Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rokotevastaiset selitätte tämän?

Vierailija
13.10.2021 |

Kaikki muut alkavat jo olla rokotettuja. Onko lähipiirissäsi ollut paljonkin rokoteoireisia ja kuolemantapauksia (joista muuten kummastakin saa korvauksia)?
Itse en tunne yhtään ihmistä jolla olisi tullut rokoteoireita, mutta yhden jolla on rokottamattomana saatu long covid.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotus on ok.

Vierailija
42/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään covidin saanutta. Olen itse rokottamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä todella erikoinen tuttavapiiri jos siihen oikeasti mahtuu noin monta rokotehaittatapausta. Itse tunnen satoja ihmisiä ja välillisesti vielä enemmän enkä ole kuullut yhdestäkään oikeasti vakavasta tapauksesta. Koronaan sairastaneita (ennen rokotuksia) taas tiedän vaikka kuinka monta.

Minä taas ihmettelen sinun tuttavapiiriäsi, jos kerran tunnet koronan sairastaneita "vaikka kuinka monta". Omassa lähipiirissä rokottamattomia vaikka kuinka paljon. Vain muutama tekee etätöitä. Ihan normaalisti ollaan elelty. Näyttäisi siltä, että joissain tietyissä ryhmissä tosiaan korona tarttuu herkemmin. 

Voi jestas näitä kommentteja. Täällä pk seudulla jo ensimmäinen aalto aiheutti niin paljon sairastumisia, että jokainen (ehkä vanhuksia lukuunottamatta) tuntee enemmän tai vähemmän sairastuneita. Ei tarvitse olla mitään ”piirejä”. Itse tunnen useita, suurin osa lieviä, mutta myös kaksi kuollutta.

Viimeisimmässä aallossa tiedän useita sairastuneita ekan piikin jälkeen, ne KAIKKI lieviä. Nyt jokainen rokottamaton on syypää epidemian pitkittymiseen ja tämä korpeaa ja raskaasti jo tällaista tavallista toimistorottaa. Ymmärrän ihan hyvin terveydenhuollon henkilöstön raivon ja turhautumisen.

Pääkaupunkiseudulla asuu päälle miljoona ihmistä ja kuolleita on yhteensä jotain 6000. Ei todellakaan kaikki tunne sairastuneita.

Vierailija
44/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat kehittyneet apinoista, niin miksi edelleen on apinoita? Selitäs se maisteri! BOOM!

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinoista, vaan molemmilla on yhteinen kantamuoto, josta eri apinat ja ihminen ovat eriytyneet kauan aikaa sitten. BOOM!

Mikä otus ihmisen ja simpanssin varhaisin yhteinen kantamuoto sitten oli? Kädellinen se ainakin oli, koska ihminen ja simpanssi molemmat luokitellaan kädellisiin samoin kuin gorillat, orangit, paviaanit, marakatit ym. Ja koska kaikkia nykyään eläviä kädellisiä ihmistä lukuunottamatta sanotaan apinoiksi tai ainakin puoliapinoiksi, niin kyllä voi sanoa ihmisen kehittyneen apinasta.

Vierailija
45/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat kehittyneet apinoista, niin miksi edelleen on apinoita? Selitäs se maisteri! BOOM!

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinoista, vaan molemmilla on yhteinen kantamuoto, josta eri apinat ja ihminen ovat eriytyneet kauan aikaa sitten. BOOM!

Mikä otus ihmisen ja simpanssin varhaisin yhteinen kantamuoto sitten oli? Kädellinen se ainakin oli, koska ihminen ja simpanssi molemmat luokitellaan kädellisiin samoin kuin gorillat, orangit, paviaanit, marakatit ym. Ja koska kaikkia nykyään eläviä kädellisiä ihmistä lukuunottamatta sanotaan apinoiksi tai ainakin puoliapinoiksi, niin kyllä voi sanoa ihmisen kehittyneen apinasta.

Tai siis piti tietenkin sanoa ihmisen ja simpanssin VIIMEISIN yhteinen kantamuoto, ei varhaisin. Siinähän mennään bakteeritasolle.

Vierailija
46/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita, joilla hyvin lieviä oireita rokotteesta.

Tunnen kaksi henkilöä, jotka saivat useita päiviä kestäneen kovan kuumeen ja joutuivat sairaslomalle useiksi päiviksi.

Lähipiirini, joiden kanssa rokotteista ylipäätään on puhuttu, on suht suppea ja silti siihen mahtuu myös yksi joka sai vaikeat oireet. Oli todella sairas, ei pystynyt syömään mitään , erittäin kova kuume, kipuja, meni hyvin heikoksi. Hän on 7-kymppinen ja ikäisekseen huippukuntoinen, hoikka, urheilua harrastava nainen. Ehkä sai sen myötä huiput vasta-aineet, kuka tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä