enpä olisi vielä vuosi sitten uskonut, mitä kaikkea koronan varjolla tullaan ajamaan ja että todella, oikeasti itsekin joutuu elämään näitä lopun aikoja...En ollut ateisti ennenkään, enemmänkin jonkinlainen agnostikko, mutta tänään tunnustan, että minusta on tullut kristitty. Uskon nyt Raamattuun ja myöskin Ilmestyskirjaan ja pelolla odotan tulevaa. Tiedän, että valtaosa ns tavallisista ihmisistä pitää minua kajahtaneena
No, niinhän Nooallekin naurettiin, kun rakensi arkkiaan. Sitten tulikin vedenpaisumus, joka hukutti pilkkaajat.
Maailmanloppu on aina lähellä, huomenna voi alkaa supertulivuoren purkaus, maahan putoaa jättimäinen meteoriitti, alkaa ydinsota tai tulee walking dead virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kohdalla voi puhua jostain maailmanlopusta,mutta ihmisten atomiaseet ovat maapallon mittakaavassa pelkkiä hyttysenpieruja. Ei ihminen kykene tuhoamaan maapalloa, mutta maapallo kykenee hävittämään ihmiset luonnonvoimillaan. Ja hyvä niin.
Maa on elävä "olento" ja ihmiset ovat sen luomuksia. Ihmiset toteuttavat vain omaa tehtaväänsä oman aikansa, kuten muutkin eliöt. "Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat." 1. Moos. 3:19
Entäs tämä?
Ja sitä sinä puolustat?
Jeremian 19:9
Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla heitä ahdistavat heidän vihollisensa, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä.
Hesekielin 5:10
Sentähden tulevat sinun keskelläsi isät syömään lapsiansa, ja lapset tulevat syömään isiänsä, ja minä teen sinussa tuomiot ja hajotan sinun jäännöksesi kaikkiin tuuliin.
3 Mooseksen 26:29
Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärienne lihaa te syötte.
2 Kuninkaiden 6:28-29
[28] Ja kuningas sanoi hänelle: "Mikä sinun on?" Hän vastasi: "Tämä vaimo sanoi minulle: 'Anna tänne poikasi, syödäksemme hänet tänä päivänä, niin syömme huomenna minun poikani'.[29] Ja me keitimme minun poikani ja söimme hänet. Ja minä sanoin toisena päivänä hänelle: 'Anna tänne poikasi, syödäksemme hänet'. Mutta hän piilotti poikansa."
Valitusvirret 4:10
Armeliaat vaimot keittivät omin käsin lapsiansa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani, sortuessa.
Kyllähän tuo ydinsotaa näyttää pukkaavan.
Näköjään Suomenkin viranomaiset saaneet varoituksen tulevasta.
Se oli sitten ihmiskunnan historia siinä.
Ei ole enää edes uskonasia vaan selviö että nykymaailma on tulossa loppuunsa. Raamatun ennusmerkit joita ei tässä tarvitse toistaa ovat kaikkien nähtävissä. Pian puhkeaa Harmageddon. Sen jälkeen toteutuu Jumalan lupaus paratiisista eloonjääneille ja ylösnouseville. "Katso, uudeksi minä teen kaiken!". Raamatun rohkaisevimman lupauksen toteutuminen on nurkan takana!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää edes uskonasia vaan selviö että nykymaailma on tulossa loppuunsa. Raamatun ennusmerkit joita ei tässä tarvitse toistaa ovat kaikkien nähtävissä. Pian puhkeaa Harmageddon. Sen jälkeen toteutuu Jumalan lupaus paratiisista eloonjääneille ja ylösnouseville. "Katso, uudeksi minä teen kaiken!". Raamatun rohkaisevimman lupauksen toteutuminen on nurkan takana!
https://www.goodreads.com/book/show/19187279-the-vedic-prophecies
Vedic Prophecies vie sinut aikojen loppuun! Tämä on ensimmäinen kirja, jossa esitellään Intian muinaisista vedalaisista teksteistä löytyvät ainutlaatuiset ennustukset. Nämä ennustukset ovat vertaansa vailla, ja ne tarjoavat sinulle hyvin erilaisen näkemyksen tulevaisuudesta ja siitä, miten asiat sopivat yhteen maailmankaikkeuden suunnitelmassa.
Nyt voit tutustua niihin hämmästyttäviin salaisuuksiin, jotka on kätketty planeetan vanhimpiin henkisiin kirjoituksiin. Selvitä, mitä ne kertovat kaukaisesta tulevaisuudesta ja mitä näkijät kauan sitten näkivät näkyissään maailman kohtalosta.
Tämä kirja paljastaa ennustukset huononevista yhteiskunnallisista muutoksista ja siitä, miten niitä voidaan välttää; tulevista kuivuuskausista ja nälänhädistä; alhaisen luokan hallitsijoista ja pahoista hallituksista; siitä, tuleeko Jumalan toinen ilmestyminen (toinen tuleminen); ja ennustukset uudesta henkisestä tietoisuudesta ja siitä, miten se leviää ympäri maailmaa. Opit myös vastaukset sellaisiin kysymyksiin kuin:
Tuleeko tulevaisuus huonommaksi vai paremmaksi?
Tuleeko tulevaisuudessa maailmansotia tai maailmanlaajuisia katastrofeja?
Mitä on Nostradamuksen ennustusten, mayojen ennustusten tai Raamatun maailmanlopun takana?
Olemmeko lopunajassa? Miten tunnistaa ne, jos olemme.
Tuleeko maailmanloppu? Jos niin milloin ja miten?
Nyt voit selvittää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Vedalaisissa profetioissa on tärkeä viesti ja varoitus koko ihmiskunnalle, joka on ymmärrettävä nyt!
Vierailija kirjoitti:
On ollut jo kaksituhatta vuotta nurkan takana. Aina on ollut maailmanloppu tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä?
Ja sitä sinä puolustat?
Jeremian 19:9
Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla heitä ahdistavat heidän vihollisensa, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä.
Hesekielin 5:10
Sentähden tulevat sinun keskelläsi isät syömään lapsiansa, ja lapset tulevat syömään isiänsä, ja minä teen sinussa tuomiot ja hajotan sinun jäännöksesi kaikkiin tuuliin.
3 Mooseksen 26:29
Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärienne lihaa te syötte.
2 Kuninkaiden 6:28-29
[28] Ja kuningas sanoi hänelle: "Mikä sinun on?" Hän vastasi: "Tämä vaimo sanoi minulle: 'Anna tänne poikasi, syödäksemme hänet tänä päivänä, niin syömme huomenna minun poikani'.[29] Ja me keitimme minun poikani ja söimme hänet. Ja minä sanoin toisena päivänä hänelle: 'Anna tänne poikasi, syödäksemme hänet'. Mutta hän piilotti poikansa."
Valitusvirret 4:10
Armeliaat vaimot keittivät omin käsin lapsiansa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani, sortuessa.
Raamatun teksti on vertauskuvallista.
Mutta lihaa, jossa vielä on jäljellä sen elämänvoima, veri, te ette saa syödä. 1. Moos. 9:4
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Joh. 6:53
Sitten myös maailmanloppu on vertauskuvallista, samoin saatana, jota ei ole edes olemassa.
Kyllä kannesta kanteen.
Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.'" Matt. 4:4
"Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee suusta ulos." Matt. 15:11
Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä." Ilm. 21:6
Vierailija kirjoitti:
Kristus itse myönsi opetuksensa epätäydellisyyden:
12
»Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan. 13
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. (Joh. 16.12).
Tästä seuraa yksiselitteisesti, että on olemassa jokin kätketty tieto, jota Kristus ei paljastanut, koska hänen opetuslapsensa eivät olleet siihen valmiita. Hän valitteli tätä:
(Joh. 3:12) Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?